Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Bare det at Fagermo skal lete etter grunner for å forsvare en slik nedsparking sier litt om at han ikke er helt på nett da.
Han har ikke forsvart det i det hele tatt.

 

han bør som de fleste andre har gjort sett at den var så stygg at selv om Dokken fikk et lite slag i forkant er det uvesentlig.
Det er jo nettopp det han gjør da din gjøk. :wallbash:

 

Psssst.. ordbruk min gode mann.. ordbruk!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, jeg tror nå vi alle kan enes i at det er en vesentlig forskjell på å vise forståelse og det å vise aksept. Normalt bør man finne forståelse for noe før man kan avgjøre om det er akseptabelt eller ikke.

 

Fagermo presenterer en forklaring som skal gi forståelse, men han er samtidig klar på at det ikke var akseptabelt. Jeg tror nå, om man reflekterer over det på litt abstrakt basis, vil kunne se at det er greit at man prøver å gi innsikt i begrunnelsen til hvorfor man gjør som man gjør.

 

Rent personlig vil jeg si slik informasjon er essensiell for å i det hele tatt kunne være i stand til å slå fast om det er akseptabelt eller ikke. I så måte ser jeg overhodet ingen problemer med Fagermos uttalelse. Han ville bare gi innsikt og forståelse, som hver og en kan bruke til å avgjøre om man mener Dokkens reaksjon er akseptabel eller ikke.

 

Ser folk den, eller? :)

Lenke til kommentar

Syns nesten det er nok Dokken-prat snart. :p Det er jo egentlig ikke så mye mer å diskutere, alle er vel enige om at hendelsen er helt uakseptabel. Til og med Kenneth Dokken selv er jo det, og han har jo da også lagt seg langflat. Og straff får han, så får hver og en mene sitt om det er rettferdig eller ikke.

 

Angående noe helt annet, og mer dagsaktuelt, Fredrikstad tok en særdeles viktig seier for egen del i dag. Så får man se i morgen hvordan de andre bunnlagene greier seg. Selv håper jeg jo selvsagt at Bodø/Glimt snubler hjemme mot Vålerenga, selv om jeg må innrømme det lukter litt uavgjort der. Lyn tror jeg ikke har noe å stille opp med borte mot Tromsø, men større overraskelser har vel forekommet før, og man skal vel heller ikke undervurdere et lag som har alt å vinne og ingenting å tape. Så spennende blir det hvertfall :) Hva Strømsgodset finner på mot Stabæk er jo også interessant, jeg tror Stabæk blir for sterke der, de er jo snart helt oppe i ryggen på Molde, og med en eventuell hjemmeseier i morgen, samt at Rosenborg vinner i Molde, så er det plutselig bare 3 poeng som skiller Stabæk og Molde i kampen om sølvet.

Lenke til kommentar
Fagermo presenterer en forklaring som skal gi forståelse, men han er samtidig klar på at det ikke var akseptabelt. Jeg tror nå, om man reflekterer over det på litt abstrakt basis, vil kunne se at det er greit at man prøver å gi innsikt i begrunnelsen til hvorfor man gjør som man gjør.

 

Rent personlig vil jeg si slik informasjon er essensiell for å i det hele tatt kunne være i stand til å slå fast om det er akseptabelt eller ikke. I så måte ser jeg overhodet ingen problemer med Fagermos uttalelse. Han ville bare gi innsikt og forståelse, som hver og en kan bruke til å avgjøre om man mener Dokkens reaksjon er akseptabel eller ikke.

Nettopp. Selv om det skal være ganske lett å se hva han mener, så er det flere her på forumet som ikke klarer å tolke det han sier.
Lenke til kommentar
Fagermo presenterer en forklaring som skal gi forståelse, men han er samtidig klar på at det ikke var akseptabelt. Jeg tror nå, om man reflekterer over det på litt abstrakt basis, vil kunne se at det er greit at man prøver å gi innsikt i begrunnelsen til hvorfor man gjør som man gjør.

 

Rent personlig vil jeg si slik informasjon er essensiell for å i det hele tatt kunne være i stand til å slå fast om det er akseptabelt eller ikke. I så måte ser jeg overhodet ingen problemer med Fagermos uttalelse. Han ville bare gi innsikt og forståelse, som hver og en kan bruke til å avgjøre om man mener Dokkens reaksjon er akseptabel eller ikke.

Nettopp. Selv om det skal være ganske lett å se hva han mener, så er det flere her på forumet som ikke klarer å tolke det han sier.

 

Er fullstendig klar over hva han sier, men er ikke enig i måten han står frem på, det er en helt annen sak.

 

Det jeg er ute etter er ikke innsikt i hvorfor Dokken reagerte som han gjorde, det jeg er ute etter er en trener som går hardt ut mot slike stygge episoder, slikt skal vi uansett ikke ha på en fotballbane.

Husker fortsatt intervjuet og Fagermo viste seg ikke fra sine beste sider syns jeg.

 

Er hverken ute etter å sverte eller rakke ned på Odd, men i denne episoden så har jeg fått litt mindre respekt for Fagermo og Odd (Dog det er en del meget gode spillere på laget som fortjener bedre).

 

Syns nesten det er nok Dokken-prat snart. :p Det er jo egentlig ikke så mye mer å diskutere, alle er vel enige om at hendelsen er helt uakseptabel. Til og med Kenneth Dokken selv er jo det, og han har jo da også lagt seg langflat. Og straff får han, så får hver og en mene sitt om det er rettferdig eller ikke.

 

Angående noe helt annet, og mer dagsaktuelt, Fredrikstad tok en særdeles viktig seier for egen del i dag. Så får man se i morgen hvordan de andre bunnlagene greier seg. Selv håper jeg jo selvsagt at Bodø/Glimt snubler hjemme mot Vålerenga, selv om jeg må innrømme det lukter litt uavgjort der. Lyn tror jeg ikke har noe å stille opp med borte mot Tromsø, men større overraskelser har vel forekommet før, og man skal vel heller ikke undervurdere et lag som har alt å vinne og ingenting å tape. Så spennende blir det hvertfall :) Hva Strømsgodset finner på mot Stabæk er jo også interessant, jeg tror Stabæk blir for sterke der, de er jo snart helt oppe i ryggen på Molde, og med en eventuell hjemmeseier i morgen, samt at Rosenborg vinner i Molde, så er det plutselig bare 3 poeng som skiller Stabæk og Molde i kampen om sølvet.

 

Blir en meget avgjørende runde for mange lag, så blir spennende å se resultatene i kveld :)

Gleder meg til å kunne feire gullet og håper det kommer i kveld!

Endret av Samcki
Lenke til kommentar
Syns nesten det er nok Dokken-prat snart. :p Det er jo egentlig ikke så mye mer å diskutere, alle er vel enige om at hendelsen er helt uakseptabel. Til og med Kenneth Dokken selv er jo det, og han har jo da også lagt seg langflat. Og straff får han, så får hver og en mene sitt om det er rettferdig eller ikke.

 

Dette er Norge og Tippeligaen. Negative hendelser overskygger gode prestasjoner når som helst.

Lenke til kommentar
RBK er greit elendige i dag.

 

 

Og dere som klager på Annan i dag. Fikk dere med dere at han ble stående etter han ble stemplet stygt? Nei, sikkert ikke. Dere unngår jo å se sånt.

 

Stemplet stygt? Foten var jo så vidt borte i leggen hans.

 

Og så du forresten at han rulla seg rundt i "enorm smerte" i duellen med thioune mot slutten?

Lenke til kommentar
Hæ?

Å dømme ett lag etter 1. omgang er jo som å ta 2. omgang for gitt at de spiller dårlig noe som som oftest er tvert i mot med Rosenborg. Trodde poenge kom ganske godt frem i siste posten min egentlig.

 

Edit: Trenger jeg si mer... 0-1 til Rosenborg!! :new_woot:

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...