Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DJ, jeg kan dessverre ikke kontrollere hva Ultras gjør. Det er synd at rasshøl må tagge og ødelegge for andre. Det er det liten tvil om.

Fett. Kom og spill fotball her så skal jeg første sparke deg i hodet, så sparke deg i ryggen med begge knærne og så skal jeg skalle deg ned. Får se om du står på beina da. :roll:

 

Mulig de skal skylde mindre på dommeren og mer på det elendige laget sitt. Forsvarsspillet hører jo hjemme i 5. div.

33 mål imot på 19 kamper. Tviler på at dommeren har skylda for alle dem.

De suger, enkelt og greit.

Lenke til kommentar

LSK fortjente ikke bedre den kampen, men gjør dommer feil i straffesituasjonen? Ganske tydelig, ja. Det er ikke straffe, men men. Da er vi tilbake til det vanlige, RBK overlegne i serien, dommerene fortsetter hjemmedømmingen på Lerkendal, vi har det vante.

 

Når det gjelder Brann - Glimt, var det litt av en straffesituasjon, jeg mener det er straffe fordi det spilleren reiser seg og dytter til Vaagan Moen, som er ganske så heldig, for han bommer så til de grader på ballen. Men om den var tvilsom var det en litt senere i kampen som overhode ikke er tvilsom, soleklar hands i 16, som burde vært straffe. Glimt var kanskje hakket bedre i første omgang, men helt vekke i andre. Brann spiller nok en dårlig kamp, forferdelig første og sånn brukbart i andre.

Lenke til kommentar
LSK fortjente ikke bedre den kampen, men gjør dommer feil i straffesituasjonen? Ganske tydelig, ja. Det er ikke straffe, men men. Da er vi tilbake til det vanlige, RBK overlegne i serien, dommerene fortsetter hjemmedømmingen på Lerkendal, vi har det vante.

Det der blir helt på tryne å si da vi har blitt snytt for MYE i år på Lerkendal.

Lenke til kommentar

Snytt for MYE? Stakkars liten, jeg har sett en god del av Rosenborgs kamper, Annans filminger? Knottetaklinger som ikke blir frispark, det er mye som skjer på Lerkendal som går i trøndernes favør, mer enn det går imot de. Hva er det de aldri får på Lerkendal da? Bortsett fra ett publikum som skaper stemning?

Lenke til kommentar

Vel, der er vi nok forskjellig DJ_Dark. Jeg mener det er mye bedre med spontane supportere som virkelig lager liv når de lager liv, og gir utrykk for hva som skjer på kampen. På Brann stadion synges det kanskje ikke 90 minutter, nærmere 88 minutter. Men det synges med en enorm kraft når det synges, og er spillet bra, resultatet bra eller noe så skjeldent som at det ikke regner, da er det allsang fra alle 17 000, og da er det ikke en stadion i Norge som lager samme trykket.

Lenke til kommentar
Rart man blir irritert når man blir frarøvet et poeng som er meget viktig når man ikke har så mange fra før? Nei.

 

Irriterende at Roy helge olsen sier det er kontakt når både Kippe og trahore sier at det ikke er kontakt? Ja. Da kan han ikke ha sett situasjonen, og skal selvfølgelig ikke dømme straffe.

 

Det var vel ikke noen felling i det hele tatt, siden det ikke var noen kroppskontakt mellom de 2 spillerene før Traore lander oppå Kippe. Og siden det ikke var noen felling, skulle det heller ikke vært dømt straffe, men hva annet kan man egentlig forvente av denne svartkledde trøndertullingen.

Kanskje en billig straffe, ikke en klar felling men hindrer ganske klart. INGENTING å si på at det ble dømt straffe der.

 

 

Snytt for MYE? Stakkars liten, jeg har sett en god del av Rosenborgs kamper, Annans filminger? Knottetaklinger som ikke blir frispark, det er mye som skjer på Lerkendal som går i trøndernes favør, mer enn det går imot de. Hva er det de aldri får på Lerkendal da? Bortsett fra ett publikum som skaper stemning?

Vi har ihvertfall blitt snytt for flere klokkeklare straffespark som mange har blitt hoveddiskusjon på TV2, men det er ikke veldig synd på oss for vi leder serien... eller har du lest tabellen i det siste.

 

Stakkars oss ja som leder serien med ett hav av poeng foran nestemann med en kan mindre spilt... buuuhuuu :(

Lenke til kommentar
Snytt for MYE? Stakkars liten, jeg har sett en god del av Rosenborgs kamper, Annans filminger? Knottetaklinger som ikke blir frispark, det er mye som skjer på Lerkendal som går i trøndernes favør, mer enn det går imot de. Hva er det de aldri får på Lerkendal da? Bortsett fra ett publikum som skaper stemning?

 

Kan ikke komme på å ha sett Annan filmet. Det må såfall bli i entall. Du overdriver for mye. Da blir det litt vanskelig å ta deg seriøst.

Lenke til kommentar

Annan driver da ikke noe bedritent spill.

 

Og når dere snakker om hjemmedømming, så ler jeg litt her. Er sikker jeg kan ikke kan telle på 2 hender engang hvor mange straffer vi er snytt for i år. Terje Hauge står nok for halvparten, da dommere ikke klarer å se holdinger i feltet. Forsvarere er relativt glad i å holde fast Ivers og Prica.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...