Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt enig. Tipper det blir ca omvendt ved sesongslutt. Altså at den som ligger på bunn på den tabellen ligger på topp 1. november.

 

Gull! Fordi da kommer ODD på 3. plass!

 

Treningskampene viser jo hvor laget er og litt av hva de har gjort. Selv om de på ingen måte kan sammelignes med seriekamper, gir de jo en viss formening om hvilken form laget er i. Men det er seff mange ting som ikke gjenspeiles i vintertabellen. Er ikke enig i at man skal lage en vintertabell, ei heller at det blir motsatt av vintertabellen i november. Ta kampene for det de er - treningskamper.

Lenke til kommentar
Start rykker ikke ned! Tror nok at Sandefjord rykker ned ellers vil det bli ganske jevnt helt opp til topp 4

 

Tror Sandefjord kan overraske i år jeg. Spillte bra på slutten av forrige sesong og har spillt bra i treningskampene. Med overraske mener jeg å IKKE rykke ned. Det virker som han får ut det som bor i spellerane han nye treneren.

Lenke til kommentar

Enig med at Sandefjord kan overraske. Som du nevner så har de gode resultater nå i vinter, og det lille jeg har sett av dem har vært bra. På papiret ser det kanskje ikke veldig imponerende ut, men det virker som de har noen spennende spillere, og de fremstår som relativt samspilte.

Men den størst overraskelsen i år blir nok Molde. De sikret seg Mota, og har mange rutinerte spillere. Samtidig har spennende unge spillere som Rindarøy og Forren fått et års mer erfaring. Alt i alt virker de solide i alle lagdeler, og Jonevret ser ut til å vite hva han driver med.

Satser på topp 5 for Molde :)

Lenke til kommentar
Slik jeg ser det:

 

Groruddalen stadion, 50.000 Og blir Norges nye nasjonarena

Er ikke A-laget deres 2.divisjonslag :ermm:

Klubben er lagt ned faktisk. Gjør planen enda mer interessant ;)

Kødder du? Og det har ikke jeg (som bor rett ved) fått med meg? :!:

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...