Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns Sappi syter, mind your own business sier jeg. Hva Tettey gjør og hva som skjer med han angår ikke Sapara.

Tettey er jo en go trønder som elsker RBK etter det jeg har forstått, om han vil at RBK og agentene skal bestemme så la de nå gjøre det.

Sapara har ellers vårt middelmådig denne sesongen, håper han får fart på sakene og blir nok solgt snart.

Lenke til kommentar
Si det til Nordtveit.

Han mista en tann!

Den ble bøyd inn i kjeften, mista den ikke men var meget løs.

Skulle uansett ha vært belønnet med et gult kort, Hulsker skulle også ha hatt en i første omgang, det er farlig spill.

Albuer hører ikke hjemme i hodehøyde

Lenke til kommentar
Synes ikke den der fra Hulsker var så stygg egentlig. Eller, det er ganske stygt, men ikke uvanlig. Det er blitt helt stuereint i fotballen å bruke armene/albuene slik for spenstens skyld.

Er det hobbyen din å være uenig i absolutt alt som blir skrevet på dette forumet? Det virker sånn. Til og med når det er snakk om farlig spill er du uenig, og synes at det ikke er galt.

Lenke til kommentar
Synes ikke den der fra Hulsker var så stygg egentlig. Eller, det er ganske stygt, men ikke uvanlig. Det er blitt helt stuereint i fotballen å bruke armene/albuene slik for spenstens skyld.

Er det hobbyen din å være uenig i absolutt alt som blir skrevet på dette forumet? Det virker sånn. Til og med når det er snakk om farlig spill er du uenig, og synes at det ikke er galt.

Nå tuller du fælt. Jeg er enig i at spillet er farlig og unødvendig, men det jeg sa var at jeg ikke synes den episoden var så stygg. Mesteparten av folka her henger seg på hylekoret kun fordi det er Hulsker, og glemmer nok at spillere som Erig Hagen, Vadim Demidov osv. gjør akkurat det samme i hodedueller.

Lenke til kommentar
I dag knuser Odd Sandefjord. :hrm:

De vant hvertfall... :roll: Så ikke kampen jeg, men virker nå som de var litt heldige med straffe helt på slutten. (Uten at jeg skal uttale meg om hvorvidt straffen var riktig dømt eller ikke, jeg har ikke sett den).

Ja, de var det.. Dessverre. :/

Heldig? Øvrebø prøvde jo for harde livet å ta seier vår. Selv Bugge innrømmet at målet til SIF skulle vært annulert og at vi var snytt for 2 straffespark.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...