Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tidenes liv på Sør Arena. Et fantastisk trøkk gjennom hele kampen, jeg hørte aldri den kjepphøye Brannfansen. Herlig flaggtifo kombinert med kasteruller og bluss :love: Fantastisk kveld på de fleste måter, til tross for tap!

Synd Brann vant ja.

 

Likevel synes jeg opplagt sabotasje mot spillet som Huseklepp ble utsatt for bør belønnes med direkte rødt, kan virke strengt men vi snakker om forseelser som kan styres og gjøres opplagt. Synd at spillere spekulerer i gule kort for å hindre en opplagt målsjanse. Så lenge reglene er slik så vil vel nesten alle også gjøre det.

 

Synes også at hands skulle vært hands uansett om ballen kommer dalende fra 80 meter eller skutt rett opp i hånda fra 2 meter. Det kan selvsagt skape situasjoner som virker urettferdige men fordelene er mye større en ulempene med en slik dømming.

Lenke til kommentar
Husker dere var for tidlig på avtrekkeren i 2007 og. Det var sikkert en hyggelig kveld.http://g.api.no/obscura/www.siste.no/298x510r/01491/1192908017000_AH096809_tilsak_1491570298x510r.jpg

 

Nå kan ikke vi tilbakeholdne og ydmyke Brann-fans med bena godt plantet på jorden ta skylden for hva et bryggeri, delvis kjøpt opp av viltre dansker, finner på av pils å lage. :ph34r:

 

Fin kamp i dag. Liker ikke så mye å slå Start, fordi Start og Kristiansand-folk er herlige. Men vi trengte poengene og kan nå skape litt furoe i medaljekampen.

Lenke til kommentar
En annen sak, Reginiussen på vei til Brann, og Azar på vei til Tyrkia?

Virker ikke som TIL vil godta budet,venter fortsatt på Everton etter de viste interesse ved å være på kampen mot Bilbao. Virker som det heller blir nysignering på Reginiussen så går de for salg til utlandet senere.

Lenke til kommentar
Haha. Da mistet Molde enda en rekord. Da er det vel ingen igjen! HAHA.

 

LEKESTUE, LEKESTUE, VI E ROSENBORG!

Å rikest i Norge også, kan det ha noe med saken å gjøre :hmm:

 

Hva har sportslig stabilitet med å være rikest i Norge å gjøre?

 

Det er vel ikke så vanskelig å forstå? Eggen gjorde en fantastisk jobb og all ære til ham for det. Det la et økonomisk grunnlag for sportsklubben Rosenborg som ingen lag i Norge er i stand til å ta igjen uten tilskudd fra investorer.

Lenke til kommentar
Haha. Da mistet Molde enda en rekord. Da er det vel ingen igjen! HAHA.

 

LEKESTUE, LEKESTUE, VI E ROSENBORG!

Å rikest i Norge også, kan det ha noe med saken å gjøre :hmm:

 

Selvtjent er veltjent. I motsetning til resten av fotballnorge

 

Jeg er ikke RBK-supporter, men det der blir altfor dumt å si. RBK har fullt fortjent den formuen de har.

Lenke til kommentar
Haha. Da mistet Molde enda en rekord. Da er det vel ingen igjen! HAHA.

 

LEKESTUE, LEKESTUE, VI E ROSENBORG!

Å rikest i Norge også, kan det ha noe med saken å gjøre :hmm:

 

Hva har sportslig stabilitet med å være rikest i Norge å gjøre?

 

Det er vel ikke så vanskelig å forstå? Eggen gjorde en fantastisk jobb og all ære til ham for det. Det la et økonomisk grunnlag for sportsklubben Rosenborg som ingen lag i Norge er i stand til å ta igjen uten tilskudd fra investorer.

 

 

Kjekt å vite at man får et stabilt fotballag bare man har penger på bok. Det skal jeg huske på når jeg blir millionær.

Lenke til kommentar
Kjekt å vite at man får et stabilt fotballag bare man har penger på bok. Det skal jeg huske på når jeg blir millionær.

Trodde du noe annet? Et stabilt toppfotballlag forutsetter penger. RBK har dog skaffet det fra på egen hånd før pengene tok fullstendig overhånd.

 

Edit: Mulig jeg misforsto deg :p Jeg sitter hvert fall ikke med noen bitter smak i munnen med at Rosenborg vinner gullet. Nå er det i det minste en mulighet for champions league spill :)

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...