Latias Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Alsaker sa at Huseklepp har til gode å score mot Rosenborg i ligaen. Jeg mener å huske at han scoret på Lerkendal tidligere i år? Eller roter jeg? Du roter. Mål: 1-0 Bjørn Dahl (selvmål) 52' 1-1 Sigurdsson 83' Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Så ikke kampen idag, men er sånn passe fornøyd med resultatet 1-1 mot RBK. Håper bare spillet var bra. For så langt i år har ikke Brann spilt god fotball. Håper Steinar Nilsen gjør noen store forbedringer i vinter. Når det gjelder nivået på norske kommentatorer er det ikke spesielt høyt i TV2 eller på Viasat. Viasat har enda verre enn TV2, mens Canal+ faktisk har gode kommentatorer. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Digg med ny Start seier over Enga. Alltid like godt! Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Noen som vet hvordan kvalifisering spilles og hvilken kamper som går nå? Jeg har oppfattet det som cupspill der vinneren av de 2 første kampene møtes om tippeligaspill, nå spilles: Fredrikstad - Sarpsborg Kongsvinger - Sogndal Spiller de da 2 kamper slik at begge får en hjemmekamp og en bortekamp, hvis det er tilfelle er det første eller andre kamp som spilles nå? Vil finalen om tippeligaspill spilles over 1 eller 2 kamper? Takker for svar... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Noen som vet hvordan kvalifisering spilles og hvilken kamper som går nå? Jeg har oppfattet det som cupspill der vinneren av de 2 første kampene møtes om tippeligaspill, nå spilles: Fredrikstad - Sarpsborg Kongsvinger - Sogndal Spiller de da 2 kamper slik at begge får en hjemmekamp og en bortekamp, hvis det er tilfelle er det første eller andre kamp som spilles nå? Vil finalen om tippeligaspill spilles over 1 eller 2 kamper? Takker for svar... oppgjøret idag spilles bare 1 gang, men opprykksfinalen spilles over to kamper Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 oppgjøret idag spilles bare 1 gang, men opprykksfinalen spilles over to kamper Tusen takk, da ble det fort mer mening i kampene for meg... siden jeg har bodd 4 år i Sarpsborg håper jeg de vinner. Kongsvinger har også vært fint å fått videre da jeg ser på Sogndal som ett litt kjedelig lag. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 HAHA! FFK - Sarpsborg endte 0 - 2 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Perfekt! Hadde håpet å få se enten Sarpsborg eller Kongsvinger i eliteserien neste år, og sånn blir det også. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Håper Kongsvinger banker dem. Synes forøvrig det er merkelige lag som rykker opp. Hønefoss og muligens Sarpsborg? Hva blir det neste: Løv Ham og Alta? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Synes det er fryktelig rart det som hendte med Ham-Kam denne sesongen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Håper Kongsvinger banker dem. Synes forøvrig det er merkelige lag som rykker opp. Hønefoss og muligens Sarpsborg? Hva blir det neste: Løv Ham og Alta? At Alta rykker opp synes jeg bare er bra for norsk fotball, vi trenger lag fra Finnmark i toppen også i tillegg er jo en svær stadion på gang der oppe også. Sparta 08 ønsker jeg opp i eliteserien, lettere 6 poeng for mitt IK Start så Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Fantastisk at Særp vant. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 tom du tom Haha, glad jeg slipper å se han i Tippeligaen neste år. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Lurer på om Andersson angrer på klubbytte nå Lurer også på om ikke Godset supporterne koser seg litt ekstra nå... Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Fantastisk at Særp vant. Smalt det fra han som er fra bodø, men som holder med rbk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Fantastisk at Særp vant. Smalt det fra han som er fra bodø, men som holder med rbk Som egentlig er fra Asker, men studerer i Bodø. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Fantastisk at Særp vant. Smalt det fra han som er fra bodø, men som holder med rbk Han er fra Asker. Herlig med en overraskelse allerede. Hadde vært morro med et slikt lag i TL. Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Men men, tror det er positivt for FFK at vi rykker ned i år. Klubben får rensket ut alt av pinglete jålete usportslige tufser som bare løper etter pengesekken. Og ja jeg er fra Fredrikstad, styret i år har vært en katastrofe av de skjeldne. I dag kan man til og med skylde på dommeren for en gangs skyld! Han dømte konstant i favør Sarpsborg, Fredrikstad skulle hatt straffe, haugesvis med frispark, fordeler og muligens et mål. Er jævlig oppgitt, men også litt glad, for nå kan vi endelig satse på de yngre krefter som VIRKELIG BLØR FOR DRAKTA! Er en utrolig mangelvare nå til dags,men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå