rune89 Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Så du mener det er nytteløst fordi jeg ikke er enig i deg? Jeg ser ikke problemet ditt. Edit : Du svarte heller ikke spørsmålene jeg stilte. Endret 21. juni 2009 av Nipps Lenke til kommentar
sureup Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Ahhh bortekamp mot stabæk uten goodson og borgersen =( Dette kan bli tungt... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Mens TIL skal møte Strømsgodset uten sin beste spiss,forsvarer og midtbanespiller Så ikke kun dere som merker at sesongen virker inn på spillerne. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Nope, jeg syns ikke det er kjedlig syns heller ikke det er god nok grunn for hat når de ANDRE lagene ikke holder mål. Det henger ikke helt på greip å hate RBK fordi de er effektive og flinke i forhold til de andre lagene (?) Så du syns Rosenborg skal slutte å spille fotball fordi sånne som deg syns det blir kjedlig? :!: Nettopp, hvorfor har de fått prøvd seg så ofte i CL da? Nemlig fordi de har vært gode hjemme, noe andre lag ikke har greid "så ofte". Selvsagt syns ikke DU det er kjedelig, du er jo RBK-supporter. Men blir det ikke litt kjedelig å være så suverene etterhvert også? Syns du ikke det er artig med litt motstand? Litt spenning? Den herlige kampen om de utrolig viktige poengene helt mot slutten av serien når flere lag kjemper om gullet? Og hvorfor syns du det er merkelig å hate et lag for at de er gode? Det er jo nettopp det som er logisk, det er sånn fotball er. Ingen hater et dårlig eller middelmådig lag. Ingen hater et lag som ikke er en trussel mot sitt eget. Mange her hater Rosenborg, Brann, Vålerenga og Lillestrøm. Fordi de er blant de store lagene i Norge. Hater noen Aalesund? Neppe, sett bort ifra internhatet mellom Aafk og Molde da. Tviler på at det er noen her inne som kan si at de virkelig hater f.eks...Tromsdalen eller Notodden? Før hatet mange også Molde. Fordi de sammen med Rosenborg var av de store lagene på 90-tallet. Molde har i senere tid ikke kunnet vise til like gode resultater, og hatet har også roet seg litt. I år er Molde på tur oppover og tilbake (kunne det hvertfall se ut som i starten av sesongen), og hatet har også begynt å komme tilbake. Jeg syns selvsagt ikke RBK skal slutte å spille bra fordi jeg syns det blir kjedelig, og ikke er det like "kjedelig" nå som det var i perioden hvor Rosenborg var suverene år etter år etter år. Men jeg syns det er latterlig at du er så trangsynt at du ikke ser at det kan være kjedelig for oss andre som ikke sikler hver gang vi ser en RBK-logo. Aner ikke hvorfor jeg gidder å skrive dette engang, for å diskutere fotball med hardbarka supportere er som oftest som å prate til en murvegg. Og jeg vet du ikke er enig med meg, og det er helt greit. Endret 21. juni 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Så du mener det er nytteløst fordi jeg ikke er enig i deg? Jeg ser ikke problemet ditt. Edit : Du svarte heller ikke spørsmålene jeg stilte. Nei, jeg svarte deg ikke nå, for hver gang jeg skriver noe får jeg jo bare samme svaret! Rosenborg har vært det beste laget i mange år, da får andre lag en ekstra stor glede hver gang de slår Rosenborg. Du får mer å mer avsmak av å se de samme personene bli mer å mer eplekjekk, og skryter mer å mer på en uforståelig dialekt. Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Haha, ser ihvertfall meget bra ut for Rosenborg nå med tanke på resultater i de andre kampene, får bare håpe de holder seg. Hvis norske lag er utenfor landets grenser heier jeg på de UANSETT hvilket norsk lag som spiller og UANSETT hvem de spiller mot.... synes nesten det burde være en selvfølge Endret 21. juni 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Nope, jeg syns ikke det er kjedlig syns heller ikke det er god nok grunn for hat når de ANDRE lagene ikke holder mål. Det henger ikke helt på greip å hate RBK fordi de er effektive og flinke i forhold til de andre lagene (?) Så du syns Rosenborg skal slutte å spille fotball fordi sånne som deg syns det blir kjedlig? :!: Nettopp, hvorfor har de fått prøvd seg så ofte i CL da? Nemlig fordi de har vært gode hjemme, noe andre lag ikke har greid "så ofte". Selvsagt syns ikke DU det er kjedelig, du er jo RBK-supporter. Men blir det ikke litt kjedelig å være så suverene etterhvert også? Syns du ikke det er artig med litt motstand? Litt spenning? Den herlige kampen om de utrolig viktige poengene helt mot slutten av serien når flere lag kjemper om gullet? Og hvorfor syns du det er merkelig å hate et lag for at de er gode? Det er jo nettopp det som er logisk, det er sånn fotball er. Ingen hater et dårlig eller middelmådig lag. Ingen hater et lag som ikke er en trussel mot sitt eget. Mange her hater Rosenborg, Brann, Vålerenga og Lillestrøm. Fordi de er blant de store lagene i Norge. Hater noen Aalesund? Neppe, sett bort ifra internhatet mellom Aafk og Molde da. Tviler på at det er noen her inne som kan si at de virkelig hater f.eks...Tromsdalen eller Notodden? Før hatet mange også Molde. Fordi de sammen med Rosenborg var av de store lagene på 90-tallet. Molde har i senere tid ikke kunnet vise til like gode resultater, og hatet har også roet seg litt. I år er Molde på tur oppover og tilbake (kunne det hvertfall se ut som i starten av sesongen), og hatet har også begynt å komme tilbake. Jeg syns selvsagt ikke RBK skal slutte å spille bra fordi jeg syns det blir kjedelig, og ikke er det like "kjedelig" nå som det var i perioden hvor Rosenborg var suverene år etter år etter år. Men jeg syns det er latterlig at du er så trangsynt at du ikke ser at det kan være kjedelig for oss andre som ikke sikler hver gang vi ser en RBK-logo. Aner ikke hvorfor jeg gidder å skrive dette engang, for å diskutere fotball med hardbarka supportere er som oftest som å prate til en murvegg. Og jeg vet du ikke er enig med meg, og det er helt greit. Motstand? Joda, men mener du da at Rosenborg skulle spilt dårligere fotball eller at jeg skulle heie på et dårligere lag med jevnere resultat? Det er jo direkte latterlig. Man kan ha mange grunner for å hate et lag, eks Chelsea for deres pengebruk. Men fordi et lag presterer så skal man hate det? Idiotisk.. Så du nevnte at du ikke ville at RBK skulle spille dårligere fotball, men da har du jo egentlig ingenting å klage på heller da fordi Rosenborg spiller sin type fotball og vinner fortjent. Så du mener det er nytteløst fordi jeg ikke er enig i deg? Jeg ser ikke problemet ditt. Edit : Du svarte heller ikke spørsmålene jeg stilte. Nei, jeg svarte deg ikke nå, for hver gang jeg skriver noe får jeg jo bare samme svaret! Rosenborg har vært det beste laget i mange år, da får andre lag en ekstra stor glede hver gang de slår Rosenborg. Du får mer å mer avsmak av å se de samme personene bli mer å mer eplekjekk, og skryter mer å mer på en uforståelig dialekt. Samme svar faktisk. Unnskyld meg, men mener du at Rosenborg skal slutte å spille bra fotball og la de "andre" lagene vinne?? Det er ikke RBK sin feil at de andre lagene er så jævla ustabile.. Uforstålig dialekt? Det prates masse forskjellige dialekter i RBK, visst du ikke forstår norsk er det ene og alene ditt problem. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Stabæk viste visst nok fjorårstakter i dag. Kan jo bli spennende å se hva de får til på Lerkendal! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Noe er ikke Start noe topplag, så skulle bare mangle. Og Soma er toppscorer for Viking? Forteller litt om angrepsspillet deres. :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Samme svar faktisk. Unnskyld meg, men mener du at Rosenborg skal slutte å spille bra fotball og la de "andre" lagene vinne??Det er ikke RBK sin feil at de andre lagene er så jævla ustabile.. Herregud, du misforstår jo nesten med vilje her. Ingen har sagt at noe som helst er Rosenborg sin feil. Så kan du bare slutte å tro det? Takk. Men man må da få lov å mislike et lag for at de gjør det bra. Er det ikke det fotball handler om for mange da? Beklager at du føler deg tråkket på og blir lei deg for at favorittlaget ditt er hatet da, men i fotball er hat faktisk et kompliment. Synd du ikke forstår det. Lenke til kommentar
Aash Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Heia Brann, Heia Brann Blod e tjukkere enn vann. Heia Brann Helt fra Kniksen til Paldan Har mitt hjerte stått i Brann Heia Brann, Heia Brann Kom og syng med alle mann, Heia Brann Vi e lagets tolvte mann Våre hjerter står i Brann Fotballen e rund Eg la skylden på Tom Lund Eg va heispassasjer Det gikk opp, det gikk ne Men eg tvilte'kkje et sekund For eg e ekte Brannsupporter Eg kjemper helt til fløyten går For kem står imot når presset blir for stort? Den 12. mann på Store Stå Byen e Bergen: Byen e Bergen, Å laget e' Brann, Stedet e' stadion, Så syng alle mann: Heia Brann, Brann, Brann, Brann, Braaan, HEEEIIIAAA Brrraaannn! Hater Lillestrøm SK, Hater Viking og VIF! Hater Rosenborg Ballklubb Men Sportsklubben Brann elsker vi. Bergens-sangen Eg tog min nystemte Cithar i Hænde, Sorgen forgik meg paa Ulrikens top. Tænkte paa Bauner om de skulde brænde Og byde Mandskap mod Fienden opp; Følede Freden, blev glad i min Aand Og greb til min Cithar med legende Haand. Dø for Brann- Alle mann! Blod e tjokkare enn vann Selv om vi rykker ne Gir vi alt for Brann for det. SK Brann, SK Brann, SK Brann, SK Brann, SK Brann, SK Brann, SK Bra-aan, SK, SK, SK Brann Bergen. Vi e berømte Brann fra Bergen! Vi vinner serien i år! Ja visst faen gjør vi d, som i 1963, Mens vi ler av alle bønder i vårt land! HEIA BRANN.. visst dere ikkje har skjønt det før no Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Samme svar faktisk. Unnskyld meg, men mener du at Rosenborg skal slutte å spille bra fotball og la de "andre" lagene vinne??Det er ikke RBK sin feil at de andre lagene er så jævla ustabile.. Herregud, du misforstår jo nesten med vilje her. Ingen har sagt at noe som helst er Rosenborg sin feil. Så kan du bare slutte å tro det? Takk. Men man må da få lov å mislike et lag for at de gjør det bra. Er det ikke det fotball handler om for mange da? Beklager at du føler deg tråkket på og blir lei deg for at favorittlaget ditt er hatet da, men i fotball er hat faktisk et kompliment. Synd du ikke forstår det. 1: Den posten var ikke til deg. 2: Det virker som at du indirekte mener at RBK skal spille dårligere. 3: Hat? Sikker på at man ikke blander kortene litt her? Fordi på meg så virker det som ren misunnelse.. 4: Synd du ikke forstår at RBK er norges beste lag og det mest effektive Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Samme svar faktisk. Unnskyld meg, men mener du at Rosenborg skal slutte å spille bra fotball og la de "andre" lagene vinne??Det er ikke RBK sin feil at de andre lagene er så jævla ustabile.. Herregud, du misforstår jo nesten med vilje her. Ingen har sagt at noe som helst er Rosenborg sin feil. Så kan du bare slutte å tro det? Takk. Men man må da få lov å mislike et lag for at de gjør det bra. Er det ikke det fotball handler om for mange da? Beklager at du føler deg tråkket på og blir lei deg for at favorittlaget ditt er hatet da, men i fotball er hat faktisk et kompliment. Synd du ikke forstår det. 1: Den posten var ikke til deg. 2: Det virker som at du indirekte mener at RBK skal spille dårligere. 3: Hat? Sikker på at man ikke blander kortene litt her? Fordi på meg så virker det som ren misunnelse.. 4: Synd du ikke forstår at RBK er norges beste lag og det mest effektive Klart jeg indirekte mener det. Jeg er jo ikke RBK-supporter, så SELVSAGT håper jo jeg at de taper. Noe annet ville vært helt merkelig. Misunnelse? Mulig det, alle vil jo helst at sitt eget lag skal gjøre det best mulig. Men først og fremst handler det om at det er kjedelig når spenningen er totalt borte ved at ETT lag dominerer totalt. Hvilket lag det er, spiller ingen rolle, men tilfeldigvis pleier det å være Rosenborg. Og som jeg nevnte i sta; å diskutere fotball med en hardbarka supporter er som å snakke til en vegg, så den siste kommentaren din gidder jeg ikke kommentere engang, siden det er en utelukkende subjektiv mening. Det er jo allmennkunnskap at fotballsupportere er den minst objektive folkegruppen i verden. Endret 21. juni 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 TROILLAN PÅ TOPP!! Og jeg ler av Start :!: Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Klart jeg indirekte mener det. Jeg er jo ikke RBK-supporter, så SELVSAGT håper jo jeg at de taper. Noe annet ville vært helt merkelig. Det jeg egentlig synes er merkelig er at det finnes noen som ikke heier med RBK, er ikke alle RBK supportere? :!: Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Klart jeg indirekte mener det. Jeg er jo ikke RBK-supporter, så SELVSAGT håper jo jeg at de taper. Noe annet ville vært helt merkelig.Misunnelse? Mulig det, alle vil jo helst at sitt eget lag skal gjøre det best mulig. Men først og fremst handler det om at det er kjedelig når spenningen er totalt borte ved at ETT lag dominerer totalt. Hvilket lag det er, spiller ingen rolle, men tilfeldigvis pleier det å være Rosenborg. Og som jeg nevnte i sta; å diskutere fotball med en hardbarka supporter er som å snakke til en vegg, så den siste kommentaren din gidder jeg ikke kommentere engang, siden det er en utelukkende subjektiv mening. Det er jo allmennkunnskap at fotballsupportere er den minst objektive folkegruppen i verden. Det tviler jeg på, hadde VIF vært på topp slik som RBK så hadde du vel neppe hatt noe i mot det.. Det er jo ikke det, tabellen forteller jo alt Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Klart jeg indirekte mener det. Jeg er jo ikke RBK-supporter, så SELVSAGT håper jo jeg at de taper. Noe annet ville vært helt merkelig.Misunnelse? Mulig det, alle vil jo helst at sitt eget lag skal gjøre det best mulig. Men først og fremst handler det om at det er kjedelig når spenningen er totalt borte ved at ETT lag dominerer totalt. Hvilket lag det er, spiller ingen rolle, men tilfeldigvis pleier det å være Rosenborg. Og som jeg nevnte i sta; å diskutere fotball med en hardbarka supporter er som å snakke til en vegg, så den siste kommentaren din gidder jeg ikke kommentere engang, siden det er en utelukkende subjektiv mening. Det er jo allmennkunnskap at fotballsupportere er den minst objektive folkegruppen i verden. Det tviler jeg på, hadde VIF vært på topp slik som RBK så hadde du vel neppe hatt noe i mot det.. Selvsagt hadde jeg ikke det. Men så har ikke VIF vunnet serien 13 år på rad heller. Hadde de gjort det, så tror jeg muligens effekten og gleden over å vinne gull hadde vært litt borte etterhvert. Ikke misforstå, jeg jubler hver gang VIF vinner, men jeg er veldig glad i spenningen på tabellen, og det er først og fremst det som holder meg interessert. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) De 13 gullene på rad var for det meste på 90-tallet og da var ikke jeg så inne i fotball, men fortsatt så var det jo fortjent til RBK. At det er kjedlig for enkelte får så være. Endret 21. juni 2009 av Nipps Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Nok en tabbe av en av landslagskandidatene. Begynner å bli latterlig mange av de nå. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 jeg er flau over at Jesper "På laget takket være faren sin" Mathisen får spille, er flau over hele laget idag faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå