Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker bare som at du er ute etter krangel, som om du prøver å få ut noe frustrasjon. Hater bare for å hate.

 

Du hopper rett til den konklusjonen om at RBK hater unger, selv om vi har en hel tribune dedikert til småjævlene.

Sist jeg sjekket var dette et diskusjonsforum. Vi er uenige - jeg mener en feiring av laget bør være for alle. Har jeg sagt at dere hater unger? Jeg sa dere ekskluderte dem fra feiringen.

 

RBK og andre TL-klubber gjør mye bra for den yngre garde - her har Brann mye å lære. Vi har for tiden bare familietribune (BT), men Bataljonen Jr. er på vei.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Bitterhet kler virkelig ikke de fleste på dette forumet. Trist å se, siden de fleste av dere er nokså fornuftige ellers. Jeg har ikke sett alle Odd-kampene, men har sett en del av episodene som blir klaget over og det er mye bullshit der å. Bedre å fokusere på seg og sitt enn alle andre, noe en del i TL burde ta lærdom av.

Lenke til kommentar
Bitterhet kler virkelig ikke de fleste på dette forumet. Trist å se, siden de fleste av dere er nokså fornuftige ellers. Jeg har ikke sett alle Odd-kampene, men har sett en del av episodene som blir klaget over og det er mye bullshit der å. Bedre å fokusere på seg og sitt enn alle andre, noe en del i TL burde ta lærdom av.
Er ikke bitter i det hele tatt. Men Odd fortjener ikke den prisen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...