hean Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Fair-play lista har med hvor mange kort, karantener og slikt spillerne har fått. Situasjonen med Kovacs har da ingenting med denne listen å gjøre. Du sier det som om det virker logisk, sier ikke du tar feil men å score mens på en sjanse som du får på grunn av en skadet keeper som faller sammen har vel virkelig ALT med fair play å gjøre.... Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ifølge linken til NFF sin side som ble lagt ut i sted, står det at respekt overfor motspillere er viktig. Det vil jeg ikke påstå Kovacs viste, og at du her kan dra den situasjonen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Fair-play lista har med hvor mange kort, karantener og slikt spillerne har fått. Situasjonen med Kovacs har da ingenting med denne listen å gjøre. Du sier det som om det virker logisk, sier ikke du tar feil men å score mens på en sjanse som du får på grunn av en skadet keeper som faller sammen har vel virkelig ALT med fair play å gjøre.... Selvfølgelig, det burde jo ha vært med. Men den "annerkjente" fairplay prisen går ut på å få minst kort på banen. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Fair-play lista har med hvor mange kort, karantener og slikt spillerne har fått. Situasjonen med Kovacs har da ingenting med denne listen å gjøre. Du sier det som om det virker logisk, sier ikke du tar feil men å score mens på en sjanse som du får på grunn av en skadet keeper som faller sammen har vel virkelig ALT med fair play å gjøre.... Selvfølgelig, det burde jo ha vært med. Men den "annerkjente" fairplay prisen går ut på å få minst kort på banen. Feil. Det har noe å si, men tydeligvis ikke alt: Røde kort 3 kort (2 lag) Tromsø Start 2 kort (5 lag) Lillestrøm Odd Grenland Fredrikstad Aalesund Sandefjord 1 kort (6 lag) Stabæk Bodø/Glimt Lyn Vålerenga Brann Rosenborg 0 kort (3 lag) Molde Viking Strømsgodset Gule kort 44 kort (1 lag) Lyn 43 kort (1 lag) Strømsgodset 37 kort (2 lag) Fredrikstad Sandefjord 36 kort (1 lag) Molde 35 kort (2 lag) Aalesund Brann 33 kort (2 lag) Viking Vålerenga 32 kort (2 lag) Lillestrøm Stabæk 27 kort (1 lag) Start 26 kort (2 lag) Odd Grenland Tromsø 25 kort (2 lag) Bodø/Glimt Rosenborg Endret 2. oktober 2009 av krs1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ser ut som om Moldesupporterne er litt passive akkurat nå, Odd - Molde 2-1. Grattis Odd!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Fortjent seier til Odd Grenland, men den defensive trille-ball-holdningen de viste på slutten der har jeg lite til overs for. Unødvendig. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg må bare spørre noen som så kampen på tv, husker dere om Odd blei snytt for straffer? Når man står midt i supporter gjengen så ser jo det meste som skjer innen for feltet ut som straffe, og da virka det som om dommeren kunne blåst en eller to straffer til Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Tja synes ikke dommeren var så gæren fakstiks i den kampen. Straffa var riktig den, og kan hvertflal ikke i nuet huske iom det skulel vært flere straffer. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 hvorfor spiltes ikke Brann/Tromsø idag? Står 4 oktober i kamptrådene på begges forum. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 hvorfor spiltes ikke Brann/Tromsø idag? Står 4 oktober i kamptrådene på begges forum. Ja? 4. oktober er jo i morgen da. Eller i dag, dersom du skal pirke ordentlig på det. Søndag hvertfall. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Faen... Helt lost jeg. Tenkte ikke over at klokka var over 12 og trodde det var søndag idag. xD Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Deilig med 3 poeng mot Lyn. Hands eller ikke. Det er nesten så jeg holder med RBK i kveld. Det er ikke lett, men hadde ikke gjort noe om de vant. Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Deilig med 3 poeng mot Lyn. Hands eller ikke. Det er nesten så jeg holder med RBK i kveld. Det er ikke lett, men hadde ikke gjort noe om de vant. Vi skal nok ordne det Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kan Start tukte RBK? Virker som det gitt Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 JEG ELSKER BOLANOS Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hahaha! Ikke noe "undefeated" på RBK nei. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 VI KLARTE DET!!! JAAAA FOR FAEN!!! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 VI KLARTE DET!!! JAAAA FOR FAEN!!! *E-HUG* Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Haha håpet egentlig på RævBK, men dette er jo enda bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå