Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Sykdom ødelegger i dag. Bruer suger som stopper, og Fevang suger sentralt.

 

Selvsagt er dommeren mot oss og dømmer straffe til Molde når en blå handser. FLOTT!

 

Blind?

 

Tidenes klareste straffe.

 

Molde er uhedlige som ikke leder mer. Hoseth var ikke i offside og Mota, Mame og Mostrøm har vært inneffektive.

 

Molde spiller forøvrig orgasmefotball, Hoseth er kongen på haugen. Helt sykt bra spillte så langt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

handsen var lang ifra grei, ufrivilig hands på en ball som var på vei ut over sidelinja, man kan liksågodt begynne å dømme straffe hver gang frispark treffer muren og hendene på de som står der.

 

Start spiller crap, men dommeren er ikke mye bedre. Frispark på 18 meter helt feil, straffe helt feil og og molde skulle hatt 6-0 hadde det ikke vært dømt feilaktig offside.

Lenke til kommentar
Man kan si at Start er elendige, men Molde vet å utnytte det. Hoseth har spilt som en gud så langt, virkelig underholdene, skulle vært 6-0 om det ikke hadde vært for linjedommeren.

 

Molde har vært meget flinke å utnytte mange feilene til Start (som omtrent er hver berøring på ballen), gleder meg masse til CUP kampen mot RBK, tror jeg blir festfotball :)

Lenke til kommentar
handsen var lang ifra grei, ufrivilig hands på en ball som var på vei ut over sidelinja, man kan liksågodt begynne å dømme straffe hver gang frispark treffer muren og hendene på de som står der.

 

Det er da stor forskjell mellom et hardt skudd som går i muren og en ball som startspilleren enkelt kunne holdt unna hånden. Uheldig, ja. Men straffe er det.

Lenke til kommentar

Digg å være MFK-supporter for tiden. Kjempefornøyd med første omgang, men det var mye dårlige pasninger i andre. Kanskje vi MFK-supportere er litt spoiled, tho. :p

 

Macbook; er du i tornekrattet? Jeg elsker MFK på lik linje med LFC, og jeg har funnet ut at det blir litt kjedelig å sitte med trøttingene på VIPen, selv om det er inludert mat. :p

Vurderer å melde meg inn i tornekrattet fra og med neste sesong.

 

Gleder meg til kvartn mot RBK, billett er kjøpt. :)

 

Uansett så er jeg sånn passe førnøyd med 8-1 :)

 

Sånn passe fornøyd? Hva faen? Hadde du forventa 20-0 eller noe?!?

 

Passe fornøyd jeg også, hadde vi levert en andre omgang like god som den første, hadde jeg vært storfornøyd da. :p

 

Btw; det skjedde to veldig vittige ting i kampen som jeg mp nevne.

 

¤ Da Magne Hoseth fikk tilsnakk av dommeren rett etter hattricket sitt, brølte en MFK-supporter ut i en streng tone: "PER-IVAR-STABERG!" (dommeren)

Han fikk applaus fra hele tribunedelen. :p

 

¤ Da MFK ledet 5-0 i slutten av andre omgang, utbrøt en Start-supporter: (når Lillebak skulle skyte ut) " KOM AN DA DIN JÆVLA HEST!!! :!:

Endret av Perfecta
Lenke til kommentar

Gleder meg stort over moldes prestasjoner, uten tvil det laget i TL som spiller best om mest underholdene fotball. Mer effektivitet i laget, og litt mer flaks (og mindre keepertabber) så hadde de nok kjempet helt sammen med RBK, gjerne litt over også. Det kan nok også nevnes at RBK har tapt like mye poeng som molde på dårlig keeperarbeid, men effektiviteten er meget bra.

Lenke til kommentar

Ja, jeg er medlem av krattet ja, perfekta! Men pleier å sitte hos noen kompiser med sessongkort på langsida :) Hender seg jeg står i krattet da, veldig bra stemning der!

 

Selfølgelig er jeg førnøyd, men hadde sett bedre ut med 8-0 enn 8-1 ;)

Lenke til kommentar
Like digg å være RBK supporter fordi vi leder serien med 2 kamper mindre spilt ;)

 

Nå skal det sies at de fleste RBK-supporterne nesten krevde seriegull før sesongen.

Vi ville bare prøve å komme på en akseptabel tabellposisjon, på øvre halvdel. Så jeg nyter liver som MFK-supporter. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...