Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Sureup: Vi skal være godt fornøyde meg ett poeng, Stabæk hadde enorme sjanser. Kenneth vartet opp med i alle fall to verdensklasseredninger. Fantastisk, rett og slett. Jeg sukket over nok et mål i sekken da Nannskog var alene på åpent mål, men neida, plutselig kom Kenneth seg bort der.

 

Utrolig daut i dag, hele 1905 hadde jo tatt ferie.

Sier dere det etter hver kamp? For jeg har enda ikke hørt de som dere skryter av. Kanskje jeg hører noe den 30. august.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hærlig med Brann seier i dag! :) Første omgang var ikke særlig bra, men andre omgangen var strålende! Straffe situasjonen fikk ikke jeg med meg, så om det skulle være straffe eller ikke vet ikke jeg. Det blei uansett seier, da kan man ikke bli mer fornøyd :D

Lenke til kommentar
Tydeligvis ikke, i følge roy helge olsen

 

Kippe hindrer et skudd på mål, var ikke all verden til felling, men fortsatt så kunne det blitt et mål og da blir det selvfølgelig straffe, gøtt å slå suppe laget LSK :)

 

For eit mål av Rushfeldt! Slikt ser man ikkje ofte...

 

Agree, vakkert.

Endret av Nipps
Lenke til kommentar
Tydeligvis ikke, i følge roy helge olsen

 

Kippe hindrer et skudd på mål, var ikke all verden til felling, men fortsatt så kunne det blitt et mål og da blir det selvfølgelig straffe, gøtt å slå suppe laget LSK :)

 

For eit mål av Rushfeldt! Slikt ser man ikkje ofte...

 

Agree, vakkert.

 

Ja det føles sikkert "gøtt" å slå et lag ved å få en gratis straffe fra en annen trønder. Alle ser at trahore oppsøker situasjonen og gjør alt han kan for at det skal se ut som straffe. Og jammen biter jo selvfølgelig den feite trønderen roy helge olsen på og ødelegger nok en kamp.

Lenke til kommentar
Tydeligvis ikke, i følge roy helge olsen

 

Kippe hindrer et skudd på mål, var ikke all verden til felling, men fortsatt så kunne det blitt et mål og da blir det selvfølgelig straffe, gøtt å slå suppe laget LSK :)

 

For eit mål av Rushfeldt! Slikt ser man ikkje ofte...

 

Agree, vakkert.

 

Ja det føles sikkert "gøtt" å slå et lag ved å få en gratis straffe fra en annen trønder. Alle ser at trahore oppsøker situasjonen og gjør alt han kan for at det skal se ut som straffe. Og jammen biter jo selvfølgelig den feite trønderen roy helge olsen på og ødelegger nok en kamp.

Skjerpings unge mann.

Lenke til kommentar

Rart man blir irritert når man blir frarøvet et poeng som er meget viktig når man ikke har så mange fra før? Nei.

 

Irriterende at Roy helge olsen sier det er kontakt når både Kippe og trahore sier at det ikke er kontakt? Ja. Da kan han ikke ha sett situasjonen, og skal selvfølgelig ikke dømme straffe.

 

Elendig dommer? Ja.

 

Er dommeren fra Trondheim? Ja.

 

Bør han da dømme RBK på Lerkendal? Nei.

 

Noen bør sjekke kontoen til Roy. Antagelig har det kommet inn en god slump med penger.

 

Håper vi får en ekte bonde av en dommer fra midten av Lillestrøm i begge oppgjørene neste år så får vi se hvor glade dere blir.

Lenke til kommentar
Morsomt å tenke på at panzer har vært på landslaget. Dårligere stopperegenskaper enn han leverte i går har jeg ikke sett på lenge. La Kovacs stå umarkert på innlegg er jo mål :p

 

Han har ikke vært god i det hele tatt etter han kom tilbake fra Russland.

Lenke til kommentar
Ja det føles sikkert "gøtt" å slå et lag ved å få en gratis straffe fra en annen trønder. Alle ser at trahore oppsøker situasjonen og gjør alt han kan for at det skal se ut som straffe. Og jammen biter jo selvfølgelig den feite trønderen roy helge olsen på og ødelegger nok en kamp.

 

 

Tja, LSK supportere vil kanskje se det slik, men slik jeg ser så var det en straffe. Litt billig? Joda, men Traoré var faktisk på skuddhold så en straffe var helt greit i mine øyne.

 

Rosenborg bruker ihvertfall ikke arma til hjelp når de skal score slik som Sundgot gjorde i 2007, så vennligst slutt med den sytinga å innse at straffen var fair ;)

Endret av Nipps
Lenke til kommentar
Tydeligvis ikke, i følge roy helge olsen

 

Kippe hindrer et skudd på mål, var ikke all verden til felling, men fortsatt så kunne det blitt et mål og da blir det selvfølgelig straffe, gøtt å slå suppe laget LSK :)

 

 

Det var vel ikke noen felling i det hele tatt, siden det ikke var noen kroppskontakt mellom de 2 spillerene før Traore lander oppå Kippe. Og siden det ikke var noen felling, skulle det heller ikke vært dømt straffe, men hva annet kan man egentlig forvente av denne svartkledde trøndertullingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...