Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om en oversikt over hvor mange gule kort hver enkelt spiller har fått gjennom sin karriere?

 

Kunne gjerne tenkt å sjekke opp kortene til Roar Strand, det kan ikke være mange til tross for en grufull lang karriere til nå og enda lengre blir den heldigvis.

 

Nå er jeg ikke helt sikker, men jeg mener å huske at han ikke har mer enn en håndfull.

Etter et raskt søk fant jeg statistikk fra og med 2002 sesongen, totalt 4 gule. Så det er godt mulig at det er under 10 på hele karrieren.

Lenke til kommentar
Nå er jeg ikke helt sikker, men jeg mener å huske at han ikke har mer enn en håndfull.

Etter et raskt søk fant jeg statistikk fra og med 2002 sesongen, totalt 4 gule. Så det er godt mulig at det er under 10 på hele karrieren.

Hehe, det er vel ett gult annenhver sesong i snitt de årene.... det er helt sykt!

 

Egentlig rart han ikke har flere for det er jo menneskelig å av og til komme for sent i en takling eller rette en arm mot en motstander uten at det er med vilje.

 

Nå har dere vel ikke slått Tromsø enda på onsdag, så vi får nå vel vente og se?

Men det gjør vi om noen dager, hva er forskjellen... seier blir det jo uansett :)

 

Edit:

Hva synes dere, bør Ålesund eller en av de andre klubbene vurdere å investere i en spiller fra Lyn hvis det kan sikre de Tippeligaplass?

 

http://www.dagbladet.no/2009/09/20/sport/t...erenga/8213974/

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar
Nå har dere vel ikke slått Tromsø enda på onsdag, så vi får nå vel vente og se?

Men det gjør vi om noen dager, hva er forskjellen... seier blir det jo uansett :)

 

Forskjellen er at etter at dere eventuelt har vunnet på onsdag, så er det hvertfall sikkert. Det er det ikke nå. Jeg forstår at dere er selvsikre, men alt kan likevel skje. Ja, dere er ubeseriet, javel, men det kan bli uavgjort, og gullet vil dermed ennå ikke være teoretisk avgjort.

Forskjellen er dermed at dere kan få reise til Molde og ta gullet foran nesen på dem, i deres egen stue, i stedet for å gjøre det i en utsatt onsdagskamp mot Tromsø som ingen andre egentlig bryr seg så mye om, fordi det er semifinalene i cupen som er spennende onsdag og torsdag neste uke. :)

 

Klart klart, dere tar jo gullet, det vet alle. Selv Molde vet det. Men hadde jeg vært RBK-supporter, så hadde jeg heller villet at det skulle bli 100% avgjort i en hovedkamp på tv2, rett i trynet på gullutfordreren. I stedet for å gjøre det i smug midt i uka.

 

Men igjen, det er vel bare meg. Og gullet har jo vært avgjort lenge, så det spiller jo ingen rolle. :)

Lenke til kommentar

Dere får medaljen utdelt neste gang dere spiller? Eller neste gang Molde taper?

 

Edit: Jeg er i så forbanna godt humør i dag :D Stemningen som var på Ullevaal var en unik opplevelse. Noen av lydtoppene mot slutten av kampen, som ikke inneholdt sang, men bare klapping og jubling, var helt drøye.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Hva som skjedde nede i Qarabagh vet jeg dessverre ikke. Jeg så heller ikke kampen, så jeg kan ikke si så mye om det.

 

Vel, var vel ikke RBK i siget for å si det slik... var en dårlig kamp på en dårlig bane med mye vind og et flaksmål :p Men men, gjort er gjort og ser heller på fremtiden.

RBK har ellers i mine øyne en stor opptur og jeg tror vi har mye i vente til neste år :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...