Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Odd spiller så ræva stygt at jeg ikke unner den klubben en dritt. Og det er ikke bare en kamp, det er HVER kamp. Fagermo vil jo ha spillere som spiller stygt, sier jo litt at de to spillerne han ønsket seg var Vidar Riseth og Frode Kippe.

Det at de ødela Myggen og tvang han til å legge opp for godt er det som provoserer meg mest. Odd skulle vært degradert til 2. divisjonsfotball pga farefullt og stygt spill! :wallbash:

Haha. Hva faen.

Var ikke Odd som tvang Myggen til å legge opp, Myggen ble tatt hardt i flere kamper før kampen på Sør Arena. Myggens såkalte comeback var latterlige greier uansett, så hva prater du om? Bitter?

Du kan jo begynne å se på et par Odd-kamper i stedet for å uttale deg om noe du ikke har peiling på i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Sykt surt at Brennes straffe ikke går inn, og at bartene scorer på tidenes tabbe av Larsen... Menmen, fin kamp :)

Odd spiller så ræva stygt at jeg ikke unner den klubben en dritt. Og det er ikke bare en kamp, det er HVER kamp. Fagermo vil jo ha spillere som spiller stygt, sier jo litt at de to spillerne han ønsket seg var Vidar Riseth og Frode Kippe.

Det at de ødela Myggen og tvang han til å legge opp for godt er det som provoserer meg mest. Odd skulle vært degradert til 2. divisjonsfotball pga farefullt og stygt spill! :wallbash:

Å herregud gi meg styrke... og når du først er i gang, gi enkelte idioter peil på fotball og... :wallbash:
Lenke til kommentar
Var ikke Odd som tvang Myggen til å legge opp, Myggen ble tatt hardt i flere kamper før kampen på Sør Arena. Myggens såkalte comeback var latterlige greier uansett, så hva prater du om? Bitter?.

Han hadde aldri klart å komme tilbake etter alle de horrible taklingene fra de ufyselige spillerne deres. Dette har jeg gode kilder på innad i klubben.

Bitter? På at vi spilte fletta av dere i Skien? Ikke mye å være bitter over gitt :)

Lenke til kommentar
Var ikke Odd som tvang Myggen til å legge opp, Myggen ble tatt hardt i flere kamper før kampen på Sør Arena. Myggens såkalte comeback var latterlige greier uansett, så hva prater du om? Bitter?.

Han hadde aldri klart å komme tilbake etter alle de horrible taklingene fra de ufyselige spillerne deres. Dette har jeg gode kilder på innad i klubben.

Bitter? På at vi spilte fletta av dere i Skien? Ikke mye å være bitter over gitt :)

Var vel en takling som var på grensen i Kristiansand (Var på kampen, studerer der). Ikke vår skyld at Myggen er en kjeks. Comebacket var smålige greier uansett, han burde holdt seg for god til det. Trengte han pengene for å betale tilbake cola-gjeld eller?

Hvorfor skal jeg være bitter på at dere slo oss i Skien, tre dager etter at vi hadde vært ute i en knalltøff cup-kamp mot FFK mens dere hadde hatt en ukes fri? Det er vel den eneste måten dere kan slå oss på, dere klarte jo ikke å ta oss en gang med en mann mer i over 45 min i Kr.sand. Bolaños ble jo putta i baklomma av Torjus Hansèn (!).

Og man burde strengt tatt ikke være så høy i hatten etter å ha sluppet inn 8 mål i Molde.

Ta en titt på tabellen også.

Lenke til kommentar

Ja ja, Start ser heldigvis ut til å gå opp i sømmene nå. Jeg hadde i utgangspunktet sanset for start før sesongen startet, men fy faen mer hovne og blærete supportere skal man lete lenge etter.

Start slipper inn 8 mål og Odd spiller til tider mye bedre fotball en RBK, ihvertfall i en omgang. Og tabellen sier vel sitt.

Lenke til kommentar

Start hadde en god start på sesongen, nå begynner ting å bli normale for de. De er gode, men ikke gode nok. Odd viste idag de fortsatt holder koken, spørs hvor lenge de holder. Men de spiller bedre fotball enn Rosenborg. Det samme gjør Molde, men Rosenborg er for stabile.

Lenke til kommentar
ifølge deg så spiller jo alle lagene bedre en rbk.

er et lite mirakel at rosenborg er ubeseiret.

Nei, Molde og Odd spiller bedre fotball på sitt beste i år, enn hva Rosenborg gjør. Rosenborg derimot er veldig solide deffensiv, og forsvarer seg med hele laget på en god måte. De avgjør også kampene der andre lag ikke klarer det. Det viser at de er bedre lag. Kanskje jeg bør omformulere meg litt, Odd og Molde spiller mer underholdene, men Rosenborg er ett bedre lag.

Lenke til kommentar
Noen må lære Annan å slutte med skuespillet. Kanskje den verste filmeren i tippeligaen :hmm:

Endelig fler enn meg som ser det. Kanskje ikke værst i TL, men ja, han er en skuespiller.

Det blir noe helt annent.

(og sant)

Da er vi enig, var det jeg mente, men formulerte meg feil.

Lenke til kommentar

Rosenborg har vært som en maskin i år. Molde har vært et mye mer underholdende lag å se på, men de har ikke stabiliteten til RBK. Alle lag går på blemmer en eller annen gang i løpet av sesongen. Det har utrolig nok ikke RBK gjort i år, og plassen deres på tabellen er fullt fortjent.

Lenke til kommentar

Greit jeg kanskje ikke er helt objektiv, men Start har da til tider spilt minst like flott angrepsfotball som Odd, med kombinasjonene mellom Fevang, Bola, Hulken, Bruer og delvis Mads? Forsvaret vårt suger tho, uten Goodson har vi ikke et forsvar (noe vi så i går.) Ang kampen i går, når tre spillere må dyttes ett hakk bakover på banen til uvante roller, kunne det igrunn ikke gått annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...