Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Nok er nok, sa Per Kok http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=560231 ikke akkurat uforventet. Endret 30. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Like greit,så han heller kan bli husket for sine bedre dager. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Like greit det ja. EDIT: RBK har avslått bud på 27 mill for Tettey. Rennes har kommet med nytt bud. Endret 30. juni 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 De har først avslått budet på 27 og så har Rennes kommet med et høyere bud eller er 27 det nye budet deres? Må innromme jeg blir smått satt ut som de sier nei til 30 millioner da det er en totalt syk sum uansett hvilken spiller fra norsk fotball man snakker om. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Har vel mye å si hvor mye Tettey er verdt for RBK. Vi skal jo ut i E-League nå snart. Da har vi kamper i 3 forskjellige mesterskap, greit med bredde i stallen da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 De har først avslått budet på 27 og så har Rennes kommet med et høyere bud eller er 27 det nye budet deres? Må innromme jeg blir smått satt ut som de sier nei til 30 millioner da det er en totalt syk sum uansett hvilken spiller fra norsk fotball man snakker om. 27 mill. var det første budet. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Har vel mye å si hvor mye Tettey er verdt for RBK. Vi skal jo ut i E-League nå snart. Da har vi kamper i 3 forskjellige mesterskap, greit med bredde i stallen da. De har da mer enn nok dekning på midtbanen til at savnet av Tettey ikke kan bli for stort? Med tanke på den type summer som nevnes kan det jo lett hentes inn en grei erstatter(om nødvendig) og fortsatt sitte igjen med ganske så god fortjeneste. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Nja, Tettey er en såpass komplett spiller at jeg tror det vil være problemer med å finne en ny en som er like god, og likevel få en god fortjeneste. Dessuten er Tettey varm i RBK-trøya. En ny spiller må spilles inn, og det er ikke sikkert at den spilleren passer inn en gang om speiderne ikke gjør jobben sin. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Nei,skal innrømme han virkelig har blomstret i år. Spesielt i det offensive spillet viser han at han har hatt en skikkelig utvikling. Bare blir satt ut av at norske klubber har mulighet til å si nei til bud i den størrelsen og likevel klager alle på at det er så dårlige tider. Hadde det kommer inn noe bud hos TIL på 8-10 millioner hadde jeg skreket etter at de skulle godtatt det uansett spiller. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Det er fordelen med den økonomiske tryggheten RBK fremdeles har. De har råd til å si nei og dessuten betyr sportslig suksess mer enn penger etter de siste årene uten trofeer. Syntes det er synd om han blir solgt. Men hadde vært gøy med suksess i utlandet da, og da tror jeg Frakrike er ideelt. Om han skulle mislykkes er nok RBK eneste alternativ i en dårligere liga uansett. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Ser ut som et Tettey salg er rimelig uaktuelt. Vet at RBK kommer til å selge minst en spiller i sommer, og det er Sapara som står først i køen. Spørsmålet er om han er så het for tiden, syns ikke han har spilt spesielt bra i vår, men vi får se. Håper selvfølgelig alle blir jeg men Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Ser ut som et Tettey salg er rimelig uaktuelt. Vet at RBK kommer til å selge minst en spiller i sommer, og det er Sapara som står først i køen. Spørsmålet er om han er så het for tiden, syns ikke han har spilt spesielt bra i vår, men vi får se. Håper selvfølgelig alle blir jeg men Tror nok det er nok av interesse for Sappi, men tror nok RBK prøver å kvitte seg med Konan Ya først. Om det kommer et bud på 40mill på Tettey så blir det vanskelig å si nei. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Spiller ikke Bolaños for Start idag mot Lillestrøm? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 nei, manglet noe papirer fra Fifa Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Trommene på stadion til LSK er forferdelig... herregud for noe bråk. Hulsker er stygg med albuen, burde få oransj Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Se å få Hulsker ut av fotballbanen. Sånt hører ikke hjemme og han bare fortsetter med det. Svin. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Jævla Hulsker. Håper han blir langtidsskadet snart. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Tragisk dømming! Både ja og nei, noe strengt i blant og lite strengt i andre deler av kampen... Alt etter tempo etter det jeg kunne se. Hulsker skulle i det minste ha hatt gult, samt det røde var meget strengt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Hulsker er en av de få spillerne jeg unner en langtidsskade, slik at han slipper å skade andre. Nå er jeg ikke LSK fan, men faen at Hulsker fikk holde på som han gjorde i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå