Armageddon Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) På samme måte kan vi jo trekke parallellen til Brann-kampen tidligere i år hvor Rosenborg ikke klarte å skape noe som helst mot ett Brannlag som i år har spilt elendig, med untak av enkeltkamper som her, men i gullsesongen hadde dette vært en middels kamp, men selvsagt godt deffensivt. Tror ikke RBK var forberedt på å møte såpass defensiv motstand når vi startet serien. Men nå begynner vi å få teken på å spille mot lag som legger seg bakpå. Men før eller siden kommer det et lag og slår på det leddet der det gjør mest vondt. Det blir en travel sommer for RBK sin del, så det første tapet tror jeg ikke er langt unna. Og når det først kommer, tror jeg det kommer i Tippeligaen. De som utnevner RBK til gullvinnere allerede nå har ikke peiling på fotball.(Martin Andresen) Det er bare halvspilt sesong og RBK har bare 7 poeng ledelse.. Det trengs bare 3 kamper for å snu det hele. Så det gjelder å nyte det mens man kan. Europa, her kommer RBK! Endret 28. juni 2009 av Armageddon Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 Men men, nivået i Norge synker for hver dag som går, enkelt å greit. Flere som begynner å bli lei av det utspillet? Jeg tror dagens Rosenborgmannskap lett hadde slått gullaget VIF i 2005 sesongen og de andre klubbene ligger vel omtrent på stedet hvil. La oss vente til E cup før vi konkluderer på nivået i norsk fotball. Å se på tippeligaen holder ikke... Edit: Urk, trodde postene ble samlet... Dagens rosenborglag viser at de ikke lett hadde slått VIF i gullsesongen, for VIF har falt i nivå, og Rosenborg viser at de ikke klarer å slå dette laget lett. Den filosofien fungerer ikke. Det blir som å si at, fordi Stoke FC klarte 0-0 mot Liverpool i PL er nivået falt i PL fra de beste til de svakeste lagene. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 Først til Armageddon: Visst Rosenborg som store favoritter til å vinne TL ikke forventet å bli møtt av deffensiv motstand på Lerkendal må jeg si jeg hadde blitt overasket over Hamrens naivitet. Men Rosenborg er sålangt overrlegne, dessverre. Og intet annet norsk lag klarer å holde seg stabile, derfor vinner Rosenborg. Men som alltid er fotballen rund, og det kan fort snu seg, visst Rosenborg får en dårlig periode, noen tap på rad, så kan de som alle andre havne lengre ned på tabellen, men problemet er att visst Rosenborg skulle snuble er det ikke noe lag som klarer å ta muligheten til å klatre, fordi de ikke er stabile. Når det gjelder Bruno99 sitt innlegg er jeg helt enig i at en kamp ikke er avgjørende, men visst Rosenborg er så gode i år som du påstår, ville ikke de hatt problemer i en eneste kamp, selvsagt er det vanskelig å være så stabile, selv for Rosenborg. Men jeg tror ikke de hadde klart å holde ett så høyt nivå. Å få vite nøyaktig hvor god de er i forhold til tidligere år er umulig å si, men nivået på andre norske lag er falt betraktelig, både med att de er ugjevne, og at svært få lag har noe spesielt bra spill. Så å påstå norsk fotball har samme nivå som de hadde er feil, nivået synker, ugjevne resultater og dårlig spill (merker jeg gjentar meg, men dette er harde fakta!) Det laget som i år har overasket meg mest med sitt fantastiske spill er Start, de har tidvis spilt veldig fin og underholdene fotball i motsetning til de fleste andre. Molde har delvis klart det, men ikke hatt samme spillet. Rosenborg har også hatt bra spill, men det har ikke overrasket meg. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 For all del. Det hadde vært deilig å feire gullet mens været er varmt i lufta. Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 For all del. Det hadde vært deilig å feire gullet mens været er varmt i lufta. Enig, hadde passet bra å møte Molde igjen neste runde bare for å tuppe de i i r..a og få en 10 poengs ledelse. At RBK plutelig taper 2-3 kamper på rad er veeeeldig usannsynlig etter 16 kamper uten tap, at Moldeeventuelt i tillegg skulle vinne de kampene gjør alt bare rett og slett "umulig". Rosenborg kunne nesten komponert to lag med den stallen som hadde holdt høyt nivå.... Den brede stallen til Rosenborg vil trolig få større utslag mot slutten av sesongen, kanskje de 5-6 siste kampene. Mange slitne ben da... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Den brede stallen til Rosenborg vil trolig få større utslag mot slutten av sesongen, kanskje de 5-6 siste kampene. Mange slitne ben da... Og hvis flere av midtbanejuvelene forsvinner i sommer. Endret 29. juni 2009 av Attityd Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Rosenborg har sagt at de selger max 1-2 spillere. Kommer det flere bud kan de takke nei, bare spør sappara. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Å fytte helvette for et mål av Huseklepp. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Skal innrømme jeg ikke hadde trodd jeg ville få se en sånn scoring fra Huseklepp med det første Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Huseklepp magi! Han blir nok ikkje å sjå i Brann-trøye etter August. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Nuvel. Han har vel fortsatt en del å bevise. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Døvt av dommeren å ikke blåse av spillet når det er hodeskade og la Stabæk score. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Syntes synd på Brann i den situasjonen, men forjtent seier til Stabæk vil jeg si. Brann imponerer ikke med sitt angrepsspill, det de skapte var det stort sett Huseklepp som gjorde på egenhånd. Huseklepp er jo derimot fantastisk. Den unorske stilen hans gjør det morsomt å se på, han virker dessuten som en sympatisk persjon i måten han tok Knudsen i hånd etter redningen på sjansen rett før pause. Endret 29. juni 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Døvt av dommeren å ikke blåse av spillet når det er hodeskade og la Stabæk score. Døvt med en sånn bastant påstand. Den episoden der er ekstremt vanskelig å se for dommeren. Og ettersom flere og flere norske spillere lar seg inspirere av sør- og østeuropeere skjønner jeg godt at dommeren kan ha mistenkt overspill fra Brann-spilleren. Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Døvt av dommeren å ikke blåse av spillet når det er hodeskade og la Stabæk score. Døvt med en sånn bastant påstand. Den episoden der er ekstremt vanskelig å se for dommeren. Og ettersom flere og flere norske spillere lar seg inspirere av sør- og østeuropeere skjønner jeg godt at dommeren kan ha mistenkt overspill fra Brann-spilleren. Merk at jeg nesten er en antiBrannperson.... Likevel mener jeg dommeren burde blåst, ihvertfall INGEN tvil om at dommeren fikk med seg at en spiller lå nede med hodeskade. En gang det er virkelig ille og dommeren ikke blåser av med en gang kan det nesten går liv.... det er ikke uten grunn at det finnes en slik regel og da bør den brukes. Fotball er faktisk kun en sport mens det er mennesker som utøver den, hva er viktigst? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Synes dommeren gjorde ein rett avgjørelse med å la spelet gå, bare uheldig at det endte med mål. Bjarnason blei tydeleg tråkket i ansiktet, men det var eit uhell og ikkje ein klar frisparksituasjon. Ballen burde ha blitt spelt ut til eit innkast, men Stabæk var i angrep og vil naturligvis ikkje sende ballen ut av spel då. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 En flott kamp! Tror jeg aldri har vært så nervøs før. Er skuffet over at det ikke ble poeng, men jaja - det får gå. Var en kanonkamp med masse underholdning der målet til 'Kleppen ble det største høydepunktet! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Hva så om det er et uhell? Nå har ikke jeg sett situasjonen men, helluen. Blir du trakka på i trynet er det frispark enten det er uhell eller ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Uhell eller ikke. Om det er hodeskade skal dommern blåse, uansett. Og dommern stod jo 5 meter fra spilleren. Burde jo sett det da. Og han har da assistenter som burde si ifra og. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Uhell eller ikke. Om det er hodeskade skal dommern blåse, uansett. Og dommern stod jo 5 meter fra spilleren. Burde jo sett det da. Og han har da assistenter som burde si ifra og. Helt enig, dommeren _skal_ blåse med en gang når det er hodeskade! Ser også før målet at flere Brann spillere sier i fra til motspillere og dommer at spillet må stoppes, syns også det er litt respektløst av Stabekk å fortsette å spille når en spiller ligger nede og holder til hodet (innenfor 16 meter). Billig syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå