Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Tettey og Skjelbred er vel de to beste norske spillerne i Norge. Utvilsomt. Men 40 millioner per hode? Det er rene vannvidd. Norsk fotball er i rennesteinen, vi trenger flere nordmenn med erfaring internasjonalt. Skal vi få det nytter det ikke å overprise spillerne våre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RBK vil vel ha mest for sine "gode" spillere og det er veldig forstålig fordi RBK skal passe seg med å selge for mange spillere nå i sommer dersom de fortsatt vil ut til gruppespill og vinne tippeligaen. Forøvrig har RBK som mange andre lag "underskudd" så da er vel kjekt å få noen millioner ekstra som det lar seg gjøre via spiller salg.

Lenke til kommentar

Hva tror folket om kampen i kveld da? Alle andre enn Rosenborgsupporterne bør nå hvertfall håpe på VIF-seier, eller i det minste uavgjort. Tar RBK 3 poeng i kveld også, så tror jeg gullkampen er kjørt.

Gøy for trønderne, for all del, men kjedelig for resten av befolkningen at gullspenningen er avgjort i juni.

Lenke til kommentar
Sånn går det når alle andre suger.

Jøss, uvant å se en RBK-supporter som sier at det er alle andre som suger, i stedet for at det er RBK som er supergode.:)

Selvfølgelig er vi supergode (:p), men det hjelper virkelig når de andre lagene suger gitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg kommer vel ikke til å sitte å håpe på at Enga seirer bare for å skape mer spenning.

Selvsagt gjør du ikke det, og det har jeg da heller aldri sagt. Om du leser nøyere så ser du at jeg spesifikt skiller RBK-supportere fra resten.

Slikt har det jo vært de siste 17årene?

Som sier seg selv siden Rosenborg har IKKE vunnet gull kun 3 ganger iløpet av de 17 årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...