Blekk. Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ja, jeg er medlem av krattet ja, perfekta! Men pleier å sitte hos noen kompiser med sessongkort på langsida Hender seg jeg står i krattet da, veldig bra stemning der! Selfølgelig er jeg førnøyd, men hadde sett bedre ut med 8-0 enn 8-1 Det jeg trodde. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ikkje den beste dagen å være Start-supporter på, nei... Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Nå skal det sies at de fleste RBK-supporterne nesten krevde seriegull før sesongen.Vi ville bare prøve å komme på en akseptabel tabellposisjon, på øvre halvdel. Så jeg nyter liver som MFK-supporter. Hmm, kanskje det. Jeg visste kun at laget var sterkt, men hadde jo ikke peiling på de andre som har vist seg som "ræva" i år borsett fra Odd og Molde som har overrasket og kanskje start, men de har ramla litt av nå. Dere får nyte det mens dere ennå kan, fordi norske lag har til tendenser og kun klare slike prestasjoner ett år på rad Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Dere får nyte det mens dere ennå kan, fordi norske lag har til tendenser og kun klare slike prestasjoner ett år på rad Start Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Gleder meg stort over moldes prestasjoner, uten tvil det laget i TL som spiller best om mest underholdene fotball. Mer effektivitet i laget, og litt mer flaks (og mindre keepertabber) så hadde de nok kjempet helt sammen med RBK, gjerne litt over også. Det kan nok også nevnes at RBK har tapt like mye poeng som molde på dårlig keeperarbeid, men effektiviteten er meget bra. Imponerende motsigende! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Haha, Start blir jo voldtatt. Imponerende av Hoset. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Gleder meg stort over moldes prestasjoner, uten tvil det laget i TL som spiller best om mest underholdene fotball. Mer effektivitet i laget, og litt mer flaks (og mindre keepertabber) så hadde de nok kjempet helt sammen med RBK, gjerne litt over også. Det kan nok også nevnes at RBK har tapt like mye poeng som molde på dårlig keeperarbeid, men effektiviteten er meget bra. Imponerende motsigende! Hvordan det? Molde kunne har hatt lite flaks i år, Rosenborg har hatt flaks. Molde har vært inneffektive, Rosenborg effektive. Begge har hatt en del keepertabber. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Gleder meg stort over moldes prestasjoner, uten tvil det laget i TL som spiller best om mest underholdene fotball. Mer effektivitet i laget, og litt mer flaks (og mindre keepertabber) så hadde de nok kjempet helt sammen med RBK, gjerne litt over også. Det kan nok også nevnes at RBK har tapt like mye poeng som molde på dårlig keeperarbeid, men effektiviteten er meget bra. Imponerende motsigende! Hvordan det? Molde kunne har hatt lite flaks i år, Rosenborg har hatt flaks. Molde har vært inneffektive, Rosenborg effektive. Begge har hatt en del keepertabber. Så må du også regne litt med kampbildene, Molde spiller i en 4-3-3 formasjon som baserer på raske overganger, dvs en formasjon som fungerer best når motstanderen står høyt på banen. RBK har til nå spilt samtlige kamper der motstanderen har lagt alle mann på 16meteren, noe som er vanskeligere å spille i mot. Husker også Molde kampen på Lerkendal, samme bilde der også der Molde la alle mann på egen banehalvdel. Molde i dag var bra effektive, flinke til å straffe Start for de uuholdelige antall feilene. Spent på Cupkampen, tror den blir en kamp med my fart Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er redd RBK går på sitt første tap i dag Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Tøff bortkamp i dag ja, og man vet aldri med RBK Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Eneste man vet er vel egentlig at de ikke taper. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 OM det blir tap i kveld så er det ikke verdens undergang. Har en del skader, og vi har fortsatt et forsprang på tabellen med en kamp mindre spilt. Men Odd skal få slite mot forsvaret vårt og med Prica, Iversen og Sappi på banen samtidig så blir det hvertfall et mål. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Eneste man vet er vel egentlig at de ikke taper. Å? Vi ligger 12poeng foran Odd, så statistikk/psykologisk sett er det jo vi som er "favoritter" til å vinne kampen. Ennå vi har 1 kamp mindre spilt. Endret 2. august 2009 av Nipps Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Om rbk holder unna cornerne fra Odd så blir det nok en seier ikveld. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det blir nok en artig kamp ikveld, tviler på det blir måløst i hvertfall. Men tror dessverre RBK blir for sterke. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 RBK kan gå på en smell her ja, selv om jeg tviler. Er det hovedkampen klokka 20? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Odd Grenland - Rosenborg er hovedkampen i kveld ja Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jepp, så det på reklame nettopp. Den begynte visst 19, ikke 20 som jeg sa. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jepp, så det på reklame nettopp.Den begynte visst 19, ikke 20 som jeg sa. Hovedkampen starter alltid 20:00. Kl 19 er det en halvtime med hovedrunden, og så en halvtime med forberedelser før hovedkampen. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ah, da forstår jeg. Trodde egentlig den begynte 20, men det sto 19 på reklama, men det var vel sendingen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå