Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 *sprette sjampisen* Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har neppe elsket Viking mer enn akkurat nå! Godt å få stoppet kjeften på folka fra Molde! Jeg fortsetter fint med kjeften min jeg. 5 - 0! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Der tror jeg de siste håp om at Molde skal vinne gull. De er for ustabile. Problemet er at norske lag er for ustabile, dermed klarer ikke norske lag seg så godt i utlandet. Rosenborg er eneste stabile lag, men når de ikke får god nok motstand i serien, klarer heller ikke de seg ikke på det nivået de kan nå på internasjonal fotball. Helt enig. Men hva skyldes det? Har vi alt for stort gjennomtrekk i klubbene våre? Hvorfor er det slik at på død og liv så skal man kjøpe nye spillere hele tiden? Hvorfor skal norske talenter til utlandet med en gang de spiller godt i noen måneder? Jeg tror at man må se mer på trenerstanden og fotballedelsen i Norge, der snakker vi amatører. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Vi får vel høre det etter serieslutt også tenker jeg, når Rosenborg står der med seriegull og Molde får en sur fjerdeplass (ja, for dere kommer til å falle sammen) "men vi slo de 5-0, så vi er de moralske vinnerne" Dritlag og dritby, nuff said. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Vel, Trondheim er en veldig flott by med stort sett hyggelige mennesker. De har også et godt fotballag i Rosenborg. Men vi knuste dere 5-0 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Vel, Trondheim er en veldig flott by med stort sett hyggelige mennesker. De har også et godt fotballag i Rosenborg. Men vi knuste dere 5-0 Dere får ta en kamp om gangen dere og.... Cup er cup og serie er serie, at dere var effektive og noe heldig i den kampen betyr ingenting i forhold til hvordan serien ser ut. RBK er suverene... rett å slett. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Agree. Rosenborg leder fortjent, uten et eneste tap så langt er RBK klart suverene Endret 18. august 2009 av Nipps Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Molde - enkle gleder. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Og der vant Odd over TIL. Dessverre fortjent da de hadde mer krefter og uten tvil ville det mest. Samtidig morsomt å se Mohammed Ahamed få prøve seg en hel omgang,han kommer til å bli en veldig spennende spiller utover høsten og kanskje enda mer til neste sesong. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Pent mål av Nannskog. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Slapt av Madsen å la han få heade så uforstyrret,ville nok ikke gått inn om han hadde vært helt oppe i kroppen på han. Syns også Sæternes hang litt vel mye på Skjønsberg på sin scoring. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Imponerende assist det der av Shelton. Har vært en underholdende kamp. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Samtidig morsomt å se Mohammed Ahamed få prøve seg en hel omgang,han kommer til å bli en veldig spennende spiller utover høsten og kanskje enda mer til neste sesong.Han kom vel inn for Moldskred(?) og gjorde en MYE bedre jobb. Har store kvaliteter. fy faen Shelton! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Sjelden man kan si dette men:Der er en bra kamp av Vålerenga. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Han kom vel inn for Moldskred(?) og gjorde en MYE bedre jobb. Har store kvaliteter. fy faen Shelton! Moldskred skulle spares til kampen mot Bilbao så derfor han fikk spille en hel omgang ja. Om han gjorde en mye bedre jobb er jeg ikke helt enig i, Moldskred har egenskaper alle andre spillere i TIL bare kan drømme om. Men Ahamed kan fint komme seg opp til det nivået han også,om han jobber hardt og får prøve seg jevnlig i TL. Deilig av Shelton ja,visste ikke at han eide sånn fart. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 På en test på toppidrettssenteret ble han målt Shelton målt til den raskeste spilleren noen gang i Tippeligaen. Det er vel omtrent kun der han har styrke. Jamicanere og fart Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Luton Shelton er en av de raskeste spillerne i eliteserien, nrk har også hatt en sak om akkurat det tidligere HER. Problemet hans har derimot vært at det ikke har stemt med alt det andre. men han glimtet til i dag, og serverte Sæternes det som ble en meget viktig scoring for Vif. artig kamp så langt, meget jevnt egentlig, selv om vålerenga er veldig heldige som leder, da Stabæk har hatt et par ville sjanser. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Pent frispark av Daigo. Mange herlige scoringer i kveld. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Der tror jeg Martins tid som Vålerenga trener er ferdig. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det håper jeg virkelig. Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke har baller og sier opp istedet for å klamre seg til jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå