Kjuagutt Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 I Bergen samlet alle seg i sentrum, da er ikke valgene så altfor mange med tanke på hvor mange folk som kom på en gang. Man feiret på høykant i sentrum, med tanke på at Brann vant seriegullet på en mandag uten at det var Brannkamp var det mange spillere som den dagen feiret ilag med en gruppe fans som samlet seg med stadion og i byen. Men mot Viking var alle samlet et sted. Dette skjer ikke i andre byer. Men nok om dette, la Rosenborg og deres fans feire på sin måte, og gratulerer til alle med bart og skinnvest Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Synd frisparket til Molde gikk i stolpen! SUCK IT BITCH! ------------------ Så jævla fortjent og GULLET E HJÆM! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Gratulerer til alle RBK-fans. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Synd frisparket til Molde gikk i stolpen! SUCK IT BITCH! ------------------ Så jævla fortjent og GULLET E HJÆM! +1!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Gullet er hjemme hos pappa. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hva faen har de gjort på Aspmyra? Satt opp vegg mot vinden? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Hva faen har de gjort på Aspmyra? Satt opp vegg mot vinden? Helt klart noe av det rareste jeg har sett. Er jo verre enn gymsalen til Stabæk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Om vi så hadde hatt gymsalen på Fornebu hadde vinden kommet inn i Bodø i dag. Det er rett og slett latterlig dårlig vær. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Bodø/Glimt kommer med verdens første undergrunnsfotballbane. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Bodø er en trist klubb. Forferdelig stadion, og det kom vanvittig mange rare lyder fra tribunen. Lurte en stund på om de hadde lånt et orkester. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Gleder meg til hva de har i vente på tribunen på Bergen i morra. Er det noe dere kan i Bergen så er det pipekonserter. Gleder meg til hva de har i vente på tribunen på Bergen i morra. Er det noe dere kan i Bergen så er det pipekonserter. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hva tror dere? Ryker Glimt i år? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hva tror dere? Ryker Glimt i år? Nope! Godset og Lyn ned i år! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Evt Ålesund. Begynnelsen av kampen i går er noe av det dårligste jeg har sett i år.. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hva tror dere? Ryker Glimt i år? Nope! Godset og Lyn ned i år! Evt Ålesund. Begynnelsen av kampen i går er noe av det dårligste jeg har sett i år.. Anser både godset og Ålesund som bedre enn Glimt. Lyn og Glimt rykker ned, mens godset eller Ålesund havner på kvalik. Glimt har dessuten en vanskelig bortekamp mot nettop Strømsgodset til helga, og den taper de. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Lukter litt Glimt og Lyn her ja. Men er sykt tett i bunn. Jeg er nervøs for tida Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Lukter litt Glimt og Lyn her ja. Men er sykt tett i bunn. Jeg er nervøs for tida Er nervøs som faen jeg også ...selv om LSK ligger 4 poeng foran kvalikplassen. On Lyn skulle ryke på onsdag, har vi bare 3 kamper igjen, mot Sandefjord (b), Brann (h) og Molde (b). Men godset og FFK vil også "miste" en kamp, og godset har i tillegg 2 "nedrykkskamper" igjen. Men jeg er minst like nervøs nå, som på samme tid ifjor ...faen, jeg begynner å savne den gode, trygge 7. plassen, som vi "eide" for noen år siden. Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Lyn er vel kontaktet av noen med kapital og interesser om å holde de på beina ut sesongen, noe annet ville ha vært en liten katastrofe egentlig. Tipper kanskje det er ett spleiselag av de klubbene som har absolutt mest å tape på ett Lyn konkurs før serieslutt. Vet ikke helt hvordan jeg stiller meg til en konkurs etter sesongen, selvfølgelig er det synd på Lyn men føler også at man må liksom statuere ett eksempel slik at klubbene ikke kan gjøre hva de vil med økonomien hele tiden uten at det får konsekvenser. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Bodø er en trist klubb. Forferdelig stadion, og det kom vanvittig mange rare lyder fra tribunen. Lurte en stund på om de hadde lånt et orkester. Ja, Aspmyra kunne trengt en oppussing (les: nedrivning/oppbyggning). Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Lukter litt Glimt og Lyn her ja. Men er sykt tett i bunn. Jeg er nervøs for tida ...faen, jeg begynner å savne den gode, trygge 7. plassen, som vi "eide" for noen år siden. Ja, eller fjerdeplassene med Uwe Rösler. Som av en eller annen grunn ikke var godt nok. Hvertfall bedre enn å ligge i sumpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå