DJ_Dark Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) En ting skal sies. Man må aldri se på hvor mange som ble arrestert fra hvert av lagene. Det var beviset i Lillestrøm. Da fikk en person kastet stol i hodet og glass mot seg og han ble tatt til politistasjonen. Han som kastet fikk tilsnakk. Dessuten leser du fortsatt ikke innlegg da Daglish sa denne diskusjonen skulle slutte. Endret 10. august 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
i93 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 En ting skal sies. Man må aldri se på hvor mange som ble arrestert fra hvert av lagene. Det var beviset i Lillestrøm. Da fikk en person kastet stol i hodet og glass mot seg og han ble tatt til politistasjonen. Han som kastet fikk tilsnakk. Dessuten leser du fortsatt ikke innlegg da Daglish sa denne diskusjonen skulle slutte. :!: Ta en titt på hvem som postet etter Dalglishs' beskjed da! Dobbeltmoral? (Synonymt med RBK supportere) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ja, jeg postet selv og er veldig klar over det, men jeg nevner det likevel ford deg da du har bevist at du er dårlig til å lese innlegg. Det er Daglish btw. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Hvem møter RBK i neste serierunde? ___ Det er Daglish btw. Ja, ok, bra du har oversikt! :!: Hahah! FAIL Endret 11. august 2009 av Møkbook Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Også kommer VG å prøver å gjøre en større sak ut av det. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=566247 Idiotisk av han faren der som tar med seg ungen helt inntil RBK-fansen. Han var så latterlig. Hvis du ser på videoen som jeg postet på forrige side vil du se han løpe bort og slå folk. Jeg kan bekrefte at han fikk en tom ølflaske mot seg, og en kinaputt, eller noe som smalt vertfall. Dumt av han å ta med seg ungen, ja. Men det er uansett litt trist av våre barn ikke kan dra på fotballkamp pga. slike folk. Unødvendig av RBK fansen å gå med banner "Hater Molde By". Da ber de om bråk. I tillegg kler de seg i sivil, for så å gå inn på 1911 å lage kvalm. Det var idioter både fra Molde og Bartebyen igår, ingen tvil om det. Det sier seg også selv at man ikke får fram et objektivt bilde av hva som skjedde igår, med å lese uttalelser fra talsmannen i Kjernen. De nøytrale som så dette er nok enige i at RBK fansen yppet seg til bråk, og var de værste pøblene i Storgata igår. 3 av 4 arresterte var trøndere. Men jeg tar sterk avstand fra de som kasta bluss, de håper jeg får sin straff. Molde vant egentlig på på -og utenfor banen med andre ord. At Moldefansen reagerer på den måten de gjør, kaste glass etc., på ytringer som Rbksupportere fremsatte er ikke noe å forsvare. Og er det uniformsplikt, spillerdrakt og effekter, på kamp? Tror ikke det du, det var ingen av våre supportere som var i sivil, som du kaller det. De går kledt slik hver gang de er på kamp. Man får ikke et objektivt bilde av det som skjedde i går ved å lese uttalelser fra Kjernens talsmann, mens man får det fra Krattets talsmann? Det jeg siterte i mitt forrige innlegg var politets oppfatning av det som skjedde, og jeg velger å påstå at det er så objektivt som du får det. De innrømmer til og med at de gjorde feil og at sperringene skulle vært satt opp ett kvartal tidligere enn det de var. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Demidov henger etter på midtbanen.... Blir nok en RBK seier i dag ser det ut til Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Visst de greier å sette de sjansene de skaper så ja. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Visst de greier å sette de sjansene de skaper så ja. Ser den, håper Hamren gir de en skyllebøtte i pausen... må da i det minste prøve Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jepp, burde vinne over dette defansive Glimt laget! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Joda, Lustig var på rett plass til rett tid. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Da er det gjort, inn med en ung spiller sier jeg! Trenger nye talenter utpå banen! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Har Prica røyka eller? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Har Prica røyka eller? Hva mener du? Han har vært dårlig i det siste... det kan sies. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Kan heller si: hva har Prica røyka? Han nøler jo alltid så mye innen 16-meteren. Men her skal jeg ikke klage når vi vinner. Fantastisk å være så langt foran! Endret 15. august 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Prica var jo virkelig dårlig i dag. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Likte Juska jeg Så ut som han var 1.53 høy tho Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Artig å se Juska ja. Kanskje det var han lille ungen som varmet opp med de andre på starten der? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Syns Juska virket veldig frisk. Men må nok se mer av han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå