Blekk. Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Haha, Arne Scheie rett etter Brann kampen: (2-1) "3-1!!Nei unnskyld, 2-1!" :!: Og Rekdal klikka på en "alkis" Endret 25. juni 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 ikke i forhold til klubber som Lyn, Moss, Fredrikstad, Start osv. Så du mener klubber har større underskudd enn 30 mill? Ikke vet jeg hvem som går minst og mest i underskudd men det er jo ikke noe hemmelighet at de klubbene sliter MYE mer økonomisk enn Rosenborg. Hvor har du egentlig oppholdt deg det siste året? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 "3-1!!Nei unnskyld, 2-1!" :!: LOL! Arne Scheie nevner jo feil spiller eller snakker om selvfølgeligheter hele tiden, er redd han er blitt litt for gammel for fotball. Men Karl Petter Løken er derimot god. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Haha. Rekdal! "Du er en alkis!" FANTASTISK Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Haha. Rekdal! "Ha deg vekk, din alkis!" FANTASTISK fixed Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Men Karl Petter Løken er derimot god. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 hmmm og jeg som hadde håpet på at de skulle tape eller spille uavgjort,ja ja 3 plass til odd er jo ikke å forakte det heller Molde på sølvplass Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Reka bør få karantene for språket mtb at Bakke har hatt en uheldig bakrunn med alkohol. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Ja, det er faen meg sant. Det er jo sikkert ikke kjekt å høre sånt. :/ Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Rekdal må lære seg å holde kjeft til han har noe saklig å si, og aller helst holder han kjeft da å! Hatet fyren før denne kampen, og kan ikke si mitt forhold til Rekdal har bedret seg etter så usaklige kommentarer som han kommer med! Lenke til kommentar
i93 Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Har personlig spilt masse kamper mot han i 5.div, og vil ikke si at han er noe bedre der heller. Går å sutrer på både medspillere og motspillere heletiden. Albue og spytting er to sentrale ord som beskriver denne rotne reka. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Det mest irriterende med det klippet der er når han stiller seg mot kamera igjen, med et skikkelig fornøyd sleskt smil og tenker sikkert: "Så dokker det, i kjefta på Bakke". Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 ikke i forhold til klubber som Lyn, Moss, Fredrikstad, Start osv. Så du mener klubber har større underskudd enn 30 mill? Ikke vet jeg hvem som går minst og mest i underskudd men det er jo ikke noe hemmelighet at de klubbene sliter MYE mer økonomisk enn Rosenborg. Hvor har du egentlig oppholdt deg det siste året? Haha. Jeg er da ikke dum. Vet at klubber sliter mye mer, men når det nevnes at RBK ikke sliter med finanskrisa må jeg nevne det. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Nå skal ikke vi i RBK skryte for mye, er tross alt budsjettert med snaue 30 millioner i minus. Så får vi se hvordan det ser ut etter spillersalg og Europa League (vil være en fiasko å ikke komme seg dit) Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Om vi holder dagens form synes jeg ikke det er for mye å forvente å gå videre fra gruppespill. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Over hodet ikke mye å forvente, det er vel flere lag med noe som betyr flere "dårlige lag". RBK budsjetterte som sagt med underskudd, noe som vil si at de regnet med et underskudd pga. sterk satsing, tror de har rimelig grei kontroll. Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Haha. Jeg er da ikke dum. Vet at klubber sliter mye mer, men når det nevnes at RBK ikke sliter med finanskrisa må jeg nevne det. Hehe, tror ikke det var det han mente. Det var ihvertfall ikke slik jeg tolket innlegget. nå skal det sies at RBK så og si er den eneste klubben i hele tippeligaen som ikke har merket så mye av finanskrisa Jeg tolker dette som om RBK ikke i nærheten sliter like mye som de andre klubbene som om de også merker den godt, alt er relativt. Sett under ett har vel RBK svekket økonomien en del MEN tror det har tært så hardt på de andre klubbene at den negative innvirkningen finaskrisa har på RBK totalt er minimale. Endret 26. juni 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Ja kan ikke stikke under en stol at RBK er det laget som har vært best forberedt på en finanskrise. Det er nok litt av grunnen til at vi leder tabellen såpass overlegent, selv om jeg tror andre ting har vært viktigere. Tror også at tilskuersnittet går opp igjen. over 19000 tilskuere på en kamp klokken 21:15 midt i uka er intet annet enn imponerende. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Ja kan ikke stikke under en stol at RBK er det laget som har vært best forberedt på en finanskrise. Det er nok litt av grunnen til at vi leder tabellen såpass overlegent, selv om jeg tror andre ting har vært viktigere. Tror også at tilskuersnittet går opp igjen. over 19000 tilskuere på en kamp klokken 21:15 midt i uka er intet annet enn imponerende. Nå ja, det gjelder å se litt nyansert på det. Alt er ikke rosenrødt. Det var budsjettert med 20 000 tilskuere per kamp, det er vi ikke i nærheten av enda. Og de 19 000 mot Stabæk lyver litt, var vel rundt 3000 gratisbilletter det var snakk om (telefoner og skandia-cup) Får vi ikke opp tilskuertallene så går vi med mye mer i underskudd enn budsjettert. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Ja gratisbillettene hadde jeg glemt. Men om det var 3000 gratisbilletter så er det uansett flere enn hvertfall jeg antok. 16000 er 2000 flere tilskuere enn mange hadde regnet med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå