Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Synd,skulle gjerne hatt han i TIL i stedet for Ramovic. Men han har blitt så dårlig behandlet der oppe at jeg bare ønsker han det beste,han har vært en fantastisk keeper så lenge han var i TIL.

 

Ser i ettertid at det er et lån på samme måte som det til Lyn. Ennå godt det,håper fortsatt å se Stamatopolous tilbake i TIL i fremtiden.

Endret av DanielL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vanskelig for å se hvordan han skal klare å tilføre noe til et Fulham-lag som har en ålreit midtbane. Både Nevland og Stoor er bedre spillere enn Riise og har i mine øyne dårligere konkurranse på sine respektive plasser, men sitter alikevel på benken.

Lenke til kommentar

Trur Nevland kommer til å bli brukt langt meir denne sesongen, iallefall som innbytter som kommer inn og avgjører kamper.

 

Har også vanskelig for å tru at Riise skal bli ein stor suksess i Fulham. Han kommer sikkert til å få nokre kamper og då blir det spennande å sjå korleis han takler nivåforskjellen frå TL til PL.

 

Ønsker han lykke til, det er morsomt å ha 4 nordmenn i PL no (Carew, Hangeland, Nevland og Riise).

Endret av Mutu
Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk Riise har vært den beste spilleren for LSK i flere år. (Når han ikke har vært skadet.) Tviler på at han er på Premier League-nivå akkurat nå, men tror han har sitt å bidra med i Fulham. Han er hvertfall ikke nødt til å spille i verdensklasse for å spille seg inn på Fulham sin 11'er.

Lenke til kommentar
Og Tromsø leder :D

 

 

4-1! Flott kamp av Tromsø, unner de alt vel :yes:

 

HAHA

Rosenborg tapte mot et møkkalag fra Aserbadjan xD

Møkkalagene er de lagene som ikke kommer seg ut i europa engang..

 

Jupp! Svakt at RBK og sterkt av hjemmelaget. Vakkert mål som ble scoret, selvom det var litt brutalt :)

Endret av Nipps
Lenke til kommentar

Jævla møkkaforsvar. Klarer å rakne helt og gi stabæk et poeng... Trenger å få goodson tilbake... Jaja gøy å se at vi fikk til masse bra spill og mange sjanser, og nå gjenstår det bare å lære seg å putte ballen flere ganger mellom stengene...

 

jaja 1 poeng er bedre enn 0...

 

edit: fix

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Sureup: Vi skal være godt fornøyde meg ett poeng, Stabæk hadde enorme sjanser. Kenneth vartet opp med i alle fall to verdensklasseredninger. Fantastisk, rett og slett. Jeg sukket over nok et mål i sekken da Nannskog var alene på åpent mål, men neida, plutselig kom Kenneth seg bort der.

 

Utrolig daut i dag, hele 1905 hadde jo tatt ferie.

Lenke til kommentar
Sureup: Vi skal være godt fornøyde meg ett poeng, Stabæk hadde enorme sjanser. Kenneth vartet opp med i alle fall to verdensklasseredninger. Fantastisk, rett og slett. Jeg sukket over nok et mål i sekken da Nannskog var alene på åpent mål, men neida, plutselig kom Kenneth seg bort der.

 

Utrolig daut i dag, hele 1905 hadde jo tatt ferie.

 

Fornøyde hva faen? Jeg har jo ikke sagt noe imot at de hadde store sjanser. Men det jeg sier er at grunnen til det er det RÆVVA forsvaret vårt. Det er forsvarets feil at det går så jævlig som det gjør i de 5-10 minuttene der vi sliter og dermed ender opp med å tape 2 poeng...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...