DJ_Dark Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Faen at Diouf ikke stikker før etter sesongen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hoho. Jeg falt av stolen da jeg leste det tidligere i dag. Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Av alle de mest idiotiske overgangene jeg har sett, så er denne den verste! Må lese det flere ganger, har ikke gått opp for meg enda at Fergie kan være så ufattelig dum :!: Men godt nytt for en Liverpool -og Rosenborgfan Kjedelig at han ikke drar før januar, men likevel. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Av alle de mest idiotiske overgangene jeg har sett, så er denne den verste!Må lese det flere ganger, har ikke gått opp for meg enda at Fergie kan være så ufattelig dum :!: Men godt nytt for en Liverpool -og Rosenborgfan Kjedelig at han ikke drar før januar, men likevel. Forklar. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Diouf har skrevet under for United, for ca 50 millioner kr! Går til United i August, men blir sendt på lån med en gang til Molde. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2669643.ece Endret 17. juli 2009 av Kjuagutt Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Står så. Men fortsatt en del usikkerhet rundt tallene, og så lenge det er Nettavisen som skriver er det mye som bare er løse rykter. Men tror de har fått en del mer enn hva han er verd, United tenker vel tilbake på en annen spiss de kjøpte fra Molde, snakk om at Solskjær skal ha noe med denne avtalen å gjøre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg tviler på 50 mill ass! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 50millioner er ganske heftig. MFK spillerne hadde jo problemer med nettkjenning eller de sløste en god del sjanser! Og nivået i England er veldig mye bedre, men vi få se.. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Tror det er et dårlig kjøp av United, men det er det desidert beste Molde kan få ut av han. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 En talsmann fra MFK har sagt at de fikk betydelig mer enn de forventet! Flott! Herlig for Molde dette, penger og Diouf ut sesongen. Liker Diouf, men håper ikke han slår til når han går til Scum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hahhahahahahahahahahahahhaha. Dette er 100% Solskjær's doing. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hahhahahahahahahahahahahhaha.Dette er 100% Solskjær's doing. Kor i alle dager har du det fra? Kan jeg aldri tenke meg at han har noe med dette å gjøre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Nei, du har nok rett. At ex-molde spilleren Solskjær har fulgt med på molde og molde's store stjerne er helt utenkelig. Huff så dum jeg var. Er nok ferguson som har vært i Møre og Romsdal ja... Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Nei, du har nok rett. At ex-molde spilleren Solskjær har fulgt med på molde og molde's store stjerne er helt utenkelig. Huff så dum jeg var. Er nok ferguson som har vært i Møre og Romsdal ja... Det tviler jeg på, er nok Solskjær. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Solskjær/Solbakken har nok hatt en finger med i spillet, men verdens beste fotballspiller har speidere overalt i verden, har utrolig mange navn på blokka og gjør mye jobb for å finsikte interessante prospekter. Ferguson sa de har fulgt Diouf i to år, og Man Utd spytter ikke ut penger på en spiller bare pga. Solskjær... Jeg har troen på Diouf i PL jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Nei, du har nok rett. At ex-molde spilleren Solskjær har fulgt med på molde og molde's store stjerne er helt utenkelig. Huff så dum jeg var. Er nok ferguson som har vært i Møre og Romsdal ja... Det tviler jeg på, er nok Solskjær. Way to read sarcasm Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Nei, du har nok rett. At ex-molde spilleren Solskjær har fulgt med på molde og molde's store stjerne er helt utenkelig. Huff så dum jeg var. Er nok ferguson som har vært i Møre og Romsdal ja... Det tviler jeg på, er nok Solskjær. Way to read sarcasm Hoho, forsto det da. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Går for Ferguson i Møre og Romsdal. Han så vel en Molde-kamp mens han hilste på en trener der oppe han føler seg ganske lik, naboklubben har vel en trener som er like frittalende overfor pressen som seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå