Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå skal det sies at de fleste RBK-supporterne nesten krevde seriegull før sesongen.

Vi ville bare prøve å komme på en akseptabel tabellposisjon, på øvre halvdel. Så jeg nyter liver som MFK-supporter. :)

 

Hmm, kanskje det. Jeg visste kun at laget var sterkt, men hadde jo ikke peiling på de andre som har vist seg som "ræva" i år borsett fra Odd og Molde som har overrasket og kanskje start, men de har ramla litt av nå.

 

Dere får nyte det mens dere ennå kan, fordi norske lag har til tendenser og kun klare slike prestasjoner ett år på rad :roll:

Lenke til kommentar
Gleder meg stort over moldes prestasjoner, uten tvil det laget i TL som spiller best om mest underholdene fotball. Mer effektivitet i laget, og litt mer flaks (og mindre keepertabber) så hadde de nok kjempet helt sammen med RBK, gjerne litt over også. Det kan nok også nevnes at RBK har tapt like mye poeng som molde på dårlig keeperarbeid, men effektiviteten er meget bra.

Imponerende motsigende! :D

Lenke til kommentar
Gleder meg stort over moldes prestasjoner, uten tvil det laget i TL som spiller best om mest underholdene fotball. Mer effektivitet i laget, og litt mer flaks (og mindre keepertabber) så hadde de nok kjempet helt sammen med RBK, gjerne litt over også. Det kan nok også nevnes at RBK har tapt like mye poeng som molde på dårlig keeperarbeid, men effektiviteten er meget bra.

Imponerende motsigende! :D

 

Hvordan det?

 

Molde kunne har hatt lite flaks i år, Rosenborg har hatt flaks. Molde har vært inneffektive, Rosenborg effektive. Begge har hatt en del keepertabber.

Lenke til kommentar
Gleder meg stort over moldes prestasjoner, uten tvil det laget i TL som spiller best om mest underholdene fotball. Mer effektivitet i laget, og litt mer flaks (og mindre keepertabber) så hadde de nok kjempet helt sammen med RBK, gjerne litt over også. Det kan nok også nevnes at RBK har tapt like mye poeng som molde på dårlig keeperarbeid, men effektiviteten er meget bra.

Imponerende motsigende! :D

 

Hvordan det?

 

Molde kunne har hatt lite flaks i år, Rosenborg har hatt flaks. Molde har vært inneffektive, Rosenborg effektive. Begge har hatt en del keepertabber.

 

Så må du også regne litt med kampbildene, Molde spiller i en 4-3-3 formasjon som baserer på raske overganger, dvs en formasjon som fungerer best når motstanderen står høyt på banen.

RBK har til nå spilt samtlige kamper der motstanderen har lagt alle mann på 16meteren, noe som er vanskeligere å spille i mot. Husker også Molde kampen på Lerkendal, samme bilde der også der Molde la alle mann på egen banehalvdel.

 

Molde i dag var bra effektive, flinke til å straffe Start for de uuholdelige antall feilene.

 

Spent på Cupkampen, tror den blir en kamp med my fart :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...