Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så jo en spiller i Belgia som fikk 11 kamper når han kommer for seint inn, taklingen er der ett dårlig forsøk på ball, med fatalt utfall, men her er det bevisst nedspenning, burde nesten hatt samme straffen skal vi se hensikten. Men realistisk og fortjent? 4-5 kamper, men NFF sier vel bare at han må stå over neste cupkamp, men siden neste år blir ny sesong kan vi se fint på det.

 

Odd mangler noe som heter Fair Play, gleder meg som en unge til de kommer på stadion på mandag!!!!

Lenke til kommentar
Odd er generelt en klubb uten Fair Play og det kommer av treneren.

 

Noe av det latterligste jeg har lest. Hva vet du om dette? Du uttaler deg om noe du tydeligvis IKKE har peiling på. Du tror Fagermo går rundt på trening og sier til andre at det er greit å sparke andre spillere?

 

Kovacs-saken gidder jeg ikke å diskutere om igjen, hva Kovacs måtte finne på i den situasjonen forsvarer ikke at du skal sverte en klubb pga et-par hendelser.

 

Patetisk.

Lenke til kommentar
Du glemte en stygg takling bakfra og Bentley som sparket (?) etter en RBK-spiller.

 

Så på grunnlag av dette velger du å trekke en hel klubb ned i søla.

 

Hvis jeg ser en stygg takling bakfra og litt håndgemeng i neste RBK-kamp så skal jeg rakke ned på hele RBK-organisasjonen.

 

Regner med at du skjønner hvor dumt det hadde sett ut?

Dette har jeg sett flere ganger før og, men det er spesielt disse tingene jeg husker.

Lenke til kommentar
Du glemte en stygg takling bakfra og Bentley som sparket (?) etter en RBK-spiller.

 

Så på grunnlag av dette velger du å trekke en hel klubb ned i søla.

 

Hvis jeg ser en stygg takling bakfra og litt håndgemeng i neste RBK-kamp så skal jeg rakke ned på hele RBK-organisasjonen.

 

Regner med at du skjønner hvor dumt det hadde sett ut?

Dette har jeg sett flere ganger før og, men det er spesielt disse tingene jeg husker.

 

Dette skjer i hver eneste TL-runde med forskjellige lag.

 

Men du går rett i strupen på Odd som organisasjon og hevder at klubben ikke vet hva fair play er.

 

Du bruker enkeltsituasjoner til å rakke ned på en hel klubb med mange flotte og sympatiske spillere (Tro meg, jeg kjenner et-par)

 

Hykleri kalles dette på godt norsk.

Lenke til kommentar

Jeg leste innleggene her før jeg så hva Dokken hadde gjort. Tenkte først det var i en duell eller lignende, men fy f**n den der var stygg. Bør bli noen kampers karantene det der. Har Fagermo (eller andre) gått ut og sagt at de ikke forsvarer handlingen? Selv om det ikke kan forsvares, er det jo vanlig prosedyre at treneren sier noen ord om saken (eller "Jeg så ikke situasjonen, så jeg kan ikke uttale meg om det" :roll:)

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...