Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HAHAHAHAHHAHAA!!

 

HAHAHAHAHAHA!!! Den som ler sist, ler best, lille venn :)

Gidd å provosere da. At Molde vinner fotjent, men 5-0 resultatet lyver. Hadde vært typisk om Molde tapte neste kamp nå...

 

Provosering? Svarer jo med samme mynt. 5-0 lyver ikke. Etter Iversen bomma på straffa så kollapsa RBK. Det kunne fort blitt 6-0. Enveiskjøring i 40 av 45 min i 2.omgang.

Lenke til kommentar
Det er ikke å ta igjen med samme mynt. Det jeg lo av var at du sa vi spilte kjedelig fotball. Men når vi hadde 3-4 ganger så mange sjanser som dere i 1. omgang kan du ikke si at vi spiller kjedelig fotball.

 

Det var ufortjent.

 

Nei, for all del. Forskjellige oppfatninger om hva "fin fotball" er. Selv synes jeg fin og underholdende fotball er å score masse mål (5-2,8-1,5-0 osv).Synes det bedre å se på enn lag som brenner sjangser og ikke scorer mål. :)

(Men det er jo opp til øyet som ser)

Endret av Møkbook
Lenke til kommentar
Ja, ingenting er som å vinne skikkelig utfortjent.

 

Å vinne en 5-0 kamp ufortjent er jammen ikke lett. Når dere ikke scorer på straffe en gang, da har dere ikke mye å stille opp med, gitt. Molde 5- RBK -0 . Det vil si at molde scora 5 mål mer enn RBK. Det betyt at Molde vinner. (Fortjent)

Lenke til kommentar
Det er ikke å ta igjen med samme mynt. Det jeg lo av var at du sa vi spilte kjedelig fotball. Men når vi hadde 3-4 ganger så mange sjanser som dere i 1. omgang kan du ikke si at vi spiller kjedelig fotball.

 

Det var ufortjent.

 

Ufortjent? Haha, det var ikke mye ufortjent. Molde burde vunnet 6-0. Fantes ikke offside på mota. At RBK ikke eide effektivitet i denne kampen er deres problem. Begge lag hadde banespillet i en omgang hver. Effektiviteten skiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...