emeritus Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Skal bli spennende å se om Nordlie kan klare enda en redningsoperasjon, han har hatt vanskeligere oppgaver enn å få FFK på rett kjøl. Det som blir enda mer spennende er å se hvor lang tid det tar før folk begynner å krangle, spillerne blir overtrente og Tom må gå igjen. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 merkelig egentlig hvordan nordlie har fått på seg det ryktet etter lsk. Husker tida hans i Odd og vi var veldig fornøyde og den første misnøyen vi hadde var når han dro til enga istedenfor å bli i Skien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Tom tar vel over for Tromsø etter FFK. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 merkelig egentlig hvordan nordlie har fått på seg det ryktet etter lsk. Husker tida hans i Odd og vi var veldig fornøyde og den første misnøyen vi hadde var når han dro til enga istedenfor å bli i Skien. Han fucket jo opp start på samme måte. Satser på at freksta' går på samme smellen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 VIF - Molde i dag. Hvis ikke VIF vinner i dag, så tror jeg virkelig de kan rykke ned. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 I dag forventer jeg ikke VIF-seier hvertfall. Klarer de ikke å slå de middels gode lagene i serien, hva har de da å stille opp med mot et Molde-lag som har en av sine beste sesonger på lenge? Men jeg håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg har faktisk skikkelig dårlig magefølelse foran dagens kamp Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Dere vant jo borte da, så hvorfor ikke hjemme? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Satser på at Enga vinner i dag. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Satser på at Enga vinner i dag. Stakkars floppe lag, skulle bli ledene i Norge og norden i løpet av 2010. Hoho :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ledende i Norge i 2010 og ledende i Norden 2013. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Satser på at Enga vinner i dag. Stakkars floppe lag, skulle bli ledene i Norge og norden i løpet av 2010. Hoho :!: Var vel i løpet av 2013. Men fortsatt latterlig, ja. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Joda, rett skal være rett Men ser ut til at det ikke vil funke. VIF vil aldri være et topp lag i norden uansett, FCK er nok bedre. Samt at jeg anser RBK sine sjanser for å bli større enn VIF både i Norge og norden som mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Med mindre de har tenkt å skaffe seg en rik araber, så tror jeg ikke de blir ledende, nei. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ja, noe som ville vært svært sannsynlig Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Håper Enga har hentet seg inn og fått nye krefter. Tvilsomt egentlig. Istedet for å få inn ny trener har de bare mistet en. Kan ikke se for meg at det blir så mye bedre når det er bare Martin som styrer hele showet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Martin får ikke lov til å styre det selv neste sesong. Han har ikke trenerkurs 4, som han tar nå. Han blir ikke ferdig med det før 2 mnd etter sesongstart. De har derimot fått midlertidig dispensasjon ut sesongen for Martin. De må da få en ny trener de mnd det tar for Martin å bli ferdig med trenerkurset. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Haha Dette går RBK sin vei! Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Sitter og ser Bolton mot Liverpool, får inn pling om at VIF leder 2-1 over Molde, hva skjer? Hvordan er kampen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå