Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, jeg tok meg selv i å glise bare jeg leste posten over her. Humrer bare jeg tenker på Qarabagh.

Flir i vei, men de fleste landene i Norge har gått på en smell en gang. Men jeg merker jo at det er morsommere når det skjer Rosenborg fordi de er så suverene.

Dere må gjerne le av oss, men vi har greid mer enn alle dere andre til sammen.

Lenke til kommentar
Haha, jeg tok meg selv i å glise bare jeg leste posten over her. Humrer bare jeg tenker på Qarabagh.

Flir i vei, men de fleste landene i Norge har gått på en smell en gang. Men jeg merker jo at det er morsommere når det skjer Rosenborg fordi de er så suverene.

Dere må gjerne le av oss, men vi har greid mer enn alle dere andre til sammen.

 

Det er jo synd på dem. Det er jo det eneste de har å glede seg over i en sesong der vi har vært suverene.

Lenke til kommentar

Det morsomme(?) er jo å se hvor lite vant Rosenborg er med å tape, og hvor høytidelig de tar seg selv (snakker om supporterne her nå). Og at hver gang de får kritikk eller dritt fra et annet lags supportere, så drar de med en gang regla om at de har DEN fortiden med all den suksessen og at de har utrettet mye mer enn alle andre i historien. :wee:

Lenke til kommentar
Det morsomme(?) er jo å se hvor lite vant Rosenborg er med å tape, og hvor høytidelig de tar seg selv (snakker om supporterne her nå). Og at hver gang de får kritikk eller dritt fra et annet lags supportere, så drar de med en gang regla om at de har DEN fortiden med all den suksessen og at de har utrettet mye mer enn alle andre i historien. :wee:

Bedre å kunne vise til gode vinnertradisjoner, flere seriemesterskap, cupseiere, delttagelse i CL i maaaange år på rad, seier over Milan og mange andre europeiske storlag som faktisk har skjedd enn å true med "neste år".... lol, hva med neste år, da vinner Rosenborg igjen! :new_woot:

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar
Lag som Vålrenga, Molde, Brann og LSK som vi elsker å hate er nok Rosenborg best tjent med å ha i Tippeligaen til tross for at vi ønsker dem ALT ondt.... sportslig sett!

Om du bytter ut Molde med Viking, samt at Brann og Rosenborg bytter plass i den setningen er jeg enig. TL trenger de store oppgjørene. Hadde vært trist om Vålerenga rykket ned, selv om de god kan slite i bunnen uten at det gjør meg stort.

 

Edit: Oppgjørene mellom Molde og Rosenborg er morsom for en "nøytral" tilskuer.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
Det morsomme(?) er jo å se hvor lite vant Rosenborg er med å tape, og hvor høytidelig de tar seg selv (snakker om supporterne her nå). Og at hver gang de får kritikk eller dritt fra et annet lags supportere, så drar de med en gang regla om at de har DEN fortiden med all den suksessen og at de har utrettet mye mer enn alle andre i historien. :wee:

Bedre å kunne vise til gode vinnertradisjoner, flere seriemesterskap, cupseiere, delttagelse i CL i maaaange år på rad, seier over Milan og mange andre europeiske storlag som faktisk har skjedd enn å true med "neste år".... lol, hva med neste år, da vinner Rosenborg igjen! :new_woot:

Det sier alle Rosenborg supporterne på skolen også. Er kanskje for en grunn at dere blir kalt bortskjemte.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Nei, jeg mener det. Klubben må jo ha gode tradisjoner for å vinne når de har gjort det 21 ganger nå - samt at de med få unntak har vunnet serien i hele min levetid. Fansen er derfor vant til å vinne - så feiringen uteblir. I Oslo og Bergen feires det når ligaen vinnes - og de har vitterlig plass og nok fans til å lage en skikkelig feiring i Trondheim også.

Lenke til kommentar
Nei, jeg mener det. Klubben må jo ha gode tradisjoner for å vinne når de har gjort det 21 ganger nå - samt at de med få unntak har vunnet serien i hele min levetid. Fansen er derfor vant til å vinne - så feiringen uteblir. I Oslo og Bergen feires det når ligaen vinnes - og de har vitterlig plass og nok fans til å lage en skikkelig feiring i Trondheim også.

Godt å se. Jeg mente også at det var bortskjemte på en annen måte. Men sier jeg det her, så graver jeg min egen grav. :)

Lenke til kommentar

Det var ment som kritikk på at en del ikke feirer. Godt å se at noen gjør gjør det - kudos til DJ Dark. Hvorfor er det egentlig slik? Hvorfor arrangeres det ikke en stor fest på Trondheim Torg eller et annet sted med storskjerm og en stor folkemengde? Det er tross alt tre år siden sist Rosenborg tok gullet - så det hadde jo allverdens potensiale til å bli en knallfest på lik lik linje med de i Bergen/Oslo. Trondheim er jo ellers en kanon by å feste i, det skulle ikke være noe unntak når RBK vinner ligaen - snarere tvert imot.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
Det var ment som kritikk på at en del ikke feirer. Godt å se at noen gjør gjør det - kudos til DJ_Dark. Hvorfor er det egentlig slik? Hvorfor arrangeres det ikke en stor fest på Trondheim Torg eller et annet sted med storskjerm og en stor folkemengde? Det er tross alt tre år siden sist Rosenborg tok gullet - så det hadde jo allverdens potensiale til å bli en knallfest på lik lik linje med de i Bergen/Oslo. Trondheim er jo ellers en kanon by å feste i, det skulle ikke være noe unntak når RBK vinner ligaen - snarere tvert imot.

Verste var at de kunne begynne å planlegge dette midt i sesongen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...