Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

En ting skal sies. Man må aldri se på hvor mange som ble arrestert fra hvert av lagene. Det var beviset i Lillestrøm. Da fikk en person kastet stol i hodet og glass mot seg og han ble tatt til politistasjonen. Han som kastet fikk tilsnakk.

 

Dessuten leser du fortsatt ikke innlegg da Daglish sa denne diskusjonen skulle slutte.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En ting skal sies. Man må aldri se på hvor mange som ble arrestert fra hvert av lagene. Det var beviset i Lillestrøm. Da fikk en person kastet stol i hodet og glass mot seg og han ble tatt til politistasjonen. Han som kastet fikk tilsnakk.

 

Dessuten leser du fortsatt ikke innlegg da Daglish sa denne diskusjonen skulle slutte.

 

:!: Ta en titt på hvem som postet etter Dalglishs' beskjed da! Dobbeltmoral? :innocent: (Synonymt med RBK supportere)

Lenke til kommentar
Også kommer VG å prøver å gjøre en større sak ut av det.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=566247

 

Idiotisk av han faren der som tar med seg ungen helt inntil RBK-fansen.

Han var så latterlig. Hvis du ser på videoen som jeg postet på forrige side vil du se han løpe bort og slå folk.

 

Jeg kan bekrefte at han fikk en tom ølflaske mot seg, og en kinaputt, eller noe som smalt vertfall. Dumt av han å ta med seg ungen, ja. Men det er uansett litt trist av våre barn ikke kan dra på fotballkamp pga. slike folk. Unødvendig av RBK fansen å gå med banner "Hater Molde By". Da ber de om bråk. I tillegg kler de seg i sivil, for så å gå inn på 1911 å lage kvalm. Det var idioter både fra Molde og Bartebyen igår, ingen tvil om det.

Det sier seg også selv at man ikke får fram et objektivt bilde av hva som skjedde igår, med å lese uttalelser fra talsmannen i Kjernen. De nøytrale som så dette er nok enige i at RBK fansen yppet seg til bråk, og var de værste pøblene i Storgata igår. 3 av 4 arresterte var trøndere. Men jeg tar sterk avstand fra de som kasta bluss, de håper jeg får sin straff.

 

Molde vant egentlig på på -og utenfor banen med andre ord.

 

At Moldefansen reagerer på den måten de gjør, kaste glass etc., på ytringer som Rbksupportere fremsatte er ikke noe å forsvare.

Og er det uniformsplikt, spillerdrakt og effekter, på kamp? Tror ikke det du, det var ingen av våre supportere som var i sivil, som du kaller det. De går kledt slik hver gang de er på kamp.

Man får ikke et objektivt bilde av det som skjedde i går ved å lese uttalelser fra Kjernens talsmann, mens man får det fra Krattets talsmann?

Det jeg siterte i mitt forrige innlegg var politets oppfatning av det som skjedde, og jeg velger å påstå at det er så objektivt som du får det. De innrømmer til og med at de gjorde feil og at sperringene skulle vært satt opp ett kvartal tidligere enn det de var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...