Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke i forhold til klubber som Lyn, Moss, Fredrikstad, Start osv.

Så du mener klubber har større underskudd enn 30 mill?

Ikke vet jeg hvem som går minst og mest i underskudd men det er jo ikke noe hemmelighet at de klubbene sliter MYE mer økonomisk enn Rosenborg.

Hvor har du egentlig oppholdt deg det siste året?

Lenke til kommentar
ikke i forhold til klubber som Lyn, Moss, Fredrikstad, Start osv.

Så du mener klubber har større underskudd enn 30 mill?

Ikke vet jeg hvem som går minst og mest i underskudd men det er jo ikke noe hemmelighet at de klubbene sliter MYE mer økonomisk enn Rosenborg.

Hvor har du egentlig oppholdt deg det siste året?

Haha. Jeg er da ikke dum. Vet at klubber sliter mye mer, men når det nevnes at RBK ikke sliter med finanskrisa må jeg nevne det.

Lenke til kommentar
Haha. Jeg er da ikke dum. Vet at klubber sliter mye mer, men når det nevnes at RBK ikke sliter med finanskrisa må jeg nevne det.

Hehe, tror ikke det var det han mente. Det var ihvertfall ikke slik jeg tolket innlegget.

nå skal det sies at RBK så og si er den eneste klubben i hele tippeligaen som ikke har merket så mye av finanskrisa

Jeg tolker dette som om RBK ikke i nærheten sliter like mye som de andre klubbene som om de også merker den godt, alt er relativt.

Sett under ett har vel RBK svekket økonomien en del MEN tror det har tært så hardt på de andre klubbene at den negative innvirkningen finaskrisa har på RBK totalt er minimale.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Ja kan ikke stikke under en stol at RBK er det laget som har vært best forberedt på en finanskrise. Det er nok litt av grunnen til at vi leder tabellen såpass overlegent, selv om jeg tror andre ting har vært viktigere. Tror også at tilskuersnittet går opp igjen. over 19000 tilskuere på en kamp klokken 21:15 midt i uka er intet annet enn imponerende.

Lenke til kommentar
Ja kan ikke stikke under en stol at RBK er det laget som har vært best forberedt på en finanskrise. Det er nok litt av grunnen til at vi leder tabellen såpass overlegent, selv om jeg tror andre ting har vært viktigere. Tror også at tilskuersnittet går opp igjen. over 19000 tilskuere på en kamp klokken 21:15 midt i uka er intet annet enn imponerende.

Nå ja, det gjelder å se litt nyansert på det.

Alt er ikke rosenrødt. Det var budsjettert med 20 000 tilskuere per kamp, det er vi ikke i nærheten av enda.

Og de 19 000 mot Stabæk lyver litt, var vel rundt 3000 gratisbilletter det var snakk om (telefoner og skandia-cup)

Får vi ikke opp tilskuertallene så går vi med mye mer i underskudd enn budsjettert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...