Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 det skjedde ikke noe med Muller etter LSK-Start 2007, så man kan si de ble skulls Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Si det til Nordtveit. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Synes ikke den der fra Hulsker var så stygg egentlig. Eller, det er ganske stygt, men ikke uvanlig. Det er blitt helt stuereint i fotballen å bruke armene/albuene slik for spenstens skyld. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Si det til Nordtveit. Han mista en tann! Dette skjedde med Fevang: Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Syns Sappi syter, mind your own business sier jeg. Hva Tettey gjør og hva som skjer med han angår ikke Sapara. Tettey er jo en go trønder som elsker RBK etter det jeg har forstått, om han vil at RBK og agentene skal bestemme så la de nå gjøre det. Sapara har ellers vårt middelmådig denne sesongen, håper han får fart på sakene og blir nok solgt snart. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Si det til Nordtveit. Han mista en tann! Den ble bøyd inn i kjeften, mista den ikke men var meget løs. Skulle uansett ha vært belønnet med et gult kort, Hulsker skulle også ha hatt en i første omgang, det er farlig spill. Albuer hører ikke hjemme i hodehøyde Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Synes ikke den der fra Hulsker var så stygg egentlig. Eller, det er ganske stygt, men ikke uvanlig. Det er blitt helt stuereint i fotballen å bruke armene/albuene slik for spenstens skyld. Er det hobbyen din å være uenig i absolutt alt som blir skrevet på dette forumet? Det virker sånn. Til og med når det er snakk om farlig spill er du uenig, og synes at det ikke er galt. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Synes ikke den der fra Hulsker var så stygg egentlig. Eller, det er ganske stygt, men ikke uvanlig. Det er blitt helt stuereint i fotballen å bruke armene/albuene slik for spenstens skyld. Er det hobbyen din å være uenig i absolutt alt som blir skrevet på dette forumet? Det virker sånn. Til og med når det er snakk om farlig spill er du uenig, og synes at det ikke er galt. Nå tuller du fælt. Jeg er enig i at spillet er farlig og unødvendig, men det jeg sa var at jeg ikke synes den episoden var så stygg. Mesteparten av folka her henger seg på hylekoret kun fordi det er Hulsker, og glemmer nok at spillere som Erig Hagen, Vadim Demidov osv. gjør akkurat det samme i hodedueller. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Bare saa det er sagt liker jeg ikke "Erig [sic] Hagen, Vadim Demidov osv." heller, men Hulsker er en gigantdritt i forhold til dem. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Bare saa det er sagt liker jeg ikke "Erig [sic] Hagen, Vadim Demidov osv." heller, men Hulsker er en gigantdritt i forhold til dem. Demi og Hagen er vel mer på holding enn albuer, ikke akkurat farlig spill. Få en albue i tinningen er ganske så farlig Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Var det rødt? Haha, nei - det var det jaggu meg ikke mange av de gangene. Det er derimot mange andre røde kort som burde ha vært utdelt i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Bra å se noe har lagt alle sammen så vi får se. Noen er jo greie da det er klart direkte rødt, andre er greie da det er to gule = rødt, mens noen er rett og slett tåpelige. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 I dag knuser Odd Sandefjord. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 I dag knuser Odd Sandefjord. De vant hvertfall... Så ikke kampen jeg, men virker nå som de var litt heldige med straffe helt på slutten. (Uten at jeg skal uttale meg om hvorvidt straffen var riktig dømt eller ikke, jeg har ikke sett den). Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 I dag knuser Odd Sandefjord. De vant hvertfall... Så ikke kampen jeg, men virker nå som de var litt heldige med straffe helt på slutten. (Uten at jeg skal uttale meg om hvorvidt straffen var riktig dømt eller ikke, jeg har ikke sett den). Ja, de var det.. Dessverre. :/ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Tipper forresten at Lyn slår Stabæk i kveld. Og at Molde spiller uavgjort i Bodø. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Om Molde roter det bort i dag ler jeg høyt og lenge! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 I dag knuser Odd Sandefjord. De vant hvertfall... Så ikke kampen jeg, men virker nå som de var litt heldige med straffe helt på slutten. (Uten at jeg skal uttale meg om hvorvidt straffen var riktig dømt eller ikke, jeg har ikke sett den). Ja, de var det.. Dessverre. :/ Heldig? Øvrebø prøvde jo for harde livet å ta seier vår. Selv Bugge innrømmet at målet til SIF skulle vært annulert og at vi var snytt for 2 straffespark. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Molde ligger under. Lillestrøm ligger under. Start ligger under. Kan det bli bedre? EDIT: Tydeligvis ikke, Molde putta. Endret 5. juli 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Molde ligger under.Lillestrøm ligger under. Start ligger under. Kan det bli bedre? EDIT: Tydeligvis ikke, Molde putta. Kommer til å snu. Ingen vits i å ta ting på forskudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå