Armageddon Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Overspilling er hvertfall noe annet enn filming. Bergstrøm dyttet på Annan etter dommeren hadde blåst. Han har selv sagt at det klikket for han og han var redd for et rødt kort. Før dette skjedde ble Annan taklet såpass hardt at han måtte på sidelinja. Dette er ikke unnskyldning til å ligge å rulle på banen, men det er hvertfall bedre enn å filme slik at motspilleren får kort og forsøke å filme seg til straffer. Annan har aldri vært så veldig opptatt av fair play og sånn. Men han får hvertfall jobben gjort. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Når i kampen var denne filmingen? Jeg gidder ikke se hele sammendraget på VG. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Fin dive av Guastavino der. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Der var det 1-1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Tier på at det skjer en omdiskutert hendelse som går imot Branns favør sånn at vi får høre grining i ei uke. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Kjipt å score selvmål. Hadde likt at Viking vant over Brann. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Klagde i går over RBK mot Stabæk, og at det var for mye filming, vi kan bare glemme, det var en pinlig opplevelse på Stadion idag, Viking hadde sine som falt før taklingen var planlagt, mens jeg personlig var mest forbannet når Guastavinho filmer gang på gang. Han klarer ikke å slå passninger til medspillere, og velger istede og kaste seg. Håper Steinar Nilsen gir han en solid straff!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Toppen av usaklighet: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=577378 Man må da vel få lete etter talenter der man vil. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Haha. Latterlig utsagn av Fagermo. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 tja jeg skjønner at ingen er på talentjakt i trøndelag, for det er bare ubrukelige fotballspillere med bart og ølvom som vokser opp, mens telemark har de flotteste fotballspillerene i hele landet, så skjønner at folk er på leting her hos oss, helt naturlig det Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hvilke stjerner har man fra Telemark? Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Haha, Fagermo på sitt beste. Alle henter talenter der de er, signer en kontrakt om at de skal gå til Stabæk om så og så lang tid, men de må få fortsette å utvikle seg i eget området. Trist at Kovacs fikk gult idag, hadde sett frem til å få han på staddaen om en uke. Var vel det han forstod og måtte vel få kortet så han slapp og reise til Bergen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hadde faktisk likt å sett dere pipe ut Kovacs. Synd. Men Fagermo strikes again. Jeg ler bare. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) I dag blir vi forhåpentligvis seriemestere 2009 Endret 19. september 2009 av Nipps Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det er ikke mulig. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Satser på å få gullet i boks før serien er over. Nice, og da blir det CL neste år Endret 20. september 2009 av Nipps Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Vi vinner ikke i dag selv om Molde taper og vi vinner, men taper Molde kan vi avgjøre på onsdag mot Tromsø hjemme. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg gruer meg helt vilt til Norges eneste byderby i dag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Er det bare halvparten av underholdning som i United-kampen, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er det bare halvparten av underholdning som i United-kampen, så er jeg fornøyd. Ble jo 4-4 i våres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå