Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I forhold til i fjor så er det jo en mer kamp på "gratis" tv. De andre pleier jeg å høre på radioen eller dra på pubben å se, om det ikke er hjemmekamp da. Men når det først skal være nett-tv så må det jo ha minst samme bildekvalitet som kampene på tv. Når jeg ser La Liga på TV2 Sumo kunne jeg like gjerne ha streamet fra en eller annen pirat-kanal i Taiwan.

Lenke til kommentar
Sandefjord vinner ikke.

Om de så gjør, skal jeg gå naken fra trondheim til sandefjord.

Det er jo det som er så gøy/frustrerende med tippeligaen. Så du serien i fjor eller? Et knøttlite Bærumslag med publikumsrekord på lik linje som Cirkus Arnarndo, et harry-lag som ikke har vunnet noe siden 80-tallet og to lag som tidligere har spilt isfotball i den nord-norske ligaen. Serien er jo bingo og det er litt av sjarmen.

Lenke til kommentar
Skal sies at Stabæk hadde/har MYE større kvalitet i laget enn Sandefjord da :p

Hehe, joda, sant nok. Men på samme måte hadde vel 10.ende plassen (Vålerenga) mye større kvalitet i laget sitt enn alle de andre (kanskje lik linje med RBK/Brann) også, så det er ikke bare det det går på. Som sagt, Sandefjord kan vinne, for tippeligaen blir avgjort av psyke, trenere/mangel på gode trenere, og værforhold. :D Satt litt på spissen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...