DJ_Dark Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg tenker mer på LSK som en 4.plass klubb som dere var sånn 548 år på rad (var det 4?). Men hadde virkelig ikke gjort meg noe om de gikk ned! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ka for slags is e' det'n Eirik Bakke lika bæst? Alk-is! Gleder meg til hva de har i vente på tribunen på Bergen i morra. Er det noe dere kan i Bergen så er det pipekonserter. Gleder meg til hva de har i vente på tribunen på Bergen i morra. Er det noe dere kan i Bergen så er det pipekonserter. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Huseklepp går virkelig for toppscorertittelen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Huseklepp viser nok en gang hvilken utrolig spiller han er, og sikrer Brann en solid seier som blir viktig i kampen om medalje. Og samtidig klatrer han voldsomt på toppscorerlista, bare ett poeng bak Prica nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Huseklepp viser nok en gang hvilken utrolig spiller han er, og sikrer Brann en solid seier som blir viktig i kampen om medalje. Hva sa du? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hehe, var nesten så Brann dreit seg skikkelig ut der Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hadde vært for dumt å rote bort de 3 poengene fordi Odd fant ut at de skulle spille fotball i 15 minutt. 3 velfortjente poeng, Odd er vel like tannløse uten Kovacs som hva Brann er uten Huseklepp. Men de hadde to knallmål da, talenter det der som de gjør klokt i å holde på. Det var forøvrig en surrealistik opplevelse å se Eirik Bakke i dag. Manglet jo kun englevingene. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Herlig å se både Bakke og Husklepp idag. Og "Kor e gliset no, Dag Eilev Fagermo?"!!! Nei, dette var deilig, var også magisk atmosfære rundt hele kampen. Det var mange fine mål idag, tøft men fair spill, stort sett i hvertfall. Syntes også Austin må nevnes, spesielt første omgang idag var han fantastisk god. Datt litt mer ut i andre. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 NFF har kommet ut med sin fair-play tabell: Slik ser tabellen ut fire runder før slutt: 1. Rosenborg 2. Bodø/Glimt 3. Stabæk 4. Odd Grenland 5. Vålerenga 6. Tromsø 7. Start 8. Brann 9. Fredrikstad 10. Aalesund 11. Sandefjord 12. Viking 13. Lyn 14. Strømsgodset 15. Molde 16. Lillestrøm Kilde: http://fotball.aftenposten.no/uefa/article151895.ece Kan ikke si jeg skjønner så veldig mye av den. Lillestrøm er i bånn. LSK topper ikke kort-statistikken og Stabæk som kasta mynter på Jarstein er nr 3, Odd som hadde et overfall på banen og utnytta skade hos motspiller er nr 4 og Vålerenga som har blussa gjentatte ganger er nr 5. Hvilke kriterier er det egentlig suppeforbundet vurderer etter? Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 NFF har kommet ut med sin fair-play tabell: Slik ser tabellen ut fire runder før slutt: 1. Rosenborg 2. Bodø/Glimt Vi er jo best på ALT Morsomt at ett mulig 1. divisjonslag (fra neste år) fra Norge kan få mulighet å spille Europa League... Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det som virkelig slår meg er hvordan Odd kan havne på 4 plass!?!?!?!? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Viste ikke at Molde har vært så røffe i spillet heller. Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det som virkelig slår meg er hvordan Odd kan havne på 4 plass!?!?!?!? Tenkte også på det med tanke på situasjonen som alle vet om. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det som virkelig slår meg er hvordan Odd kan havne på 4 plass!?!?!?!? Tenkte også på det med tanke på situasjonen som alle vet om. To situasjoner er vel ikke tilstrekkelig for å skyve de helt ned på den tabellen, går vel på antall kort, frispark osv. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Fair Play-lista etter 26 kamper: 1. Rosenborg 2. Bodø/Glimt 3. Stabæk 4. ODD Grenland 5. Vålerenga 6. Tromsø 7. Start 8. Brann 9. Fredrikstad 10. Aalesund 11. Sandefjord 12. Viking 13. Lyn 14.Strømsgodset 15. Molde 16. Lillestrøm hehe, skitne Odd er så langt oppe ja Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Odd burde virkelig ikke være de er på den lista. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Den lista der må ha blitt lagd i fylla. Edit: her er visst kriteriene: http://www.fotball.no/nff/Fair-Play/Fair-P...-toppfotballen/ Ikke det at det gjør meg noe klokere på lista til NøFF. Endret 2. oktober 2009 av krs1 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Fryder meg å se at Molde og Lillestrøm er nederst på lista der. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Enig at Molde er overraskende lavt nede. Etter å ha sett gjennom NFF sin liste står jeg fortsatt uforstående til at Odd er så høyt oppe. Det eneste må være offensiv fotball. (har ikke telt kortene deres). Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Fair-play lista har med hvor mange kort, karantener og slikt spillerne har fått. Situasjonen med Kovacs har da ingenting med denne listen å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå