foxxy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Trodde du skulle på alle SF sine kamper? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 I forhold til i fjor så er det jo en mer kamp på "gratis" tv. De andre pleier jeg å høre på radioen eller dra på pubben å se, om det ikke er hjemmekamp da. Men når det først skal være nett-tv så må det jo ha minst samme bildekvalitet som kampene på tv. Når jeg ser La Liga på TV2 Sumo kunne jeg like gjerne ha streamet fra en eller annen pirat-kanal i Taiwan. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 De har ofte sympatiske kommentatorer:) Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ikke for å være negativ, men norsk fotball er kjedelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Ligaen er åpen. Man vet ikke hvem som vinner. Kan hende Sandefjord vinner, og LSK rykker ned. :!: Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Sandefjord vinner ikke. Om de så gjør, skal jeg gå naken fra trondheim til sandefjord. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Sandefjord vinner ikke. Om de så gjør, skal jeg gå naken fra trondheim til sandefjord. Det er jo det som er så gøy/frustrerende med tippeligaen. Så du serien i fjor eller? Et knøttlite Bærumslag med publikumsrekord på lik linje som Cirkus Arnarndo, et harry-lag som ikke har vunnet noe siden 80-tallet og to lag som tidligere har spilt isfotball i den nord-norske ligaen. Serien er jo bingo og det er litt av sjarmen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Skal sies at Stabæk hadde/har MYE større kvalitet i laget enn Sandefjord da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Gleder meg til Tippeliga start Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Skal sies at Stabæk hadde/har MYE større kvalitet i laget enn Sandefjord da Hehe, joda, sant nok. Men på samme måte hadde vel 10.ende plassen (Vålerenga) mye større kvalitet i laget sitt enn alle de andre (kanskje lik linje med RBK/Brann) også, så det er ikke bare det det går på. Som sagt, Sandefjord kan vinne, for tippeligaen blir avgjort av psyke, trenere/mangel på gode trenere, og værforhold. Satt litt på spissen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Stabæks nye nummer 10 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det står faktisk ikke hvor på banen han spiller. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tipper han erstatter den gamle nummer 10=) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det står faktisk ikke hvor på banen han spiller. Han spiller ving Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Trond Olsen erstatter klar også Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ante ikke at Trond kostet RBK 8,5 mill. Etter min mening alt for mye... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ante ikke at Trond kostet RBK 8,5 mill. Etter min mening alt for mye... For mye!!! Han fraktet jo nesten det laget alene opp til fjerde plass ifjor, han er verdt det dobbelte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå