Blekk. Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Moro å se Mame, han ler og smiler nesten 24/7 jo Blir nok andreplass på Molde i år ja. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Godt gjort å skylde på dommeren etter å tape 5-2. Det er det vel kun bergensere som klarer. Molde var det klart beste laget, og styrte til tider oppgjøret. Tvilsom dommer? Ja. Kan ikke forvente noe annet av Øvrebø. Men selv med en god dommer hadde Brann tapt her. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Det hadde nok ikke blitt det samme. Mål forandrer kamper. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Ahhhh herlig borteseier idag VI Æ START! Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Brann hadde nok tapt uansett idag, med spillet de viser, men som alle burde vite, hadde brann fått 1-1 etter 2 minutter hadde de hatt en mye bedre selvtillit, og en helt annet sprut i spillet. Mål forandre kamper som DJ_Dark sier helt korrekt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Latterlig at de klager på Lustig. Herregud. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Er irriterende med spillere som hele tiden skal legge seg ned, så jeg skjønner frustrasjonen. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Problemer med å se det? Norges store problem er skuespill og overspilling, vi så det samme på en nigerianer i Moldedrakten som blir bært av banen uten å ha vondt, som han viser når han er 100 % frisk når han endelig kommer seg på benken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Er irriterende med spillere som hele tiden skal legge seg ned, så jeg skjønner frustrasjonen. Men herregud. La du merke til hvordan han ble taklet? Jeg kan gjerne sparke deg i hodet, kaste meg inn i ryggen din når du ligger nede og så skalle deg ned. Lurer på om du i det hele tatt klarer å spille mer. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Er irriterende med spillere som hele tiden skal legge seg ned, så jeg skjønner frustrasjonen. Men herregud. La du merke til hvordan han ble taklet? Jeg kan gjerne sparke deg i hodet, kaste meg inn i ryggen din når du ligger nede og så skalle deg ned. Lurer på om du i det hele tatt klarer å spille mer. Da får han bli byttet ut da. Ligge å hale ut tiden på 1-0 er frustrerende for motstanderen. Og som han over her sa, så er skuespill svært utbredt i Tippeligaen, så man kan ikke vite om noen faktisk har vondt lenger. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Da får han bli byttet ut da. Ligge å hale ut tiden på 1-0 er frustrerende for motstanderen. Hvis du har fått skikkelig vondt før vet du sikkert at man ikke klarer å reise seg opp og hinke av banen før den verste smerten er borte. Imponerende av RBK å vinne denne typen kamper, i dag var jeg nesten sikker på at det skulle bli uavgjort eller hjemmeseier. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 På tide med borteseier for Glimt! Øvrebø driter seg ut idag. Forferdelig dømming. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 "eg som nøytral" - Davy wathne.. HAHAHAHA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Glem at Rbk vant igjen,glem Diouf. Den der var DAGENS! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Auda Lyn, Bodø hjemme var vel for mye for dem... blir garantert adecco Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Faen. Jeg er i syden og har klart å få en bar til å sende Molde-Brann. Jeg står og forklarer til alle før kampen at de røde var mitt lag, og blablabla.... Så scorer Molde etter 1 minutt og jeg blir forbanna, og klikker i HVERTFALL mer når Bakke får målet annulert. Da molde ledet 3-0 etter 10 minutter hadde jeg ikke ord. Da Huseklepp scorte det nydlige målet ble det litt mer liv, men etter det var det daft igjen.. Uansett, faen. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Problemer med å se det? Norges store problem er skuespill og overspilling, vi så det samme på en nigerianer i Moldedrakten som blir bært av banen uten å ha vondt, som han viser når han er 100 % frisk når han endelig kommer seg på benken. Så vidt jeg vet har Molde ingen nigerianere i stallen. edit: sjekka det nå. de har ingen. Endret 12. juli 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 "eg som nøytral" - Davy wathne.. HAHAHAHA Dagens! Eller i alle fall månedens! Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Senegal - Nigeria, nesten det samme. Var Thioune jeg mente. Skuespiller med motbydelige fakter til tider, hjelper ikke med en ellers ganske god kamp når du viser hvor håpløst lav moral du har Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Faen. Jeg er i syden og har klart å få en bar til å sende Molde-Brann. Jeg står og forklarer til alle før kampen at de røde var mitt lag, og blablabla.... Så scorer Molde etter 1 minutt og jeg blir forbanna, og klikker i HVERTFALL mer når Bakke får målet annulert. Da molde ledet 3-0 etter 10 minutter hadde jeg ikke ord. Haha. De må jo ha trodd at Tippeliga var rein lotto. Noe som ikke er langt fra sannheten. En av årets beste spillerprestasjoner av Mame i dag. Da er det godt å se at han høyst sannsynlig blir kjøpt før trøndere besøker et par ganger senere i år. Selv om vi LETT skulle slått dem med han. Var også sykt av Huseklepp å score på samme lobben i to kamper. Den neste keeperen kommer til å stå limt til stanga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå