Armageddon Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Nuvel. Det bergensere mangler i gestulering på tribunen tar de igjen utenfor banen. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Nuvel. Det bergensere mangler i gestulering på tribunen tar de igjen utenfor banen. Huh? Og med den der mener du? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Ingenting. Er bare arti å se på at om du/dere tar imot noe som ligner på et komplement så gaper dere over for full hals. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Godt vi trakk RBK i cupen. Like greit å slakte de nå, enn i finalen. Det hadde blitt litt i overkant mye syting. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Tatt ferie trådstarter eller?? "[status: Runde 14]" Vi runda jo nettopp nummer 17 Godt vi trakk RBK i cupen. Like greit å slakte de nå, enn i finalen. Det hadde blitt litt i overkant mye syting. Tviler jeg på, RBK har mere rutine å rett og slett bedre Lenke til kommentar
i93 Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Tatt ferie trådstarter eller?? "[status: Runde 14]" Vi runda jo nettopp nummer 17 Godt vi trakk RBK i cupen. Like greit å slakte de nå, enn i finalen. Det hadde blitt litt i overkant mye syting. Tviler jeg på, RBK har mere rutine å rett og slett bedre Når Molde er på sitt beste med Thioune,Forren og Dioufene i form er de en hard nøtt å knekke skal jeg si deg. Skal ikke se bort ifra at Bartene går på et dobbelttap på Aker Stadion i år Tatt ferie trådstarter eller?? "[status: Runde 14]" Vi runda jo nettopp nummer 17 Godt vi trakk RBK i cupen. Like greit å slakte de nå, enn i finalen. Det hadde blitt litt i overkant mye syting. Tviler jeg på, RBK har mere rutine å rett og slett bedre Når Molde er på sitt beste med Thioune,Forren og Dioufene i form er de en hard nøtt å knekke skal jeg si deg. Skal ikke se bort ifra at Bartene går på et dobbelttap på Aker Stadion i år Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Jaha, det samme gjelder vel RBK?? Hallo, de er ubeseiret i år. De har vunnet de siste 11 kampene de har spilt, da inkl tippeliga, cup og europe league Endret 10. juli 2009 av Nipps Lenke til kommentar
i93 Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Jaha, det samme gjelder vel RBK?? Hallo, de er ubeseiret i år. De har vunnet de siste 11 kampene de har spilt, da inkl tippeliga, cup og europe league Gjenstår å se. Tipper 3-1 til MFK. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Jepp, kan gå begge veier dette. Håper vi knuser dere Lenke til kommentar
i93 Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Jepp, kan gå begge veier dette. Håper vi knuser dere Håper selvfølgelig det blir motsatt Men lykke til skal dere vertfall ha! Og kom gjerne til Aker Stadion også, kommer til å bli herlig stemning der vertfall! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Blir vi ønsket velkommen til helvete i år også? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Moldesupporterene hadde hengt opp et banner ved "inngangen" til byen. Der sto det "velkommen til helvete" Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Haha, kan kanskje stemme mere i dag, men uansett så har RBK vært bedre å BØR fortsatt være det. Så ingenting er bedre enn en seier against MFK Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Så ingenting er bedre enn en seier against MFK En skuffet Martin Andresen. (hvorfor går det ikke an å legge inn bilder i denne tråden?) Endret 10. juli 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Fantastisk å trekke RBK, ill be there Gleder meg som en unge til denne kampen! Btw; når er kampen? (dato) Endret 10. juli 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 7, 8 eller 9 august Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 3-0 etter 9 minutter gitt! :D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Det blir drukket masse Hansa ikveld. Hahahahahahaha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå