Anonym234 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Håper Odd får ett til før pause! Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hmm, her har Rosenborg i hele sesongen klaget over at alle lag stiller så deffensivt, at de bare satser på kontringer. Vel, her får Rosenborg et lag som spiller forykende angrepsfotball. Rosenborg har null og niks å stille opp med i første, spent på hva Hamren gjør. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Fy faen, det brassesparket hadde fortjent å gått inn. Herlig mål av Bentley også. Håper Odd klarer dette. Jeg heier ikke på Odd, men håper på en spennende avslutning på sesongen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Gøy kamp, håper det kommer flere flotte angrep fra Odd. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Der scorte RBK ja.. Da øker spenningen! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 RBK er klart bedre enn ODD nå, en del stygge og tøffe taklinger fra begge lag nå. Spennende kamp! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Strand er bare helt konge! Men fy så sliten han ser ut Edit: Noen forferdelige trommer det var på stadion der Endret 2. august 2009 av Samcki Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Merksnodig dommer. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Strand er bare helt konge! Men fy så sliten han ser ut Edit: Noen forferdelige trommer det var på stadion der Trommer på stadion er forferdelig i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Edit: Noen forferdelige trommer det var på stadion der Nei, de var jo digge! Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Odd spiller så ræva stygt at jeg ikke unner den klubben en dritt. Og det er ikke bare en kamp, det er HVER kamp. Fagermo vil jo ha spillere som spiller stygt, sier jo litt at de to spillerne han ønsket seg var Vidar Riseth og Frode Kippe. Det at de ødela Myggen og tvang han til å legge opp for godt er det som provoserer meg mest. Odd skulle vært degradert til 2. divisjonsfotball pga farefullt og stygt spill! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) fotball er en kontaktsport ikke klag så mye, de er det andre spillerene som er veike ikke vi som spiller stygt , dessuten er vi ikke et lag som slepper inn hele 8 mål! . Uansett bra fotballkamp idag masse sjanser og helt greit resultat, blir litt mer spenning i toppen Endret 2. august 2009 av nerd-light Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Dorsin er ikke akkurat den reneste spillerene han heller. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det var harde tak fra begge lag, men syns Odd var mer fysisk harde på ballen enn Rosenborg. Dorsin, Prica og Lago hadde noen stemplinger hvor ballen var vekke for lenge siden. Men det ble holdt noelunde under kontroll av dommer, og da er fysisk spill helt greit. Bra kamp, og trist at Odd ikke klarte å holde initativet. To keepre som idag hindrer en målfest. Strand er bare helt konge! Men fy så sliten han ser ut Edit: Noen forferdelige trommer det var på stadion der Trommer på stadion er forferdelig i det hele tatt. Enig, trommene her var verken bedre eller verre enn noen andre. Trommer er forferdelig, punktum! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Tåpelig av Semb å si at gullkampen er åpen igjen. Skal barbere av meg håre på balla om rbk ikke vinner gull denne sesongen. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Nei, gullkampen er nok avgjort. Semb sier så mye rart. TV2s kommentatorer og såkalte "eksperter" holder lavt nivå. Nei, gi Canal Pluss TL og, der har du gode eksperter og kommentatorer. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Nei, gullkampen er nok avgjort. Semb sier så mye rart. TV2s kommentatorer og såkalte "eksperter" holder lavt nivå. Nei, gi Canal Pluss TL og, der har du gode eksperter og kommentatorer. Enig. DA hadde det blitt interessant å se på "etter runden". Lenke til kommentar
i93 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Tåpelig av Semb å si at gullkampen er åpen igjen.Skal barbere av meg håre på balla om rbk ikke vinner gull denne sesongen. Deal. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Odd spiller så ræva stygt at jeg ikke unner den klubben en dritt. Og det er ikke bare en kamp, det er HVER kamp. Fagermo vil jo ha spillere som spiller stygt, sier jo litt at de to spillerne han ønsket seg var Vidar Riseth og Frode Kippe. Det at de ødela Myggen og tvang han til å legge opp for godt er det som provoserer meg mest. Odd skulle vært degradert til 2. divisjonsfotball pga farefullt og stygt spill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Tåpelig av Semb å si at gullkampen er åpen igjen.Skal barbere av meg håre på balla om rbk ikke vinner gull denne sesongen. Deal. Vil det si at du babrerer balla om rbk vinner tippeligaen? (er ikke du for ung for å ha hår der? dun telles vel ikke.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå