bruno99 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hønefoss er jeg redd blir det nye Ham-Kam, kjedelig lag uten noe særlig folk på kampene. Haugesund er derimot litt morsommere, dog en ganske gammel og slitt stadion, men opprykket setter kanskje fart i planene om nytt anlegg. Håper det er like mye engasjement som hos Ålesund, vestlandsklubbene har hvert fall generelt sett mye mer folk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Artig med Hønefoss opp. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Får håpe Sarpsborg er på terminlisten til neste år og da. Så blir det bortekamp. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Gud bedre hvor slitsomt det er å høre på kommentatorene til TV2. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 "Hjernestarter?" "hehehehe" "hohohaha" Siste kampen med Semb som sidekommentator regner jeg med. Et tap jeg ikke har noe imot. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 "Hjernestarter?""hehehehe" "hohohaha" Siste kampen med Semb som sidekommentator regner jeg med. Et tap jeg ikke har noe imot. Fy faen så trist jeg blir av å høre dem. Rett og slett håpløst. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hva har dere spesifikt imot Semb? En av de bedre spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Da foreslår jeg at du ser\hører mer på fotball på tv. En av de bedre? Hørt slikt. Men din egen smak og mening skal du selvfølgelig få bestemme selv. Ga Nils Johan Semb en High Five engang. Han ble så glad. atte. Endret 1. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hvis du synes Semb er blant de bedre synes jeg synd på deg. Det er trist å høre på. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Han må jo være en av de mest konservative fotballpersonlighetene ute i landet. Når han blir satt sammen i ei trang kommentatorbod med Alsaker så blir det ikke noe god kommentering. Men nå er det lenge siden jeg har hørt god kommentering i det hele tatt på norsk tv. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg har skjønt at det er populært å mislike måten han kommenterer på, men dere kommer ikke med eksempler, og da blir det i grunn bare litt småteit Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Blir kvalm av og høre på Semb. Høres ut som han ligger med hele rosenborg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg syns det er koselig å høre på Semb. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Bare jeg som så et rødt til Annan på slutten der? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Bare jeg som så et rødt til Annan på slutten der? Når da? Kan ikke ha fått med meg situasjonen. Jeg forventet dog rødt til Annan i dag når han fikk kort for munnbruk. Prica er og blir syk! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg har skjønt at det er populært å mislike måten han kommenterer på, men dere kommer ikke med eksempler, og da blir det i grunn bare litt småteit Han sier utrolig mye feil og merkelig. Ikke en bra kommentator når man begynner å lure: "hva sa han egentlig der?". Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Synd det ikke ble seier i dag, men uansett kjekt å gå en sesong uten å tape mot seriemesterne. "Flo-pasning light" scoring på trønderne, satt som en kule den der. Drillo likte nok akkurat den der. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Åhhh det er så deilig å pisse på enga Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Noen interesse for å sette opp årets TL-lag i denne tråden? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Alsaker sa at Huseklepp har til gode å score mot Rosenborg i ligaen. Jeg mener å huske at han scoret på Lerkendal tidligere i år? Eller roter jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå