Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ikke kampen idag, men er sånn passe fornøyd med resultatet 1-1 mot RBK. Håper bare spillet var bra. For så langt i år har ikke Brann spilt god fotball. Håper Steinar Nilsen gjør noen store forbedringer i vinter.

 

Når det gjelder nivået på norske kommentatorer er det ikke spesielt høyt i TV2 eller på Viasat. Viasat har enda verre enn TV2, mens Canal+ faktisk har gode kommentatorer.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan kvalifisering spilles og hvilken kamper som går nå?

 

Jeg har oppfattet det som cupspill der vinneren av de 2 første kampene møtes om tippeligaspill, nå spilles:

 

Fredrikstad - Sarpsborg

Kongsvinger - Sogndal

 

Spiller de da 2 kamper slik at begge får en hjemmekamp og en bortekamp, hvis det er tilfelle er det første eller andre kamp som spilles nå?

 

Vil finalen om tippeligaspill spilles over 1 eller 2 kamper?

 

Takker for svar...

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan kvalifisering spilles og hvilken kamper som går nå?

 

Jeg har oppfattet det som cupspill der vinneren av de 2 første kampene møtes om tippeligaspill, nå spilles:

 

Fredrikstad - Sarpsborg

Kongsvinger - Sogndal

 

Spiller de da 2 kamper slik at begge får en hjemmekamp og en bortekamp, hvis det er tilfelle er det første eller andre kamp som spilles nå?

 

Vil finalen om tippeligaspill spilles over 1 eller 2 kamper?

 

Takker for svar...

 

oppgjøret idag spilles bare 1 gang, men opprykksfinalen spilles over to kamper

Lenke til kommentar
oppgjøret idag spilles bare 1 gang, men opprykksfinalen spilles over to kamper

Tusen takk, da ble det fort mer mening i kampene for meg... siden jeg har bodd 4 år i Sarpsborg håper jeg de vinner.

 

Kongsvinger har også vært fint å fått videre da jeg ser på Sogndal som ett litt kjedelig lag.

Lenke til kommentar
Håper Kongsvinger banker dem. Synes forøvrig det er merkelige lag som rykker opp. Hønefoss og muligens Sarpsborg? Hva blir det neste: Løv Ham og Alta?

At Alta rykker opp synes jeg bare er bra for norsk fotball, vi trenger lag fra Finnmark i toppen også :) i tillegg er jo en svær stadion på gang der oppe også. Sparta 08 ønsker jeg opp i eliteserien, lettere 6 poeng for mitt IK Start så

Lenke til kommentar

Men men, tror det er positivt for FFK at vi rykker ned i år. Klubben får rensket ut alt av pinglete jålete usportslige tufser som bare løper etter pengesekken. Og ja jeg er fra Fredrikstad, styret i år har vært en katastrofe av de skjeldne. I dag kan man til og med skylde på dommeren for en gangs skyld! Han dømte konstant i favør Sarpsborg, Fredrikstad skulle hatt straffe, haugesvis med frispark, fordeler og muligens et mål. Er jævlig oppgitt, men også litt glad, for nå kan vi endelig satse på de yngre krefter som VIRKELIG BLØR FOR DRAKTA! Er en utrolig mangelvare nå til dags,men men. :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...