Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trist at VIF skulle vinne kampen. Men det er trist å se på, dette skal være hatkamp, men hvor mange på banen gav full innsats? VIF er ikke ute etter mer enn å ta ett poeng, men får 3 i gavepakke av Brann. VIF lå kompakt defensivt og var ikke ute etter å imponere. Brann var elendig på defensiven, og spilte som vanlig svakt offensivt. De mangler igjen plan, og spillerne går i posisjon, for å bli stående i ro. Ingen gjør løp og det ender med en høy ball på Huseklepp! Her mangler det enten på spillerne, noe det ikke burde gjøre, ettersom det er mange her som har vunnet TL, og da spilte de mye bedre. Det mangler rett å slett en tydelig plan, noen tydelige grep fra sidenlinjen. Og måten de møter 4-3-3 lag er jo håpløst, virker som de ikke har fått med seg at de spiller med 3 på sentral midt i denne formasjonen!

Lenke til kommentar
De sender nok FFK-kampen pga. de kjemper i bunnen og det er "spennende" å se om de klarer seg. Nuvel. Glad jeg har TV2-sport og kan velge selv :)

Bunnstriden er avgjort, Glimt rykker ned og det irriterer meg siden jeg ikke får sett noe Tippeliga i Bodø neste år.

 

Irriterer meg fortsatt at de ikke viser RBK. De får utdelt gullet i morgen og da burde de jaggu sendt derfra.

Lenke til kommentar

3 kamper å velge mellom for oss med "vanlige" kanaler. LSK-Brann på NRK2, FFK-Molde på TV2 og Stabæk-B/G på TV2 Zebra.

 

RBKs gullfeiring vil nok vises ut på kvelden, kanskje ikke live. RBK sine kamper er ikke særlig interessante lengre, så skjønner at den i morra ikke prioriteres.

 

Får håpe TV2 blør såpass rødt at de sender Brann-RBK neste uke.

Lenke til kommentar

Ola Nordmann begynner faktigst å bli litt lei av gullfeiringa til RBK, og dessuten så er selve kampen helt uinteressant. Glimt rykker mest sannsynlig ned ja, men kampen om kvalikken er åpen og FFK oppgjøret er spennende. Kom deg på kamp eller skaff TV2 Sport, så slipper du å irriterede deg over TV2's sendeskjema :)

Lenke til kommentar
Ola Nordmann begynner faktigst å bli litt lei av gullfeiringa til RBK, og dessuten så er selve kampen helt uinteressant. Glimt rykker mest sannsynlig ned ja, men kampen om kvalikken er åpen og FFK oppgjøret er spennende. Kom deg på kamp eller skaff TV2 Sport, så slipper du å irriterede deg over TV2's sendeskjema :)

Vet ikke om du vet at det å fly fra nord-Norge er latterlig dyrt...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...