Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Går nok slik hver gang fordi folk har sine favoritt lag og sine "hat" lag.

Nå har jeg sett fotball i Norge og utland i mange år, er RBK mann og sier ikke at "krampen" til Pelu var av den beste sportslige art, men alt i alt så tørr jeg å påstå at RBK er og har vært Norges beste lag både i hjemlig liga og ute i Europa.

Ellers heier jeg alltid på norske lag som spiller i utlandet, da det representerer Norge.... selv om jeg er Nederlender ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var en trist diskusjon.

 

Alle lag har spillere som filmer/faller lett, og en hver supporter av spillerens lag vil forsvare spilleren sin. Det er en uting, og alle bør bare legge seg flate, innrømme det og ta avstand fra det. Slik jeg gjør med Bernt Hulsker, makan til dårlig oppførsel i det siste :(

Lenke til kommentar

Jepp, skuespill er en veldig trist sak. Det er altfor mange som gjør det. Må si jeg ble glad når jeg så Gustavinho var for opptatt av pengene til å gå til Brann. Litt av en fyr, heller litt ekstra penger, og spille i 2 div for Lyn, enn TL med Brann. Men men.

 

En annen sak, trist å se at Tetty forsvinner fra TL, en god spiller, som dog fortjener det. http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/fran...hp?artid=555968

 

Må si 32 mill er mye for han, men han er ung.

Lenke til kommentar
Jepp, skuespill er en veldig trist sak. Det er altfor mange som gjør det. Må si jeg ble glad når jeg så Gustavinho var for opptatt av pengene til å gå til Brann. Litt av en fyr, heller litt ekstra penger, og spille i 2 div for Lyn, enn TL med Brann. Men men.

 

En annen sak, trist å se at Tetty forsvinner fra TL, en god spiller, som dog fortjener det. http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/fran...hp?artid=555968

 

Må si 32 mill er mye for han, men han er ung.

 

Hvem ønsker vel ikke en god kontrakt? I allefall når de ved de er gode nok for det.

 

Mye? akkurat passe sier jeg.

Prislappen lå mellom 4-5millioner €, så fra 32-44millioner kroner.

Tettey har vært en av de mest stabile og gode tippeliga spillere i år.

Lenke til kommentar
Litt mye for Tetty, men greit nok, han har vært god over flere år, og er fortsatt ung. Men når det gjelder Gustavinho, det er ikke Brann som gir for dårlig kontrakt, men han får ikke pengene fra Lyn han mener han mener han fortjener.

 

Tror du må leste nyhetene på nytt, Lyn krever for mye penger av Brann.

Brann har et stramt budsjett og kan ikke hive seg rundt med penger, de har ikke solgt spillere for store summer siden Helstad.

Så siden Brann må ut med mye penger til Lyn så har de ikke penger nok til kontrakten, dessuten så har Gustavino meldt større interesse for RBK da det er et lag som passer hannes spillestil bedre.

Endret av Samcki
Lenke til kommentar

Har du noen kilde på at han har sagt at RBK passer han bedre? Alt jeg har sett er det du sier om at agenten sier at fordi Lyn krever så mye penger er det ikke nok igjen til spilleren og agenten hans. Morsomt at agenten heller vil at Gustavinho skal spille i 2 divisjon for Lyn i stedet for TL med Brann om han ikke får pengene han ønsker.

Lenke til kommentar
Har du noen kilde på at han har sagt at RBK passer han bedre? Alt jeg har sett er det du sier om at agenten sier at fordi Lyn krever så mye penger er det ikke nok igjen til spilleren og agenten hans. Morsomt at agenten heller vil at Gustavinho skal spille i 2 divisjon for Lyn i stedet for TL med Brann om han ikke får pengene han ønsker.

 

http://www.rbkweb.no/vis/7044

 

Er vel ren forhandlingsteknikk, om Brann ikke gir en god nok kontrakt og en såpass god spiller blir Bossmanspiller så kan han nesten velge hvilket lag han vil som gir han god kontrakt.

 

RBK bør evt hente Bolanos

Lenke til kommentar
Noen andre som skal på MFK-Start i morgen?

Jeg skal - på VIP :cool:

 

VIP er kjipt. Da kan man omtrent heller sitte hjemme i sin egen sofa. Endel av det morsomme med å være på kamp, er jo å stå midt blandt supporterne og synge.

 

En ting jeg ikke forstår er hvorfor VIP får servert alkohol og ikke oss andre supportere.

Lenke til kommentar
Molde tar RBK :D

 

Haha! Lykke til :)

Til og med Lyn hadde vunnet mot et så elendig Start lag.

Molde spiller bra, men mot RBK fungerer ikke det slikt ;)

 

Sykdom ødelegger i dag. Bruer suger som stopper, og Fevang suger sentralt.

 

Selvsagt er dommeren mot oss og dømmer straffe til Molde når en blå handser. FLOTT!

 

Start er bare elendige

 

Døm oss pga en kamp ja, de andre i år tells ikke. Flott fotballsyn.

 

Sier ikke at Start er elendige generelt, jeg snakker om denne runden denne kampen.

Straffen er grei, se reprisen en gang til så ser du at Start spilleren handser først.

Endret av Samcki
Lenke til kommentar

Utrolig dårlig av Start, det virker ikke som om de gidder lenger. Ingen som gidder å tette rom, ingen som gidder å gi innsats i gjenvinningsfasen, så Molde kan rett og slett bare gå inn mål her. Kan fort bli et par mål til.

 

Handsen var for øvrig grei, da ballen treffer moldespilleren som en konsekvens av at startspilleren handser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...