DanielL Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Beklager,flere andre lag som har vært en del mer spennende å følge tett Huseklepp og Gustavinho på topp sammen i roller hvor de kan gjøre nøyaktig det de vil? Vil enten gå veldig bra eller veldig dårlig,selv gjetter jeg på det andre. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vet ikke hvordan det vil gå, men Nilsen har vel en plan for å fortsette å ødelegge spillet Mjelde skapte i Brann enda mer. Lenke til kommentar
janHarald Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vet ikke hvordan det vil gå, men Nilsen har vel en plan for å fortsette å ødelegge spillet Mjelde skapte i Brann enda mer. er litt enig med deg mjelde var er en god trener savne er stort , men det går jo ann og hente mjelde til bake ??? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Han kan jo evt. bli baker for klubben Nå trener vel Mjelde Bryne og hverken han eller brannledelsen er nok særlig fristet til å starte et nytt sammarbeid på noen år. Nilsen har virkelig vært en skuffelse, ikke at jeg noen gang skjønte hvorfor de hentet han. Se til utlandet neste gang, andre toppklubber i tippeligaenhar jo hatt suksess med å hente trenere fra vår naboland. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Tror ikke styret i Brann visste hva de gjorde når de hentet Nilsen. Det virker som en nødløsning siden de ikke hadde noen andre. Som Bruno99 sier, så tror jeg ikke Mjelde kommer tilbake på noen år. Enten må Brann finne en trener som satser på å spille fotball som er underholdene, og som kan spilles av ett lag som har som mål å dominere kamper. Brann har to muligheter nå slik jeg ser det, satse på en urutinert trener fra lokale områder, som dermed vil trenge tid, og bygge opp ett godt lag, eller satse på en trener fra utlandet som kan ta over laget og kanskje få resultater og bra spill på relativt kort tid med utgangspunkt i laget vi har idag. Det blir uansett viktig at de bruker tid på valg av ny trener, og finner den rette typen. Endret 5. august 2009 av Kjuagutt Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nilsen ble jo hentet til Brann for nettopp kontinuitet. De tenkte vel at de kunne få til det samme med han som de gjorde med Mjelde over en årsrekke. Utrolig synd at Brannfans ikke har mer tålmodighet enn litt over en halv sesong til å gi sin dom over Nilsen,han trenger så klart tid til å få laget og spillet til å fungere på den måten han ønsker. Om noen av dere forventet at Brann skulle spille samba-fotball under Nilsen så har dere ikke skjønt hans fotballfilosofi i det hele tatt. Han ønsker intet annet enn sterk defensiv innsats fra hele laget og satser på at spissene står for det man trenger av mål. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Han ønsker intet annet enn sterk defensiv innsats fra hele laget og satser på at spissene står for det man trenger av mål. Da er det vel ikke så rart at brannfansen er skeptiske? Endret 5. august 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vel,da skulle han kanskje ikke blitt hentet inn i utgangspunktet når det er ganske åpenbart at det er på den måten Nilsen ønsker å spille? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Enig. Grunnen til at Mjelde ble sparket var vel uenigheter og krangel mellom spillere og trener. Man burde jo så klart hentet en trener som hadde nogen lunde samme fotballfilosofi som Mjelde. Endret 5. august 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nilsen sin fotballfilosofi er helt annerledes enn Mjelde sin. Det er som Bruno88 sier, man burde ansatt en med mer lik filosofi som Mjelde. Jeg har vært skeptisk fra starten, og det er ikke noe som er kommet nå, fordi spillet er dårlig, men Brann tar faktisk poeng. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Resten av brannlaget er jo kun middelmådig fremdeles, så kan egentlig aldri tenke meg at guastavino blir det som gjør Brann til et topplag. Sant nok, men hadde du forventet før sesongen at Huseklepp skulle bli den dominerende spilleren i Brann? Det hadde hvertfall ikke jeg. Så vi får se hvordan Gustavino gjør det, aldri si aldri. Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Litt OT men jeg har visst ikke fulgt med her... Lyn Liverpool, det er en treningskamp, ikke sant? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nei, det er kvalifisering til Serie A. Treningskamp ja.. Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Takker Man vet jo aldri, tenkte kanskje det var noe lavere europacup spill... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Liverpool kom på 2. plass i Premier League, så tror ikke det du Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Liverpool kom på 2. plass i Premier League, så tror ikke det du Hehe... følger ikke med på noe spesielt annet enn Norsk fotball, EM, VM og CL Uansett fremstår ikke LP noe bedre enn ett hvilket som helst tippeligalag i denne kampen, med litt flaks kunne Lyn god vunnet eller spilt uavgjort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Og når ifjor vant Lyn i Norsk fotball? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Uansett fremstår ikke LP noe bedre enn ett hvilket som helst tippeligalag i denne kampen, med litt flaks kunne Lyn god vunnet eller spilt uavgjort. Nå var vel startoppstillinga til Liverpool full av spillere som ikke er i nærheten av å starte i en PL-kamp, og i tillegg spiller for halv maskin, så det er vel ikke så rart at de ikke fremstår bedre enn dette. Virka som om de var mer redd for å unngå skader, enn å spille fotball Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Nå var vel startoppstillinga til Liverpool full av spillere som ikke er i nærheten av å starte i en PL-kamp, og i tillegg spiller for halv maskin, så det er vel ikke så rart at de ikke fremstår bedre enn dette. Virka som om de var mer redd for å unngå skader, enn å spille fotball Spillerne utpå der skulle likevel rundspilt Lyn også med tanke på at flere av de spillerne var aktuelle for startelveren og skulle bruke denne kampen for å overbevise. Torres var vel også utpå der i mesteparten av 2. omgang + noen andre stjernespillere, utrettet ikke mye de heller. Det eneste gangen jeg så Torres borti ballen var ve en enorm feilpasning. Det var vel Liverpool i ett nøtteskall!! Endret 6. august 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå