Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Tror ikke helt du forstår meg, mulig jeg ikke er tydelig nok.

 

Brann planla i vinter å kjøpe Moldskred, Tromsø trengte pengene etter overgangen, og Brann så sin mulighet. En Bergenser med navn Trond Mohn, driver Frank Mohn idag, spytter ofte inn mye penger i lokale idrettslag og spanter penger til nye fotballbaner rundt i Hordaland. Når han så at Brann skulle hente Moldskred, gav han Tromsø, så vidt jeg husker riktig 11 millioner kroner, så de slapp å selge. Dette gjorde han til tross for at han er Bergenser, og det hindret Brann.

 

Så mitt håp er at trøndere har en som går imot Rosenborg for å støtte bredden i Norsk fotball.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Alta rykker da opp. Tromsø er ikke inærheten av å rykke ned heller.

Blir nok noen nord-norske lag i tippeligaen neste år også(og året etter der)

Slutt å syt.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Er jo trist for norsk fotball å ikke få reise så langt nord. Viktig at alle landsdeler blir representert for rekruteringen av nye talenter, om du tenker deg om forstår du det å. Så sant du ikke er stokk dum

 

Veldig trist å ikke kunne spille i snøføyka der opp i mai, det kommer jeg til å savne.

Man trenger ikke være i tippeligaen for å fostre opp talenter. Det kan, skal og burde gjøres uavhengig om man er i tippeligaen eller i 4 div.

Skjønner heller ikke hvorfor Tromsø skal rykke ned om Moldskred forsvinner til en annen klubb.

Lenke til kommentar

Vel,snøføyka er i gang allerede i mars den ;)

 

Og nei,jeg har heller ingen tro på at TIL rykker ned uansett om de har Moldskred eller ikke. Så lenge man har en sentrallinje med Ramovic,Koppinen,Reginiussen,Yttergård Jenssen og Rushfeldt burde det være nok til å i det minste trygge plassen. Til mitt forsvar var jeg aldri en av de som trodde TIL ville kunne gjøre det samme i år som i fjor,det pleier alltid å gå utover resultatene når de bytter til en ny trener som vil spille på en helt annen måte.

Lenke til kommentar

Tviler på Tromsø rykker ned. Men mener det er viktig med god bredde i norsk fotball, om RBK plukker alle de gode (som de heldigvis ikke klarer enda i hvertfall) så får de ikke den matchingen de trenger nasjonalt, og sliter dermed internasjonalt. At et ungt talent trenger en toppklubb i nærheten? Jo, du trenger det, et mål, en drøm, et springbrett til internasjonal karrierre. Det er mye enklere å bli oppdaget av lokale storlag, det er lettere å bli motivert. Det er mye å hente i det.

Lenke til kommentar

Andresen kan heller ikke bli trener, han mangler trenerkurs 4.

Vålerengen har fått dispansasjon ut sesongen, men neste sesong trenger de en trener med trenerkurs 4 for å få klubblisens.

Andresen jobber med kurs 4 nå og blir vel ferdig med 4 to måneder etter sesongstart. Det holder ikke.

Lenke til kommentar
Andresen kan heller ikke bli trener, han mangler trenerkurs 4.

Vålerengen har fått dispansasjon ut sesongen, men neste sesong trenger de en trener med trenerkurs 4 for å få klubblisens.

Andresen jobber med kurs 4 nå og blir vel ferdig med 4 to måneder etter sesongstart. Det holder ikke.

 

Det er det som gjør dette til et lite dilemma for oss. Vi kan ikke forsette å ha han som trener inn i neste sesong og vi har heller ikke råd til å sparke han :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...