Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Goodson rygger tilfeldigvis inn i Prica som blir sur og dytter med strake ermer!

Det var vel strengt talt ikke strake armer. Om Goodson hadde valgt å være sportslig hadde han holdt seg på beina.

Er du RBK fan? Er jeg Start eller RBK fan? Jeg holder med ingen av lagene, så jeg ser ikke med de populære brillene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=572989

 

 

Se på den taperen, først smeller rett inn i Prica for å provosere fram en handling. Så kaster han seg som en idiot, så går han rett på jarstein, river ballen ut av hendene hans og puffer han vekk (men merkelig nok fløy han ikke), så tar jarstein den tilbake og drittungen bare legger seg flat så langt han kan og går i bakken igjen.

 

Drittspiller.

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=572989

 

 

Se på den taperen, først smeller rett inn i Prica for å provosere fram en handling. Så kaster han seg som en idiot, så går han rett på jarstein, river ballen ut av hendene hans og puffer han vekk (men merkelig nok fløy han ikke), så tar jarstein den tilbake og drittungen bare legger seg flat så langt han kan og går i bakken igjen.

 

Drittspiller.

Dårlig taper du

 

"Etter at keeper Rune Almenning Jarstein hadde fanget ballen mistet RBKs toppscorer hodet og dyttet Goodson overende i boksen."

Lenke til kommentar

Er ikke dårlig taper, bare påpeker at han gikk til angrep på to spillere. Faktisk skulle Prica hatt frispark for det angrepet på ham fra nettopp denne drittspilleren. I begge tilfelle bare løfta han beina og kastet seg ut så langt han skulle.

 

Prica skulle hatt frispark når Goodson smalt inn i ryggen hans tydeligvis med overlegg. Så straffeavgjørelsen er feil.

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=572989

 

 

Se på den taperen, først smeller rett inn i Prica for å provosere fram en handling. Så kaster han seg som en idiot, så går han rett på jarstein, river ballen ut av hendene hans og puffer han vekk (men merkelig nok fløy han ikke), så tar jarstein den tilbake og drittungen bare legger seg flat så langt han kan og går i bakken igjen.

 

Drittspiller.

 

Haha smeller inn for å provosere fram en handling LOL!

Greit nok det han gjør etter vi har fått straffe blir litt teit, men det er ETTER han har blitt dytta ned OG blitt skreket til av bartemenn mens han ligger nede ;) Så da kan jeg si "først så dytter de han ned så kommer de over han og skriker for å provosere fram en handling" ;)

Lenke til kommentar

Så på Start som et imponerende lag frem til i dag. Var vel kanskje de som fortjente en seier mot RBK mest i årets sesong. Også imponerende å klare uavgjort etter å ha ligget under på Lerkendal. Men når man må ty til sånne triks får å få hjem seieren så er all respekt borte. Tror de 17000 på Lerkendal følte det samme. Håper dere rykker ned snarest mulig.

Lenke til kommentar
Haha smeller inn for å provosere fram en handling LOL!

Greit nok det han gjør etter vi har fått straffe blir litt teit, men det er ETTER han har blitt dytta ned OG blitt skreket til av bartemenn mens han ligger nede ;) Så da kan jeg si "først så dytter de han ned så kommer de over han og skriker for å provosere fram en handling" ;)

Se det i reprise da, før du kommer med dine " ;) "

Lenke til kommentar
Hahaha fantastiske kommentarer. Blir deilig å suge på denne karamellen :) Takk igjen prica ;)

 

 

Jaja, vi har seieren mot dere på Sør-Arena der vi vant ufortjent, nå vinner dere ufortjent, så det går opp i opp :)

Dalgish, jeg har sansen for deg...du whiner ikke som resten av RBK fansen :p Kan ikke si at jeg synes synd på dere! Dere vinner jo klart uansett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...