Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De har først avslått budet på 27 og så har Rennes kommet med et høyere bud eller er 27 det nye budet deres? Må innromme jeg blir smått satt ut som de sier nei til 30 millioner da det er en totalt syk sum uansett hvilken spiller fra norsk fotball man snakker om.

27 mill. var det første budet.

Lenke til kommentar
Har vel mye å si hvor mye Tettey er verdt for RBK. Vi skal jo ut i E-League nå snart. Da har vi kamper i 3 forskjellige mesterskap, greit med bredde i stallen da.

De har da mer enn nok dekning på midtbanen til at savnet av Tettey ikke kan bli for stort? Med tanke på den type summer som nevnes kan det jo lett hentes inn en grei erstatter(om nødvendig) og fortsatt sitte igjen med ganske så god fortjeneste.

Lenke til kommentar

Nei,skal innrømme han virkelig har blomstret i år. Spesielt i det offensive spillet viser han at han har hatt en skikkelig utvikling. Bare blir satt ut av at norske klubber har mulighet til å si nei til bud i den størrelsen og likevel klager alle på at det er så dårlige tider. Hadde det kommer inn noe bud hos TIL på 8-10 millioner hadde jeg skreket etter at de skulle godtatt det uansett spiller.

Lenke til kommentar

Det er fordelen med den økonomiske tryggheten RBK fremdeles har. De har råd til å si nei og dessuten betyr sportslig suksess mer enn penger etter de siste årene uten trofeer. Syntes det er synd om han blir solgt. Men hadde vært gøy med suksess i utlandet da, og da tror jeg Frakrike er ideelt. Om han skulle mislykkes er nok RBK eneste alternativ i en dårligere liga uansett.

Lenke til kommentar
Ser ut som et Tettey salg er rimelig uaktuelt.

Vet at RBK kommer til å selge minst en spiller i sommer, og det er Sapara som står først i køen. Spørsmålet er om han er så het for tiden, syns ikke han har spilt spesielt bra i vår, men vi får se. Håper selvfølgelig alle blir jeg men :(

Tror nok det er nok av interesse for Sappi, men tror nok RBK prøver å kvitte seg med Konan Ya først. Om det kommer et bud på 40mill på Tettey så blir det vanskelig å si nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...