Armageddon Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Reka bør få karantene for språket mtb at Bakke har hatt en uheldig bakrunn med alkohol. Reka og Bakke er vel de personlighetene jeg misliker mest i TL, sammen med Martin så klart. Når de ryker sammen er det ikke annet enn å gjøre enn å lene seg tilbake og nyte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hakke sansen for Bohinen heller jeg da. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Mener å huske Rekdal klagde på egen fans fordi de hadde noen kommentarer som var upassende til BH Riise, sønn av en hore eller noe i den dur. Att publikum og spillere kan komme med kommentarer som er upassende forstår jeg, supportere fordi de gjerne er drita full, ekstremt engasjert og ikke tenker konsekvenser, og spillere fordi de er full av adrenalin og handler i nuet. Men når en trener etter kampen kommer med ufyselige kommentarer er uforståelig. Hvorfor hater du Bakke Armageddon? Han er en fair spiller, går hardt inn, men bare når han har en fair sjangs på ballen. Han er jo på ingen måte den som slenger mest med leppen, men når det er filming på gang tenner han på alle plugger, og det må vi vel godta? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Blir garantert reaksjoner nå. Både fra aafk og nff. Håper han får han svir skikkelig på pungen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hvorfor hater du Bakke Armageddon? Han er en fair spiller, går hardt inn, men bare når han har en fair sjangs på ballen. Han er jo på ingen måte den som slenger mest med leppen, men når det er filming på gang tenner han på alle plugger, og det må vi vel godta? Sa ikke at jeg hater han. Bare at jeg misliker han sterkt. Bakke blir bitter hver gang han taper en duell eller blir rundspilt. Fra da av går han inn med albuene og sikter på hodet. Og han slipper alltid unna kort. Husker han kom med albuen i hodet til Sapara på Lerkendal i fjor, og da var han ikke i nærheten av ballen. Næh, Bakke tok for mye etter Martin når de spilte sammen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Vannvidd: http://www.dagbladet.no/2009/06/27/sport/f...enborg/6932441/ Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Synes det høres rimelig ut jeg. Tviler på at det kommer til å skje, men de to spillerne er vel det beste RBK har å by på. Det teller en del at de har såpass med erfaring og kommer fra akkurat RBK. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det er godt mulig å få 40 mill for de to. Håper dog vi ikke selger dem. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hvorfor hater du Bakke Armageddon? Han er en fair spiller, går hardt inn, men bare når han har en fair sjangs på ballen. Han er jo på ingen måte den som slenger mest med leppen, men når det er filming på gang tenner han på alle plugger, og det må vi vel godta? Sa ikke at jeg hater han. Bare at jeg misliker han sterkt. Bakke blir bitter hver gang han taper en duell eller blir rundspilt. Fra da av går han inn med albuene og sikter på hodet. Og han slipper alltid unna kort. Husker han kom med albuen i hodet til Sapara på Lerkendal i fjor, og da var han ikke i nærheten av ballen. Næh, Bakke tok for mye etter Martin når de spilte sammen. Det er svært sjeldent du ser Bakke med albuen, dette skjer like ofte fra en annen spiller. Mulig du ikke har sett han på det jevne, men det har jeg, og han albuer skjer sjeldent. For å si det på den måten, du ser oftere Sapara filme enn du ser Bakke med albuen, men ingen av delene er vanlig. Når det gjelder Skjelbred og Tetty til 40 mill blir jeg svært skeptisk. Da skal du ha gode forhandlere, for de er ikke verd det. Er du heldig kan du presse prisen opp mot 15 mill pr stykk fordi de har alderen på sin side. Betaler du 20 mill for en av de har du høyst sannsynlig gjort en tabbe. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Når det gjelder Skjelbred og Tetty til 40 mill blir jeg svært skeptisk. Da skal du ha gode forhandlere, for de er ikke verd det. Er du heldig kan du presse prisen opp mot 15 mill pr stykk fordi de har alderen på sin side. Betaler du 20 mill for en av de har du høyst sannsynlig gjort en tabbe. Det blir ikke 40 mill tilsammen. RBK vil ha 40 mill for både Tettey og Skjeldbred. 80 tilsammen da. Almeira bydde jo 18 mill for Tettey, men det ble blankt avvist. Noen grunn til at de ikke er verdt så mye Kjua? I mine øyne så er det to av norges beste midtbanespillere. Tettey ligger et stykke foran Ciljan, men vi vet hva som bor i begge. RBK kommer garantert ikke til å slippe noen av dem med mindre den rette prisen kommer. Og den tror jeg vil bli mellom 30-40 millioner. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det er jo bare latterlig. Ingen spillere i Norge er verdt 40 mill. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det er verdt såpass mye fordi de spiller på RBK. Hadde de spilt på f.eks Stabæk hadde prisen ligget et sted mellom 10 og 15 millioner. Hadde Real Madrid betalt 800 millioner kroner for Ronaldo dersom han hadde spilt for FC Midtjylland? Tror ikke det gitt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Hadde Ronaldo vært så god dersom han hadde spilt for FC Midtjylland? Tror ikke det gitt. Edit: Men jeg er enig i at prisene blir høyere fordi RBK er den klubben i Norge med best anerkjennelse i internasjonalt. Endret 27. juni 2009 av Olum Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det er jo bare latterlig. Ingen spillere i Norge er verdt 40 mill. De mener 40 mill til sammen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det blir ikke 40 mill tilsammen. RBK vil ha 40 mill for både Tettey og Skjeldbred. 80 tilsammen da. Armageddon skrev dette, men det kan jo godt hende han tar feil. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 RBK krevde 40 millioner kroner for Tettey når Almeira la inn bud. Så jeg er sikker på at de mener 40 millioner for en av de to spillerne ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 RBK krevde 40 millioner kroner for Tettey når Almeira la inn bud. Så jeg er sikker på at de mener 40 millioner for en av de to spillerne ja. Ok, min feil. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Visst RBK får 40 for en av de to vil det overraske meg stort. Jeg ser helt klart at Tetty spesiellt er et stort talent, og en av de få i Rosenborg jeg har stor respekt for, men 40 mill er i overkant av hva man kan drømme om. Får de ett bud på 20 mill er det kanskje det beste de kan ønske av realistiske bud. Men det skal også nevnes at det internasjonale markede har gått bananas, og Rosenborg er anerkjent lag i utlandet, dermed vil jo prisen stige fra det den ville vært i ett annet norsk lag med samme spiller. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Og siden han er egenutviklet og norsk gjør det han også til enda mer eksklusiv. RBK vet de neppe vil kunne kapre en norsk erstatter i den klassen. Thioune f.eks. (som er vel så god som Tettey) ville antagelig forvunnet lett for Molde om noen la 10-15 mill på bordet. Almeria har vel fått beskjed om at de ikke selger for mindre enn 30 millioner Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Tetteys offensive egenskaper sammen med hans defensive gjør han til en helt annen spiller en Thioune. Kan ikke sammenlignes. Om RBK vinner liga (og kanskje cup) og kommer et stykke på vei i EU-liga, er det nok en del speiderhoder som kommer til å vende blikket til Trondheim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå