Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken albue er det Fagermo snakker om da? Hvis han snakker om situasjonen rett før kneet til Dokken, hvor Arneng bryter ballbanen hans så er det jo ingen albue der. Det er kontakt, men herregud, fotball er en fysisk sport.

 

Jeg deler synet til flere her inne, men gjerne ikke like sterkt. Men Odd har dessverre hatt noen episoder i år, som setter dem i et dårlig lys. Og Fagermo gjør det ikke bedre, den mannen er ufordragelig og snørrhoven. Men jeg vil ikke trekke hele Odd under en kam, men mener bare at det har vært noen situasjoner som setter Odd i et dårlig lys.

Lenke til kommentar

Det er jo morsomt å høre at noen kan forsvare Odd etter en slik kamp. Det er mye som har skjedd etter Fagermo kom, kanskje er det utspillene i media som er uspiselig, som nå er blitt enda verre. Og smitter over på spillerne? Dette er selvsagt bare en hypotese. Men når Fagermo går ut å sier han forstår hvorfor han sparker? Han forsvarer det ikke, men at han blir slått? Det er usaklig!

 

Nå skal det mye til for at Odd får tilbake et stempel som fair klubb. Det er dessverre slik at når to kamper som dette på to kamper på en høstsesong ender slik, blir det stempel. Enkelt å greit.

Lenke til kommentar
Det er jo morsomt å høre at noen kan forsvare Odd etter en slik kamp. Det er mye som har skjedd etter Fagermo kom, kanskje er det utspillene i media som er uspiselig, som nå er blitt enda verre. Og smitter over på spillerne? Dette er selvsagt bare en hypotese. Men når Fagermo går ut å sier han forstår hvorfor han sparker? Han forsvarer det ikke, men at han blir slått? Det er usaklig!
Okay, nå er jeg lei av all den bullshitten om Fagermo. Hva er det han gjør feil i går? Han sier ikke at han forstår hvorfor han sparker, men at det er en handling som ikke kommer ut ifra ingenting.

- Jeg forsvarer ikke Kenneth, altså. Det var feil av ham og jeg beklager det. Misforstå meg rett, men det er en grunn til at han blir sinna.

 

Og hva gjorde han feil mot Brann?

– Det var to situasjoner i den kampen, Kovacs' scoring og min jubel. Jeg oppfattet situasjonen som en keepertabbe. Det var derfor jeg jublet som jeg gjorde. Om jeg hadde forstått at det ikke var en tabbe hadde jeg naturligvis ikke jublet slik, sier Odd Grenland-treneren, som bedyrer at laget hans er opptatt av «Fair Play».

 

All den nedrakkingen din mot Fagermo er sjanseløs. Han er en fargerik trener som sier alt rett fra levera. Han har løftet Odd opp som en toppklubb både sportslig men også i media, noe vi aldri har vært. Jeg gir egentlig blanke i hva sånne som deg mener om Fagermo, men det jeg reagerer på er at hvor mye dritt sånne som deg har skrevet om Fagermo.

Lenke til kommentar

Bare det at Fagermo skal lete etter grunner for å forsvare en slik nedsparking sier litt om at han ikke er helt på nett da.

han bør som de fleste andre har gjort sett at den var så stygg at selv om Dokken fikk et lite slag i forkant er det uvesentlig.

Så smart er tydeligvis ikke Fagermo, og da får han ta den kritikken som kommer.

 

Odd har et dårlig lys på seg denne høstsesongen, og det er det kun de selv som har ordnet til seg..

Lenke til kommentar
Bare det at Fagermo skal lete etter grunner for å forsvare en slik nedsparking sier litt om at han ikke er helt på nett da.
Han har ikke forsvart det i det hele tatt.

 

han bør som de fleste andre har gjort sett at den var så stygg at selv om Dokken fikk et lite slag i forkant er det uvesentlig.
Det er jo nettopp det han gjør da din gjøk. :wallbash:
Lenke til kommentar
Bare det at Fagermo skal lete etter grunner for å forsvare en slik nedsparking sier litt om at han ikke er helt på nett da.
Han har ikke forsvart det i det hele tatt.

 

han bør som de fleste andre har gjort sett at den var så stygg at selv om Dokken fikk et lite slag i forkant er det uvesentlig.
Det er jo nettopp det han gjør da din gjøk. :wallbash:

 

Han sier jo at det er en grunn til at han blir sint, indirekte så stiller han seg nøytral i saken, mens han burde ha sagt at slik oppførsel er total uakseptabel uansett hva som har skjedd før.

Lenke til kommentar

Blir det flere Odd-hendelser nå ville det overrasket meg. Da ville jeg nok vært enig i at det utad virker å være en ukultur i klubben, for med den mediestormen klubbspillere har opplevd vil jeg tro man tenker seg ekstra om før man gjør noe tull. I tillegg var det jo saken fra Belgia, trodde den ville ha en bølge-effekt hvor vi fikk mer slutt på farligheter. Det, kombinert med Kovacs-saken er det jo ekstra underlig at Dokken gjør som han gjør, i tillegg er både Kovacs og Dokken ikke 20-åringer, dette er godt voksne mennesker.

 

Og ærlig talt, det må i hvert fall være lov å stille spørsmålstegn ved det og ha en saklig diskusjon hvor man kan se på riktigheten av en slik påstand. Enkelte av reaksjonene, hvor man går på spiller fremfor ball i forsvar av Odd hjelper jo ikke akkurat på et bilde av en klubb som har noe å ta tak i. Det være seg om det kun er enkelthendelser eller en ukultur.

 

Det er greit med litt fair-play i diskusjoner også, man kommer lenger ved å fokusere på budskapet og ikke budbringeren :)

Lenke til kommentar
Som igjen er en idiotisk ting å melde når det er så åpenbart over grensen at han burde enten holde kjeft eller legge seg flat på klubbens vegne.

Han fremstår da som en tulling når han begynner å skal finne grunner og ja, unnskyldninger.

 

Og hold deg til tema, og slutt å kall folk ting ;)

Hvorfor det? Dere kaller Fagermo like ille ting :thumbdown:

 

Og til dere som har klaget på at Odd og Fagermo ikke har gjort noe med saken, så har han fått bot nå.

Endret av Havard_92
Lenke til kommentar
Og til dere som har klaget på at Odd og Fagermo ikke har gjort noe med saken, så har han fått bot nå.

Morsomt at klubber gir spillerne sine bot og tjener selv på alt... istede burde de på eget initiativ utestenge spillere som gjør slikt minimum 2 kamper.

 

Hvis det ikke skjer bør fotballforbundet ta affære, man kan liksom ikke gjøre slik og slippe unna med det ved å betale noen tusenlapper fra en lønning som knapt merker forskjellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...