Havard_92 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ufortjent? :!: Ikke i nærheten. RBK var jo helt vanvittig dårlige foran mål, og fortjente dermed heller ingen mål. Det som er så synd er at Jarstein er tilbake i tabbesporet AKKURAT etter Odd kampen. Var en kamp for sent det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Gjorde Jarstein tabber i dag? Han var jo vår beste spiller. (Det sier vel litt og) Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Selv om 3-0 er en fin prestasjon av Magne (som i følge Ivers går på dop) så er det jo en tabbe vel? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Gjorde Jarstein tabber i dag? Han var jo vår beste spiller. (Det sier vel litt og) Ja det er litt tabbe og skyte ballen til motspiller når du er keeper og er nesten nede med hjørneflagget. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det var et dårlig utspark og Hoset gulla med treffet. Tabbe vil jeg ikke kalle det. Og jeg kaller fort det Jarstein driver med for tabbe. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 3-0 målet var vel en kombinasjon av maks uflaks fra Jarstein og maks flaks fra Hoseth. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 3-0 målet var vel en kombinasjon av maks uflaks fra Jarstein og maks flaks fra Hoseth. Det jeg skal frem til og. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ja, ingenting er som å vinne skikkelig utfortjent. Å vinne en 5-0 kamp ufortjent er jammen ikke lett. Når dere ikke scorer på straffe en gang, da har dere ikke mye å stille opp med, gitt. Molde 5- RBK -0 . Det vil si at molde scora 5 mål mer enn RBK. Det betyt at Molde vinner. (Fortjent) Fakta er jo at det var Rosenborg som hadde det meste av banespillet, men ga jo opp etter at Hoseth scoret 3-0 målet. Fram til da var det kamp og etter pausen var det Rosenborg som kjørte kampen, men bommet på straffen noe som ødela det som kunne blitt en ny cuptriller. Likevel, Molde er dødelig effektive og pasningene mot spissene fra Thioune og Hoseth er jo bare å ta av seg hatten for. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Var på Aker Stadion i dag, for en kamp. Utrolig stemning! Selfølgelig måtte RBK-fansen ødelegge med usportslige ting. (de fyrte av en slags kinaputt etter en skoring, jeg hørte ett stort smell, og jeg sattt på andre sida av de) Vil si at Molde er norges beste lag. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Var på Aker Stadion i dag, for en kamp. Utrolig stemning! Selfølgelig måtte RBK-fansen ødelegge med usportslige ting. (de fyrte av en slags kinaputt etter en skoring, jeg hørte ett stort smell, og jeg sattt på andre sida av de) Vil si at Molde er norges beste lag. Enig med deg! Ufyselig. Hørte unger grein og var redd,mens RBK gutta gikk berserk i Storgata. Trøndere i et nøtteskall. Fysj.. Var morro å synge "Heia Tufte" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jadda. Noen gjør det og alle er de samme. Ingenting er som å dra alle under en kam. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jadda. Noen gjør det og alle er de samme. Ingenting er som å dra alle under en kam. Selvfølgelig ikke alle trøndere, men mitt inntrykk er at RBK supportere er de værste. Sikkert noen som er uenig, men det er mitt inntrykk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jadda. Noen gjør det og alle er de samme. Ingenting er som å dra alle under en kam. Selvfølgelig ikke alle trøndere, men mitt inntrykk er at RBK supportere er de værste. Sikkert noen som er uenig, men det er mitt inntrykk Neida, ingen andre gjør jo dette.... Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jadda. Noen gjør det og alle er de samme. Ingenting er som å dra alle under en kam. Selvfølgelig ikke alle trøndere, men mitt inntrykk er at RBK supportere er de værste. Sikkert noen som er uenig, men det er mitt inntrykk Neida, ingen andre gjør jo dette.... Moldes supportere gjør det aldri. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Bare vent, en gang gjør dere det og. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) MFK`s supportere gjør sjelden sånne ting. Eneste er at de synger "Heia Tufte", men bare når virkelige dårlige lag er på besøk.. Endret 9. august 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Eller når dere har latterlig flaks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Rbk var latterlig dårlig idag. (spesielt svenskene) Endret 9. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Eller når dere har latterlig flaks. Liker at noen fra RBK kommer å snakker om flaks når dere har flaks hele sesongen. Gull på gull med dommeravgjørelser og sene scoringer. Greit, RBK er best defansivt, men de har milevis igjen for å bli like gode som MFK og Odd har vært denne sesongen fremover på banen. 5-0 er aldri flaks, spesielt når dommeren dømmer med dere stort sett hele kampen og annulerer et mål feilaktig. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Eller når dere har latterlig flaks. Liker at noen fra RBK kommer å snakker om flaks når dere har flaks hele sesongen. Gull på gull med dommeravgjørelser og sene scoringer. Greit, RBK er best defansivt, men de har milevis igjen for å bli like gode som MFK og Odd har vært denne sesongen fremover på banen. 5-0 er aldri flaks, spesielt når dommeren dømmer med dere stort sett hele kampen og annulerer et mål feilaktig. Det er vel heller kjennetegnet på et topplag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå