Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

I Bergen samlet alle seg i sentrum, da er ikke valgene så altfor mange med tanke på hvor mange folk som kom på en gang. Man feiret på høykant i sentrum, med tanke på at Brann vant seriegullet på en mandag uten at det var Brannkamp var det mange spillere som den dagen feiret ilag med en gruppe fans som samlet seg med stadion og i byen. Men mot Viking var alle samlet et sted. Dette skjer ikke i andre byer.

 

Men nok om dette, la Rosenborg og deres fans feire på sin måte, og gratulerer til alle med bart og skinnvest ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva tror dere? Ryker Glimt i år?

Nope! Godset og Lyn ned i år!

 

 

Evt Ålesund. Begynnelsen av kampen i går er noe av det dårligste jeg har sett i år..

 

Anser både godset og Ålesund som bedre enn Glimt. Lyn og Glimt rykker ned, mens godset eller Ålesund havner på kvalik. Glimt har dessuten en vanskelig bortekamp mot nettop Strømsgodset til helga, og den taper de.

Lenke til kommentar
Lukter litt Glimt og Lyn her ja. Men er sykt tett i bunn. Jeg er nervøs for tida

 

Er nervøs som faen jeg også :) ...selv om LSK ligger 4 poeng foran kvalikplassen. On Lyn skulle ryke på onsdag, har vi bare 3 kamper igjen, mot Sandefjord (b), Brann (h) og Molde (b). Men godset og FFK vil også "miste" en kamp, og godset har i tillegg 2 "nedrykkskamper" igjen. Men jeg er minst like nervøs nå, som på samme tid ifjor :) ...faen, jeg begynner å savne den gode, trygge 7. plassen, som vi "eide" for noen år siden.

Lenke til kommentar

Lyn er vel kontaktet av noen med kapital og interesser om å holde de på beina ut sesongen, noe annet ville ha vært en liten katastrofe egentlig. Tipper kanskje det er ett spleiselag av de klubbene som har absolutt mest å tape på ett Lyn konkurs før serieslutt.

 

Vet ikke helt hvordan jeg stiller meg til en konkurs etter sesongen, selvfølgelig er det synd på Lyn men føler også at man må liksom statuere ett eksempel slik at klubbene ikke kan gjøre hva de vil med økonomien hele tiden uten at det får konsekvenser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...