Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Eller når dere har latterlig flaks. :)

 

Du kan ikke være seriøs nå! FLAKS?! Molde vinner med 5 mål, og fikk ett mål feilaktig annulert, og du presterer å spy opp en kommentar som sier at det var FLAKS?!? Greit hvis det ble 2-0.. Men vi grusa dere så totalt inni granskauen at dere fikk bakoversveis hele gjengen. Det er snakk om fem mål forskjell her. Skjerp deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi ga greit opp på 3-0 da vi i tillegg var en mindre. Før det var resultatet så latterlig ufortjent.

 

Eller når dere har latterlig flaks. :)

 

Liker at noen fra RBK kommer å snakker om flaks når dere har flaks hele sesongen. Gull på gull med dommeravgjørelser og sene scoringer. Greit, RBK er best defansivt, men de har milevis igjen for å bli like gode som MFK og Odd har vært denne sesongen fremover på banen.

 

5-0 er aldri flaks, spesielt når dommeren dømmer med dere stort sett hele kampen og annulerer et mål feilaktig.

 

Det er vel heller kjennetegnet på et topplag.

Veldig sant.

Lenke til kommentar
Vi ga greit opp på 3-0 da vi i tillegg var en mindre. Før det var resultatet så latterlig ufortjent.

 

Uenig der. Molde effektive -- RBK ikke effektive. RBK åpna begge omganger best, men det hjelper lite når vi slakter dere.

 

Den som scorer mest den vinner. Molde scora mest. Molde vinner.

Lenke til kommentar

Latterlig, rett og slett latterlig å påstå at Molde ikke vant fortjent i dag. Jeg er ikke supporter av noen av lagene, men er likevel i stand til å annerkjenne Moldes seier og det de viste fram. Resultatet, 5-0, er kanskje ikke riktig i forhold til kampbildet, Rosenborg hadde også en bøtte med sjanser. Men forskjellen lå i effektiviteten, samt at Molde rett og slett ville mer i dag. Så at de vant, er hvertfall uten tvil fullt fortjent.

Greit nok at dere RBK'ere er sure for at dere mildt sagt ble ydmyket i dag, men ærlig talt.... man vinner ikke en kamp 5-0 på flaks. Og man vinner den hvertfall ikke ufortjent. Nå får dere rulle inn trønderbartene her. :!:

Lenke til kommentar

 

Latterlig, rett og slett latterlig å påstå at Molde ikke vant fortjent i dag. Jeg er ikke supporter av noen av lagene, men er likevel i stand til å annerkjenne Moldes seier og det de viste fram. Resultatet, 5-0, er kanskje ikke riktig i forhold til kampbildet, Rosenborg hadde også en bøtte med sjanser. Men forskjellen lå i effektiviteten, samt at Molde rett og slett ville mer i dag. Så at de vant, er hvertfall uten tvil fullt fortjent.

Greit nok at dere RBK'ere er sure for at dere mildt sagt ble ydmyket i dag, men ærlig talt.... man vinner ikke en kamp 5-0 på flaks. Og man vinner den hvertfall ikke ufortjent. Nå får dere rulle inn trønderbartene her. :!:

 

Er helt enig med deg. Skjønner dog at det er surt å bli voldtatt av erkerivalen på denne måten :) Blir en spennede kamp i September, da sikkert RBK er lystne på revange, og Molde vil bevise at de fortsatt er best.

Lenke til kommentar
Jadda. Noen gjør det og alle er de samme. Ingenting er som å dra alle under en kam.

 

Hoho..

 

Seier mot horene! :w00t:

 

Og LSK-fans er så håpløse. Vi skulle gjort som de gjorde i våres. Kastet stoler på dem og ølflasker. Så kommer politiet og kjefter på de vi kaster på og ikke oss.

Møkkapoliti på Romerike. :mad:

 

 

Når noen RBK-fans gjør noe galt, så er det "bare noen få", er det LSK-fans er det "LSK-fans er så håpløse". Latterlig

Lenke til kommentar

Jeg er i hvertfall uenig med de to som mener 3-0 målet var maks flaks. Det var et ELENDIG utspill av en en elendig keeper.(som alle andre i TL.) Og Hoseth tar seg lang tid til og sikte inn før ballen kommer til han, kall det gjerne gull dere bitre RBK supporteere, jeg sier det er godt utført.

I tillegg har jo jarstein god til til å SPRINGE TILBAKE til målet imens ballen bruker 2-3 sek til Hoseth, og 3 nye sek for å nå mål.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Jeg er i hvertfall uenig med de to som mener 3-0 målet var maks flaks. Det var et ELENDIG utspill av en en elendig keeper.(som alle andre i TL.) Og Hoseth tar seg lang tid til og sikte inn før ballen kommer til han, kall det gjerne gull dere bitre RBK supporteere, jeg sier det er godt utført.

I tillegg har jo jarstein god til til å SPRINGE TILBAKE til målet imens ballen bruker 2-3 sek til Hoseth, og 3 nye sek for å nå mål.

Ramovic er faen ikke mye dårlig.
Lenke til kommentar
Jadda. Noen gjør det og alle er de samme. Ingenting er som å dra alle under en kam.

 

Selvfølgelig ikke alle trøndere, men mitt inntrykk er at RBK supportere er de værste. Sikkert noen som er uenig, men det er mitt inntrykk :)

Neida, ingen andre gjør jo dette.... :roll:

 

Moldes supportere gjør det aldri.

 

Nei, dere er helt uskyldige.

Hva med den glass- og blusskastingen vi ble utsatt for?

 

http://www1.nrk.no/nett-tv/sport/spill/verdi/106226

Lenke til kommentar

Må berømme Molde for effektiviteten.

RBK hadde så å si alt i motgang i denne kampen, men sånn er det i blant.

RBK var best store deler av kampen, med flott spill men klarte ikke å sette målene.

 

Gratulerer Molde med en flott prestasjon :)

Hilsen en RBK`er som satser på seriegull.

 

(Om Molde og RBK hever seg et hakk til neste år så kan det bli en knall sesong i Europa for Norske fotball lag)

Lenke til kommentar
Latterlig, rett og slett latterlig å påstå at Molde ikke vant fortjent i dag. Jeg er ikke supporter av noen av lagene, men er likevel i stand til å annerkjenne Moldes seier og det de viste fram. Resultatet, 5-0, er kanskje ikke riktig i forhold til kampbildet, Rosenborg hadde også en bøtte med sjanser. Men forskjellen lå i effektiviteten, samt at Molde rett og slett ville mer i dag. Så at de vant, er hvertfall uten tvil fullt fortjent.

Greit nok at dere RBK'ere er sure for at dere mildt sagt ble ydmyket i dag, men ærlig talt.... man vinner ikke en kamp 5-0 på flaks. Og man vinner den hvertfall ikke ufortjent. Nå får dere rulle inn trønderbartene her. :!:

Nå må du se hva jeg skriver da. Frem til 3-0 var det ikke rettferdig, men etter det samt det røde kortet, da ga dem opp og jeg kan ikke si det urettferdig mer.

 

Er helt enig med deg. Skjønner dog at det er surt å bli voldtatt av erkerivalen på denne måten :) Blir en spennede kamp i September, da sikkert RBK er lystne på revange, og Molde vil bevise at de fortsatt er best.

Selvfølgelig er du enig. Dere har nettopp slått erkerivalen. Alt som sier dritt om det andre laget er riktig da. Du er vel også en av dem som sier at vi ikke hadde sjanser i går?

 

Når noen RBK-fans gjør noe galt, så er det "bare noen få", er det LSK-fans er det "LSK-fans er så håpløse". Latterlig

Nå må du vite at RBK skjelden gjør noe dritt og da er det fåtall. LSK-fansen er mer kjent for å gjøre dritt enn det vi er. Kaste STOL i hodet på folk? Tagge ned hotell i byen fordi dere taper? Skjerp deg.

 

Drit i han der DJ fyren. Bare usakelig. Ikke vits å diskutere med han. Han hadde passa bedre inn i DB's kommentarsystem.

Ikke vits å diskutere med deg heller skal jeg si deg. Har aldri sett deg på forumet før og plutselig kommer du å er årets mest cocky bruker man kan finne på forumet. Ta deg en bolle.

 

Jeg er i hvertfall uenig med de to som mener 3-0 målet var maks flaks. Det var et ELENDIG utspill av en en elendig keeper.(som alle andre i TL.) Og Hoseth tar seg lang tid til og sikte inn før ballen kommer til han, kall det gjerne gull dere bitre RBK supporteere, jeg sier det er godt utført.

I tillegg har jo jarstein god til til å SPRINGE TILBAKE til målet imens ballen bruker 2-3 sek til Hoseth, og 3 nye sek for å nå mål.

Vet ikke om du ser at Horeset SKLIR i det han treffer. Du skal ha en grei mengde flaks da skal jeg si deg. Hele målet var ren flaks.

Og Jarstein hadde rukket tilbake? Vi har da faen ikke Usain Bolt i mål.

Lenke til kommentar
Kort oppsummering av hendelsene:

 

RBK-fans ankommer krysset hvor molde-puben ligger, noen synger hatsanger og molde svarer med å kaste glass. Da tilter det for noen trøndere som prøver å bryte sperringene. Én klarer det og havner i et lite basketak før han legges i bakken av politiet. Sammen med tre andre som ikke gjorde annet enn å stå der.

 

Det eskalerer og molde fyrer av romerlys mot folkemengden, før et par virkelige genier fra molde tenner opp bluss som de kaster mot trønderne. Da oppstår selvsagt flere tumulter og det kastes visstnok noen kinaputter mot moldepuben. Ingen genistrek, men sammenlignet med romerlys og bluss er det jo filleting.

 

Jeg var selv tilstede og kan bekrefte dette.

Lenke til kommentar
Kort oppsummering av hendelsene:

 

RBK-fans ankommer krysset hvor molde-puben ligger, noen synger hatsanger og molde svarer med å kaste glass. Da tilter det for noen trøndere som prøver å bryte sperringene. Én klarer det og havner i et lite basketak før han legges i bakken av politiet. Sammen med tre andre som ikke gjorde annet enn å stå der.

 

Det eskalerer og molde fyrer av romerlys mot folkemengden, før et par virkelige genier fra molde tenner opp bluss som de kaster mot trønderne. Da oppstår selvsagt flere tumulter og det kastes visstnok noen kinaputter mot moldepuben. Ingen genistrek, men sammenlignet med romerlys og bluss er det jo filleting.

 

Jeg var selv tilstede og kan bekrefte dette.

 

Jeg kan avkrefte dette.

 

Vet ikke om du ser at Horeset SKLIR i det han treffer. Du skal ha en grei mengde flaks da skal jeg si deg. Hele målet var ren flaks.

 

Haha, du er bitter ser jeg! Er jo ikke rart. Vi voldtok dere i alle ledd. Horeset blir bare for dumt, desverre. Prøv igjen.

Lenke til kommentar
Jeg kan avkrefte dette.

Da regner jeg med at du heller ikke så filmen jeg linket hvor det er VIDEOBEVIS at dere starter?

 

Hva vet du om hva som skjedde før det ble filma da? Makan til idoter har jeg ikke sett. Krattet var ikke englebarn igår, men RBK supporterne var utvilsomt værst. Er litt fail og komme å være så kjepphøy, for så å gå hjem etter 70 min (!) med et 5-0 tap i lomma. :whistle:

Lenke til kommentar
Episoden med bluss som blir kastet var faktisk på tv2sporten i går kveld, så den er rimelig godt bevist.
Jeg kan avkrefte dette.

Da regner jeg med at du heller ikke så filmen jeg linket hvor det er VIDEOBEVIS at dere starter?

Hva vet du om hva som skjedde før det ble filma da? Makan til idoter har jeg ikke sett. Krattet var ikke englebarn igår, men RBK supporterne var utvilsomt værst. Er litt fail og komme å være så kjepphøy, for så å gå hjem etter 70 min (!) med et 5-0 tap i lomma. :whistle:

Du ser jo tydelig at han ikke vil innrømme det.

 

Forresten, i går sa du at krattet ALLTID var englebarn og aldri gjorde noe galt. Du sier noe annet i dag...

Lenke til kommentar
Episoden med bluss som blir kastet var faktisk på tv2sporten i går kveld, så den er rimelig godt bevist.
Jeg kan avkrefte dette.

Da regner jeg med at du heller ikke så filmen jeg linket hvor det er VIDEOBEVIS at dere starter?

Hva vet du om hva som skjedde før det ble filma da? Makan til idoter har jeg ikke sett. Krattet var ikke englebarn igår, men RBK supporterne var utvilsomt værst. Er litt fail og komme å være så kjepphøy, for så å gå hjem etter 70 min (!) med et 5-0 tap i lomma. :whistle:

Du ser jo tydelig at han ikke vil innrømme det.

 

Forresten, i går sa du at krattet ALLTID var englebarn og aldri gjorde noe galt. Du sier noe annet i dag...

 

Det kan ikke jeg huske, kan du finne det innlegget?

Forresten, står du fortsatt for at Molde vant med flaks? I så fall så sier det mye om din fotballforståelse. 5-0, Say no more.

Endret av Møkbook
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...