Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Ble trist av å se Stabæk mot Rosenborg. Hoff og Annan hadde de to værste. Annan faller som vanlig som en flue, og Hoff burde fått forbud mot fotball!

 

EDIT: Ikveld blir det valgkamp, rødt mot blått. Brann mot Viking, og som alltid må det røde vinne!

 

Og Brann har så mye å stille opp med når det gjelder filming?

Tsk tsk, fei for egen dør før du snakker.

 

Når det gjelder Annan så var det drøyt og unødvendig, men ingen skandale.

Hoff derimot....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke sett på Enga så mye, så kan ikke si noe imot deg der.

 

Ellers virker det som folk på død og liv må rakke ned på Annan. Han er en spiller som har veldig god balanse og holder seg imponerende oppe ved flere situasjoner. Dessverre gjør han dumme ting en skjelden gang, men da må jo folk på død og liv trekke det frem og rakke ned.

Lenke til kommentar
Sier ikke at andre lag ikke har det, men Annan gjorde det i går og da er det naturlig å nevne det, synes nå jeg.

Skal vedde på at du aldri sier det om noen gjør det på laget ditt, men jeg vet jo hvordan du diskuterer når det kommer til laget ditt. (se Cupkampen mot RBK og bråket rundt)

 

Annen gjør det ikke ofte, men hver gang må du på død og liv nevne det og snakke dritt.

Lenke til kommentar

Det er ikke første gang Annan filmer. Det skjer fryktelig ofte, han har mange gode kvaliteter, men skuespill gjør han mye mer enn han burde. Når Samcki nevner feie for egen dør vil jeg vite hvilke Brannspillere han peker til? Eneste er Gustavinho, der har jeg også tidliger vært ute og sagt meg skeptisk til signeringen, fordi han har flere ganger vist skuespill. Men foreløpig i Brann har han holdt seg på beina.

 

Olum nevner VIF, jeg vet ikke om du har sett Moa og Singh? De filmer ikke alltid direkte, men de faller om uten grunn flere ganger. Det burde ikke være mulig og forsvare skuespill, det er en skam for fotballen, og alle som blir tatt i å filme burde fått utestengelse 4-5 kamper. Det er eneste måten mann kan bli kvitt det. Da må man gå inn i ettertid av kampene og ta de. Det er umulig å se all filmingen i kampens hete for dommeren!

Lenke til kommentar

Joda, de faller lett fordi de er mindre, de faller ofte uten grunn, men det fordi de er små faller de naturlig nok oftere enn andre. Men for å sammenligne med en Brannspiller, Huseklepp (kjent som pingleklepp) er grådig spinkel, men han faller svært sjeldent. Han prøver alltid maks og holde seg på beina, noe han også klarer. På det punktet har mange fysisk svake spillere mye og lære.

Lenke til kommentar
Det er ikke første gang Annan filmer. Det skjer fryktelig ofte, han har mange gode kvaliteter, men skuespill gjør han mye mer enn han burde.

Bullshit!!

Jeg ser alle kampene til VIF, men jeg kan ikke huske å ha sett Moa eller Singh filme. De er ikke akkurat nå noen svære karer, og mot svære midtstoppere er det lett å gå i bakken.

Har ikke sett alt for mye på dere som sagt, men jeg kan fortsatt ikke huske å ha sett noen av dem filmer noe særlig.

Lenke til kommentar

Sa jeg noen gang at han ble slått i ansiktet Bruno?

 

Jeg fikk med meg at han ble dyttet i ryggen og falt ned, noe som ifølge fysikkens lover er ganske rimelig, hvorfor han holdt seg for trynet vet jeg ikke. Er muligens derfor Berglund ikke får rødt kort.

 

Edit:

Og krs1, uansett hvor lett han faller og overspiller, så er det Berglund gjør kvalifisert til et rødt kort. Dytt med strake hender, som det lyser hevn av. I regelboka er det et rødt kort, og dommeren er feig som ikke gir han rødt kort. Om Annan hadde gjort det samme, er jeg sikker på at han hadde blitt utvist.

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar

Annan overspiller. Det er ikke til å komme bort fra. Hadde han latt vær med tullet sitt, hadde det kanskje gått hardere ut over Berglund. Hadde helst sett at Berglund får rødt, og Annan gult.

 

Man burde internt straffet spillere som bedriver usportsligheter, filming taklinger som bare er for å skade, og diverse. Men en skuespill er det verste vi har. Annan, Hoff og flere andre burde tatt seg selv i nakken før de går på en bane igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...