The Hoff Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Tettey og Skjelbred er vel de to beste norske spillerne i Norge. Utvilsomt. Men 40 millioner per hode? Det er rene vannvidd. Norsk fotball er i rennesteinen, vi trenger flere nordmenn med erfaring internasjonalt. Skal vi få det nytter det ikke å overprise spillerne våre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Norge har vel nesten alltid overpriset spillerne sine. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 RBK vil vel ha mest for sine "gode" spillere og det er veldig forstålig fordi RBK skal passe seg med å selge for mange spillere nå i sommer dersom de fortsatt vil ut til gruppespill og vinne tippeligaen. Forøvrig har RBK som mange andre lag "underskudd" så da er vel kjekt å få noen millioner ekstra som det lar seg gjøre via spiller salg. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Men i motsetning til de fleste andre TL-lag, har RBK en egenkapital å falle tilbake på, i tilfelle det får ad dundas. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Stemmer nok det ja, men RBK har budsjettert med spiller salg denne sesongen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hva tror folket om kampen i kveld da? Alle andre enn Rosenborgsupporterne bør nå hvertfall håpe på VIF-seier, eller i det minste uavgjort. Tar RBK 3 poeng i kveld også, så tror jeg gullkampen er kjørt. Gøy for trønderne, for all del, men kjedelig for resten av befolkningen at gullspenningen er avgjort i juni. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Sånn går det når alle andre suger. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Sånn går det når alle andre suger. Jøss, uvant å se en RBK-supporter som sier at det er alle andre som suger, i stedet for at det er RBK som er supergode. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Sånn går det når alle andre suger. Jøss, uvant å se en RBK-supporter som sier at det er alle andre som suger, i stedet for at det er RBK som er supergode. Selvfølgelig er vi supergode (), men det hjelper virkelig når de andre lagene suger gitt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg kommer vel ikke til å sitte å håpe på at Enga seirer bare for å skape mer spenning. Håper RBK fortsetter å samle poeng, siden laget har et langt mer travelt opplegg i resten av sommer enn de fleste andre TL-lag, så vil de komme godt med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Når Ijeh netter,kan alt skje. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Molde 2-0 Fra VGlive: Mame Biram Diouf scorer sitt sjuende mål i eliteserien. Angriperen møter en corner med et knallhardt hodestøt, som går utagbart til side for Lillebakk. fail. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg kommer vel ikke til å sitte å håpe på at Enga seirer bare for å skape mer spenning. Selvsagt gjør du ikke det, og det har jeg da heller aldri sagt. Om du leser nøyere så ser du at jeg spesifikt skiller RBK-supportere fra resten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg kommer vel ikke til å sitte å håpe på at Enga seirer bare for å skape mer spenning. Selvsagt gjør du ikke det, og det har jeg da heller aldri sagt. Om du leser nøyere så ser du at jeg spesifikt skiller RBK-supportere fra resten. Slikt har det jo vært de siste 17årene? Som sier seg selv siden Rosenborg har IKKE vunnet gull kun 3 ganger iløpet av de 17 årene. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Molde 4-0 Lyn Pape Pate Diouf 15` Mame Biram Diouf 65` Makhtar Thioune 77` Jose Mota 80` Ahh Eneste som mangler er at VIF vinner i kveld. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Synd Seternes ikke satte den sjansen Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hohoho! Muri Gratulerer med årets mest ufortjente mål. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 ViF flakser videre. Tror dog på minst èn Rosenborg-skåring i andreomgang. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Trur Rosenborg kommer sterkt tilbake i 2. omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå