HeHauken Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Herlig med KIL-seier. Da erstatter de Lyn da på bortekamp-planen min. Særp hadde vært for langt unna. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Virker bare som at du er ute etter krangel, som om du prøver å få ut noe frustrasjon. Hater bare for å hate. Du hopper rett til den konklusjonen om at RBK hater unger, selv om vi har en hel tribune dedikert til småjævlene. Sist jeg sjekket var dette et diskusjonsforum. Vi er uenige - jeg mener en feiring av laget bør være for alle. Har jeg sagt at dere hater unger? Jeg sa dere ekskluderte dem fra feiringen. RBK og andre TL-klubber gjør mye bra for den yngre garde - her har Brann mye å lære. Vi har for tiden bare familietribune (BT), men Bataljonen Jr. er på vei. Endret 12. november 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Dessverre gikk KIL opp gitt. Latias, jeg får trolig en sommerferie på 3 mnd, så det skal bli nok tid til kamper ja. Da regner jeg du er med på hver kamp Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Satser på så mange som mulig ja, samt en del økter på Borgen. Lenke til kommentar
hean Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Gratulerer Kongsvinger Nå kan Nordlie henge med geipen DET er faktisk en meget god trøst.... haha. Forlater KIL for ett tippeligalag, rykker ned og laget han forlot rykker opp :!: Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Nå blir vel dere vestlendinger happy. http://www.dagbladet.no/2009/11/19/sport/f...enland/9120136/ Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Nå må de faen med slutte og røyke der borte, for det der er meget mulig det aller latterligste jeg -noengang- har sett. Odd som vinner fairplay prisen er litt som å gi Adolf Hitler fredsprisen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det er i cupen disse uheldige episodene har skjedd, så hva dere klager på ser jeg ikke. Cupen teller null å niks her. Dessuten er det vel bare Dokken sin som ikke er Fair-Play. Kovacs må få lov til å score mål. Bergen er full av sippehuer. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bare fagermos holdning generelt burde jo få dem avskrevet en slik liste for lenge siden. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hva da? han sa at Dokken's oppførsel ikke kunne unnskyldes. Og har ikke trenere lov til å juble for mål lenger? Hva skjer med fotballen sier nå jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Fagermo sier vel generelt at de spiller tøff fotball da. I tillegg består jo klubben av idioter. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Fairplay regnes ut ifra gule/røde kort og slikt, korrekt? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg vet at Odd skulle hatt 1-2 røde og 3-5 gule da RBK besøkte Skagerak Arena tidligere i år. I steden fikk RBK 3 gule. Latterlig. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bitterhet kler virkelig ikke de fleste på dette forumet. Trist å se, siden de fleste av dere er nokså fornuftige ellers. Jeg har ikke sett alle Odd-kampene, men har sett en del av episodene som blir klaget over og det er mye bullshit der å. Bedre å fokusere på seg og sitt enn alle andre, noe en del i TL burde ta lærdom av. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jamen greit. Om jeg møter deg i fotballkamp en gang skal jeg komme med tofotstalking bakfra så du skader deg for i følge Oddsupportere er det helt normalt å gjøre. I tillegg skal jeg sparke etter folk som tar tallen fra meg. Da blir det mye herlig fotball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Nå nå, Odd hakke fått noe enda, de er avhengig av Norges landslag enda. Samt Odd i intertoto-cupen? Ja, for den vinner de jo lett.. haha. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Intertoto finnes ikke mer. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bitterhet kler virkelig ikke de fleste på dette forumet. Trist å se, siden de fleste av dere er nokså fornuftige ellers. Jeg har ikke sett alle Odd-kampene, men har sett en del av episodene som blir klaget over og det er mye bullshit der å. Bedre å fokusere på seg og sitt enn alle andre, noe en del i TL burde ta lærdom av.Er ikke bitter i det hele tatt. Men Odd fortjener ikke den prisen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Odd har jo vært ute å sagt at det er ikke greit og spilleren er jo suspendert i lange tider? Hva er det seriøst du klager på? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 At du kan ikke få en fair play pris etter så stygt spill om du sier det er aldri så galt. Det å si at det var galt gjør ikke opp for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå