Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var morsomt på kamp idag! Bra stemning på Aker Stadion, til tross for en del buing osv fra de tilreisende fra den regnvåte byen Bergen. Unødvendig å bue og pipe når MFKs spillere blir presentert. Men det er ikke så nøye, for vi GRUSTE dem så TOTALT, å det er så fantastisk deilig. Jeg kan ikke beskrive det en gang. Og for ikke å nevne Diouf og Thioune! Fantastiske fotballspillere! Sistnevnte mener jeg kunne ha greid seg godt på et middels PL lag.

 

Etter alt å dømme blir nok vår alles kjære Mame Biram solgt denne sommeren. Kommer til å bli et enormt savn. Fantastisk person både på og utenfor banen. (Har hatt litt med han å gjøre i jobbsammenheng faktisk, så jeg "kjenner" han personlig). Makhtar hersker det også stor tvil om han vil bli å finne i Rosenes By neste sessong.

 

Når det gjelder ligagull, så holder jeg en knapp på RBK. De er stabil og har evnen til å avgjøre jevne kamper. Haper de går på et tap, samtidig som at vi slår dem på Røkkeløkka, da er det håp.

 

Kanskje er 2009 året der Molde tar sitt aller første seriegull? Jeg krysser vertfall fingerene!

Lenke til kommentar

Vel. Glimt vinner hvertfall ikke. Men tror dem klarer seg. De har jo en tendens til å gjøre det godt på høsten. Lyn og Godset ryker, tror jeg.

 

 

Edit: Nevnte jeg at Glimt havner på kvalik, som de selvfølgelig taper.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Var ingen kvalik ifjor unge mann.

Men ja, i 07 slo Bodø-glimt Odd Grenland i playoffen.

Odd's andre gang på rad i playoff faktisk

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Molde er ikke stabile nok til å vinne. RævBK vinner nok.

 

De vinner nok ja, mye pga. klubben du holder med er mye mer ræv, naturligvis.

 

Hadde vært krise for RævBK om de ikke vunnet med det budsjettet de har. Andre norske klubber har bare piss i forhold så seriegullet er egentlig avgjort i mars.

Lenke til kommentar
Hadde vært krise for RævBK om de ikke vunnet med det budsjettet de har. Andre norske klubber har bare piss i forhold så seriegullet er egentlig avgjort i mars.

 

Er det liksom vårt problem? RBK holder alltid et høyt nivå, og det er opp til de andre klubbene å prøve å stoppe oss. Slutt å whine som kloffsk sier, ta deg en bolle, og prøv å vær litt seriøs.

Lenke til kommentar
Whine, Whine, Whine.

Fint at RBK tar gullet fordi da får vi kanskje et lag som kan hevde seg i CL. Når det er sagt gleder jeg meg over følgende:

Kommer EM til Bergen? Nei.

Tar Brann seriegull? Nei.

Tar Brann Cupen? Forhåpentligvis ikke.

 

Kommer EM til Bergen, nope, kommer EM til Norge? Høyst sannsynelig ikke. Tar Brann serien, ikke med Steinar Nilsen, tar Brann cupen, kan faktisk skje.

Lenke til kommentar
Whine, Whine, Whine.

Fint at RBK tar gullet fordi da får vi kanskje et lag som kan hevde seg i CL. Når det er sagt gleder jeg meg over følgende:

Kommer EM til Bergen? Nei.

Tar Brann seriegull? Nei.

Tar Brann Cupen? Forhåpentligvis ikke.

 

Kommer EM til Bergen, nope, kommer EM til Norge? Høyst sannsynelig ikke. Tar Brann serien, ikke med Steinar Nilsen, tar Brann cupen, kan faktisk skje.

 

Kan skje, men vi håper på det motsatte!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...