Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Vel, der er vi nok forskjellig DJ_Dark. Jeg mener det er mye bedre med spontane supportere som virkelig lager liv når de lager liv, og gir utrykk for hva som skjer på kampen. På Brann stadion synges det kanskje ikke 90 minutter, nærmere 88 minutter. Men det synges med en enorm kraft når det synges, og er spillet bra, resultatet bra eller noe så skjeldent som at det ikke regner, da er det allsang fra alle 17 000, og da er det ikke en stadion i Norge som lager samme trykket.

Av det jeg har sett så er det 5 min mellom hver gang noen åpner kjeften på den stadion der. Sånn utenom da dere vant serien. Da viste dere virkelig hva medgangssupportere er.

 

Annan bedriver ikke annet enn skuespill.

Det der må være årets dummeste utsagn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje en billig straffe, ikke en klar felling men hindrer ganske klart. INGENTING å si på at det ble dømt straffe der.

 

Nå har det vel aldri vært ulovlig å hindre noen å score mål. Faktisk er vel det stoppernes viktigste oppgave. Og så lenge ingenting ureglementert skjer når man hindrer noen i å score, skal det heller ikke dømmes straffe.

 

 

Mye følelser ute å går her ser jeg.

 

Har en ting å si om kampen, LSK er _heldige_ at de ikke tapte med 3-4 mål.

 

Joa, du kan nok ha rett i det. RBK var mye bedre enn LSK i denne kampen, men alikevel må de ha hjelp av dommern for å vinne.

Lenke til kommentar

Rosenborg ligger fortjent der de ligger, noe annet er direkte svada! Dommeren dømte jo helt greit, hadde det vært andre veien så hadde du vel ikke klaga.. Forøvrig så kom ikke LSK til noen spesielle store sjanser, den muligheten da LSK putta var jo en gavepakke fra RBK sitt forsvar og visst man ikke greier å skape mere enn det så får man ta til takke med å tape fortjent!

Lenke til kommentar
Kanskje en billig straffe, ikke en klar felling men hindrer ganske klart. INGENTING å si på at det ble dømt straffe der.

 

Nå har det vel aldri vært ulovlig å hindre noen å score mål. Faktisk er vel det stoppernes viktigste oppgave. Og så lenge ingenting ureglementert skjer når man hindrer noen i å score, skal det heller ikke dømmes straffe.

 

 

Mye følelser ute å går her ser jeg.

 

Har en ting å si om kampen, LSK er _heldige_ at de ikke tapte med 3-4 mål.

 

Joa, du kan nok ha rett i det. RBK var mye bedre enn LSK i denne kampen, men alikevel må de ha hjelp av dommern for å vinne.

 

Se reprisen på nytt, i realtime og ikke slowmotion.

Det kunne ha gått begge veier, enten straffe eller ingenting.. i dette tilfelle så ble det dømt en helt grei straffe.

 

Du motsier deg selv, RBK er suverene og de trenger dommerhjelp?

Som jeg sa så var LSK heldige at de ikke tapte med flere mål.

Lenke til kommentar

Du har tydeligvis ikke fulgt med på Branns kamper DJ_Dark, evt du hører på TV2 sine mikrofoner, de blir jo plassert vilkårlig rundt, var på kamper hvor det blir sunget uavbrutt i 90 minutter, men fordi mikrofonen blir plassert inne blant bortesupportere høres det ikke når de synger. Det er veldig misstolkende. Det skal sies at det synges mer når det går bra med Brann, og det var mange medgangsupportere når de vant serien, ikke så rart egentlig. Men de ble luket ut sesongen etter. Og vips falt vi til 16 500 i gjennomsnitt. Veldig mange forsvant gitt. Men det er klart, det er en magisk stemning på stadion, og ikke kom her å si det er ett dårlig publikum, hvem sang så det gjomte etter på Goodisen Park selv om de tapt 6-1. Hvem ble kalt det beste publikum David Moys har hørt?

 

Annan bedriver skuespill, uten tvil. Ser gjerne en soleklar filming i nesten hver kamp, men det er bare innimellom, gjelder det overspilling, og sutring er han på topp fem i TL. Utvilsomt.

Lenke til kommentar
Nå har det vel aldri vært ulovlig å hindre noen å score mål. Faktisk er vel det stoppernes viktigste oppgave. Og så lenge ingenting ureglementert skjer når man hindrer noen i å score, skal det heller ikke dømmes straffe.

Hindrer ulivlig da... noen må bare ha ting inn med teskje!

Lenke til kommentar
Annan bedriver skuespill, uten tvil. Ser gjerne en soleklar filming i nesten hver kamp, men det er bare innimellom, gjelder det overspilling, og sutring er han på topp fem i TL. Utvilsomt.

 

Svært så sikker i din sak du var da. Kan ærlig talt ikke si jeg har sett Annan legge seg ned uten grunn eller syte. Hvorfor en defensiv midtbanespiller skal gjøre disse tingene må du forklare. Mulig at han ikke har fair-play i hodet når han spiller hele tiden, men han ofrer seg i taklingene og spiller virkelig for drakta. Kan kanskje sammenlignes med Bakke bortsett fra at Annan takler på ball og ikke på kneet til motspilleren.

Lenke til kommentar

Annan har mange veldig gode taklinger, de er jeg helt enig med deg at er i høy klasse, men det er ikke de jeg missliker med Annan. For han er en god deffensiv midtbanespiller, men han som for mange andre har for mye skuespill, og for mye overspilling. Samme gjelder Karadas, har noen fantastiske taklinger, knallharde og på ball. Men han har den siste tiden også falt for lett. Skuffende, men om trøndere ikke har nok selvinnsikt til å se at Annan gjør det samme, så dere om det.

 

Bakke takler hardt og godt, og så å si alltid etter ballen. Dessverre har han, og andre med bommet noen ganger. Men problemet med han, og Austin som mange klager på, er at de gangene de få gangene de bommer, så går de fortsatt like knallhardt inn, og det ser mye styggere ut med en gang.

 

I Rosenborgdrakten er det en spiller jeg kunne ønske eg til Brann, Tetty, han ofrer alt for laget sitt, takler godt, har bra driv, og bedriver ikke skuespill, passer perfekt inn i Brann. Men dog, det er bra vi har slike spiller som spiller for sitt lokale lag. Helt til han blir solgt til Rennes nå da.

Lenke til kommentar
Rosenborg ligger fortjent der de ligger, noe annet er direkte svada! Dommeren dømte jo helt greit, hadde det vært andre veien så hadde du vel ikke klaga.. Forøvrig så kom ikke LSK til noen spesielle store sjanser, den muligheten da LSK putta var jo en gavepakke fra RBK sitt forsvar og visst man ikke greier å skape mere enn det så får man ta til takke med å tape fortjent!

 

Det at RBK kom fra kampen med 3 poeng er selvfølgelig helt fortjent med tanke på hvem som hadde spillet. Men nå er det nå sånn at fotball handler om å score mål, og RBK klarte ikke å putte seiersmålet uten hjelp av dommeren. Riktig straffe sier dere, mens mange av ekspertene sier noe annet. Det blir vel vi aldri enige om.

 

 

 

Og man kan absolutt ikke bedømme supportere ut i fra hva man hører på TV2. Mikking er ALT når det kommer til hva du hører på TV.

 

 

 

Annan er den mest sympatiske spilleren i hele tippeligaen:

 

 

Endret av krs1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...