Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huseklepp er jo nødt til å bli solgt nå, spiller jo som en gud kamp etter kamp.

 

Er isåfall bra for Norge å få ut vår kanskje mest lovende spiller, men igjen, dårlig for brann. Så dette er jo en win - win situasjon for en RBK supporter :)

 

Hehe, ja dette må jo skje snart :)

Men ser heller at Thione blir solgt asap (om det så vi må kjøpe han selv :p). Molde er farlig gode i år (selvgode altså), la oss håpe de går på en kjempesmell i neste kamp :)

Lenke til kommentar

Brann blir absolutt svekket ved et eventuelt salg, men har en Cato Hansen som storspiller i Løv Ham for tiden, så han kan bli en erstatter neste sesong. Jeg håper derfor Huseklepp venter til sesongen er over før han drar (en lignende avtale som Moldes senegaleser fikk hadde vært flott). Brann vil også få en lekker sum for Huseklepp, så en erstatter kan også kjøpes.

 

Frykten min er at han drar i løpet av mnd. Brann er tross alt norgesmestre i å ikke hente inn erstattere i tide (jrf. Kvisvik og Helstad).

Lenke til kommentar

Kanskje vi ikke skal satse på en stor erstatter, men bruke tid og satse på en lokal? Der er jo Brann historisk dyktige, vi nevner i fleng, Huseklepp og ehm. Eledige på det punktet. Se lokalt, prøv Møvik litt, gi Cato Hansen (ikke lokal, men ung) muligheten. Sats på det vi har, så kan pengene brukes visst vi finner en drømmespiller. Forsvaret trenger først å fremst forbedring, vi har jo Amankwah i Alta nå, ung og lokal.

Lenke til kommentar

Problemet med Brann er jo at pengene forsvinner i intet, at en ung erstatter flopper, og Brann får en middelmådig plassering. Om Brann selger bør de forvalte pengene godt. De kan gjerne fornye forsvaret for min del, men da blir presset stort på Hansen. Brann har jo også Karadas/Nielsen/Guastavino - men både Karadas og Nielsen er avhengige av gode spillere rundt seg. Huseklepp er på nåværende tidspunkt den eneste spilleren som takler det ansvaret, men hvem vet, kanskje Guastavino tar steget i Branndrakten?

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Er synd at det sånn i Norge at har man hatt en god sesong så skal man ut med en eneste gang. Veldig mange spillere som hadde hatt godt av å ta en sesong eller to mer i TL før de tar steget videre. Hadde dette blitt gjort oftere er jeg sikker på at flere spillere ville lyktes når de først tar steget til en større serie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...