DanielL Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Synd,skulle gjerne hatt han i TIL i stedet for Ramovic. Men han har blitt så dårlig behandlet der oppe at jeg bare ønsker han det beste,han har vært en fantastisk keeper så lenge han var i TIL. Ser i ettertid at det er et lån på samme måte som det til Lyn. Ennå godt det,håper fortsatt å se Stamatopolous tilbake i TIL i fremtiden. Endret 20. juli 2009 av DanielL Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 ...mens Kent Bergersen tar en Rafa og sier at alt handler om penger Det samme gjør Christian Keller når han drar til tyrkiske Kasimpasa. Han sier det er pga. pengene. Riise klar for Fulham nå. Bare legesjekken igjen. Link. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Spent på hvordan BH Riise vil gjøre det. Tipper han ikke blir noen suksess. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har vanskelig for å se hvordan han skal klare å tilføre noe til et Fulham-lag som har en ålreit midtbane. Både Nevland og Stoor er bedre spillere enn Riise og har i mine øyne dårligere konkurranse på sine respektive plasser, men sitter alikevel på benken. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Trur Nevland kommer til å bli brukt langt meir denne sesongen, iallefall som innbytter som kommer inn og avgjører kamper. Har også vanskelig for å tru at Riise skal bli ein stor suksess i Fulham. Han kommer sikkert til å få nokre kamper og då blir det spennande å sjå korleis han takler nivåforskjellen frå TL til PL. Ønsker han lykke til, det er morsomt å ha 4 nordmenn i PL no (Carew, Hangeland, Nevland og Riise). Endret 21. juli 2009 av Mutu Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Alle kan overraske, men jeg har ikke mye trua på han gitt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Blir nok sittende på benken. Hvem er det Fulham har på høyre kant nå for tiden da? Davies, Dempsey ? Usikker på deres lag faktisk Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg synes faktisk Riise har vært den beste spilleren for LSK i flere år. (Når han ikke har vært skadet.) Tviler på at han er på Premier League-nivå akkurat nå, men tror han har sitt å bidra med i Fulham. Han er hvertfall ikke nødt til å spille i verdensklasse for å spille seg inn på Fulham sin 11'er. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 HAHA Rosenborg tapte mot et møkkalag fra Aserbadjan xD Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) HAHARosenborg tapte mot et møkkalag fra Aserbadjan xD Møkkalagene er de lagene som ikke kommer seg ut i europa engang.. Endret 23. juli 2009 av Doppe Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Og Tromsø leder 4-1! Flott kamp av Tromsø, unner de alt vel HAHARosenborg tapte mot et møkkalag fra Aserbadjan xD Møkkalagene er de lagene som ikke kommer seg ut i europa engang.. Jupp! Svakt at RBK og sterkt av hjemmelaget. Vakkert mål som ble scoret, selvom det var litt brutalt Endret 23. juli 2009 av Nipps Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jaja, måtte skje RBK en gang.... skuffende, men dog en rå kamp. Håper at RBK fokuserer på Tippeligaen og cup nå og gjør alt for å vinne der. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Var et vannvittig fint mål, synd med Olsen sin semi-brasse.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Det frisparket flakket jo verre enn øya til Reka. Tror vinden spilte en liten rolle akkurat der. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Haha, herlig comeback av Start. ^^ Lenke til kommentar
sureup Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Jævla møkkaforsvar. Klarer å rakne helt og gi stabæk et poeng... Trenger å få goodson tilbake... Jaja gøy å se at vi fikk til masse bra spill og mange sjanser, og nå gjenstår det bare å lære seg å putte ballen flere ganger mellom stengene... jaja 1 poeng er bedre enn 0... edit: fix Endret 25. juli 2009 av sureup Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Sureup: Vi skal være godt fornøyde meg ett poeng, Stabæk hadde enorme sjanser. Kenneth vartet opp med i alle fall to verdensklasseredninger. Fantastisk, rett og slett. Jeg sukket over nok et mål i sekken da Nannskog var alene på åpent mål, men neida, plutselig kom Kenneth seg bort der. Utrolig daut i dag, hele 1905 hadde jo tatt ferie. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Sureup: Vi skal være godt fornøyde meg ett poeng, Stabæk hadde enorme sjanser. Kenneth vartet opp med i alle fall to verdensklasseredninger. Fantastisk, rett og slett. Jeg sukket over nok et mål i sekken da Nannskog var alene på åpent mål, men neida, plutselig kom Kenneth seg bort der. Utrolig daut i dag, hele 1905 hadde jo tatt ferie. Fornøyde hva faen? Jeg har jo ikke sagt noe imot at de hadde store sjanser. Men det jeg sier er at grunnen til det er det RÆVVA forsvaret vårt. Det er forsvarets feil at det går så jævlig som det gjør i de 5-10 minuttene der vi sliter og dermed ender opp med å tape 2 poeng... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå