Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fantastisk at Særp vant. :D

Smalt det fra han som er fra bodø, men som holder med rbk :hmm:

Patetist å si sånn, jeg er fra Dombås å holder med Vålerenga. Jeg burde kanskje holdt med Ålesund jeg da?

Enda bedre er at jeg ikke er fra Bodø. :D

 

 

Men dommern var kanskje litt fordel Særp i dag, men det var også situasjoner Særp skulle hatt frispark. En ting er sikkert. Den gode gamle regelen fra 90-tallet at laget som får sølv bak serievinnern rykker ned eller sliter året etterpå slo til igjen gitt.

Lenke til kommentar
I dag kan man til og med skylde på dommeren for en gangs skyld! Han dømte konstant i favør Sarpsborg, Fredrikstad skulle hatt straffe, haugesvis med frispark, fordeler og muligens et mål.
Ganske enig bortsett fra en situasjon. Hockeytaklinga til Barsom skulle kanskje vært rødt. Møkkaspiller...

Få her i byen som liker han, håper han forsvinner fort som fy! Han takler som et svin og filmer hvert 5 minutt!

Lenke til kommentar
Få her i byen som liker han, håper han forsvinner fort som fy! Han takler som et svin og filmer hvert 5 minutt!

Liker han ikke jeg heller MEN han får MYE mer kritikk enn det han fortjener.... han er en spiller som går hardt i taklingene men det er vel flere som gjør uten å få samme kritikken.

 

Har sett flere taklinger som ikke engang har endt i kort men hadde vi plassert trynet til Barsom der hadde nok mange ment at det hadde vært rødt, overdriver ikke.

Lenke til kommentar

Siden vi først er inne på steder vi kommer fra og klubber vi holder med, er det en allmenn oppfatning at en skal holde med laget som er nærmest?

 

Det er naturlig for meg som bergenser å holde med Brann, for en trønder å holde med RBK og en som kommer fra Oslo å holde med Vålerenga osv - men det er ingenting som er så herlig som å f. eks høre en fra Dokka synge Brann-sanger av full hals.

Lenke til kommentar
Liker han ikke jeg heller MEN han får MYE mer kritikk enn det han fortjener.... han er en spiller som går hardt i taklingene men det er vel flere som gjør uten å få samme kritikken.

 

Har sett flere taklinger som ikke engang har endt i kort men hadde vi plassert trynet til Barsom der hadde nok mange ment at det hadde vært rødt, overdriver ikke.

Bullshit. Barsom er en grisespiller. Takler bakfra og hockeytakler for å så filme minuttet etter. Viser ikke engang et glimt av anger etter å ha langtidsskadet Bjørkøy.
Lenke til kommentar
Få her i byen som liker han, håper han forsvinner fort som fy! Han takler som et svin og filmer hvert 5 minutt!

Liker han ikke jeg heller MEN han får MYE mer kritikk enn det han fortjener.... han er en spiller som går hardt i taklingene men det er vel flere som gjør uten å få samme kritikken.

 

Har sett flere taklinger som ikke engang har endt i kort men hadde vi plassert trynet til Barsom der hadde nok mange ment at det hadde vært rødt, overdriver ikke.

 

Er jo greit å gå hardt inn i taklinger, men da må man kunne å takle. Er ikke bare å slenge seg inn i alle situasjoner der ballen er i nærheten.

Lenke til kommentar

Depper etter en ræva kamp i regnet på Fredrikstad Stadion. Utrolig at FFK ikke fikk ballen i mål, med alle sjansene sine.

Møkkamål, dømming som hører hjemme i 7 divisjon, udyktighet og uflaks sendte oss ned i Adeccoligaen i kveld.

 

Trøsten er at Særpeslimet ikke kommer til å slå Kongsvinger, og at vi får revansje neste år!

Lenke til kommentar

Skjønner IKKE hvorfor Molde keeperen ikke ble utvist.

 

Situasjonene er felling innefor 16-meteren men Aalesund får fordel og scorer.

 

Fordel skal jo IKKE gi fordel for felleren som da slipper rødt kort.

 

I ettertid er det vel likevel bra at keeperen ikke ble utvist siden det nok var minimalt med kontakt men ble situasjonen egentlig håndtert riktig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...