Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har mulighet til å se kamper på TV2 Sumo i 3000 kb/s? Når jeg tar bånbreddetest der så får jeg gjerne mellom 2900 og 3200 kb/s, men jeg får uansett ikke sett i mer enn 1300 kb/s. Når jeg ser på siden hvor jeg kan gjøre innstillingen ser jeg at det står at min nettleverandør (Telenor) har en avtale om å lever inntil 1300 kb/s, så det betyr vel kanskej at det ikke er mulig å se i 3000 kb/s uansett??

Hvis det hadde vært mulig med en mellomting som f.eks 2200 kb/s så hadde det vært ekstremt mye bedre, men tviler på at TV2 gir oss den muligheten med det første.

Noen som vet om VG og 100& Fotball vil ha en slik grense, og hvor god kvalitet man kan få hos dem?

Lenke til kommentar

NRK sine live-sendinger suger jo møkk. Lagger, hopper ut og alt mulig. Skikkelig søppel, værre en Sopcast-streaming. Siste eksempel på utfordelen av kombinasjonen i dag, som jeg ville se på nett. Neida, det var ett bilde hevrt 10. sekund, ingen lyd, og "The page cannot be found" 20 ganger. Endte opp med nettradio.

 

TV2 Sport var en kjempeløsning. Synes også Sumo var brukbart de få kampene jeg så der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...