bruno99 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Huff, for en kjedelig forestilling i Sandefjord. To kjedelig lag som ikke vil spille fotball Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Ja, kampen sugde noe jævlig... 2 kjedelige lag... Mer futt i RBK ja! bra kamp hittil Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Frekt mål kan man si Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Håper Aalesund plutselig får ballen i sitt spor og vinner 4-2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Da kan du vel håpe på world peace og N'sync reunion mens du er i gang. Ålesund vinner nok ikke dette, uavgjort derimot kan(men vil ikke) skje. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Husker for 4-5 år siden. Jeg "hatet" Rosenborg som pesten pga. deres totale dominans. De siste årene har jeg savnet et klart topplag på lik linje med FCK og nå er RBK tilbake. Kvalitet i alle deler av banen og godt kollektivt og underholdene spill. Skal bli spennede å se hva dette holder til i europa, men slik det ser ut i dag lover det veldig godt. Endret 21. juni 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Så du hatet et lag fordi de dominerte? Wtf? Ser lovende ut JA, men husk det finns større og vanskeligere motstandere ute i Europa enn her hjemme i Norge. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Husker for 4-5 år siden. Jeg hatet Rosenborg som pesten pga. deres totale dominans. De siste årene har jeg savnet et klart topplag på lik linje med FCK og nå er RBK tilbake. Kvalitet i alle deler av banen og godt kollektivt og underholdene spill. Skal bli spennede å se hva dette holder til i europa, men slik det ser ut i dag lover det veldig godt. Holder du ikke med RBK? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Så du hatet et lag fordi de dominerte? RBK drepte spenningen i tippeligaen i TL totalt og derfor var jeg veldig glad da VIF endelig vant serien og brøt "trolldommen". Holder du ikke med RBK? Holder ikke med noen tippeligalag, men sympatiserer med de lagene som spiller god og underholdende fotball. Edit: Har dog alltid holdt med RBK i internasjonale turneringer. Endret 20. juni 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Nja, det er jo bare et bevis på at kvaliteten på norsk fotball ikke er god nok. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Er det overraskende å hate et lag pga dominansen? Hvorfor tror du så mange hater United, eller hatet LFC under deres storhetstid? Og svært mange hatet dominansen til Rosenborg, deriblant meg selv. Har kanskje litt med at jeg er Brannsupporter, og vi har vel ikke så mye til overs for Rosenborg, men det at de vant alt har ikke hjulpet på. At Aalesund idag ikke vant var ikke overraskende, dårlig fotball og håpløst forsvar på de to første målene gjorde det helt umulig, var flere annledninger med helt horribelt forsvarsspill. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg har på feeling at flere hater Chelsea enn United (Fleste holder vel med United fordi de vinner så ofte), har de noen gang dominert selvom de er flinke(?) Dog på et så dårlig grunnlag som at de bruker "for mye" penger. Jeg ser ikke grunnen til at nordmenn skal hate det ENESTE norske laget som holder litt standar ute i Europa At Ålesund ikke vant idag er fordi de simpelthen ikke greier å score mål, og da er vi tilbake til kvaliteten på norsk fotball som jeg personlig mener er dårlig i forhold til "visse" andre europeiske ligaer. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Joda, mange hater Chelsea for penger og diverse. Men tror ikke det er mange som ikke er Unitedsupportere som har noe som helst til overs for United. Rosenborg har et ekstremt høyt toppnivå. Problemet deres de siste årene har vært att de ikke har klart å holde dette jevnt, de har hatt for lavt nivå på det gjevne. Nå holder de et bra nivå i hver kamp, noe som irriterer meg. Men ett lag som får så mange medgangssupportere irriterer meg, og jeg klarer ikke å unne de noe som helst. Om de er norske får det så være, jeg koser meg som en unge når de får bank i europeiske kamper. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Er enig i det, men nå har de også hatt et trener problem en stund. Skal vel ikke helt unnskylde angående treneren, men virker som de har formet et mye bedre lag nå og virker som at treneren har gjort jobben sin Angående RBK i utlandet så er jo ikke RBK verdens beste, men de setter Tr.heim og ikke minst Norge på kartet og det er jo positivt i seg selv. Endret 20. juni 2009 av Nipps Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Joda, det ser ut som Hamren har en plan som fungerer. De har hatt noen resultater i europa som imponerer veldig. Men noe 2-1 mot Milan kan de se langt etter Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Så du hatet et lag fordi de dominerte? Wtf? Ser lovende ut JA, men husk det finns større og vanskeligere motstandere ute i Europa enn her hjemme i Norge. Det er jo kjedelig når ETT lag dominerer år etter år, og serien er avgjort i august. I lengden blir det jo til og med kjedelig for nevnte lags egne supportere, når motstand og spenning uteblir. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Det blir jo ikke det, når RBK som eneste norske lag har en god statestikk i CL. Og Rosenborg får ikke spille CL så lenge de gjøre det ræva her hjemme, men heldigvis ser det annerledes ut nå Dessuten så har man jo samme situasjon i England, er noen lag som dominerer litt mere enn andre, det er jo ikke RBK sin feil at ikke flere norske lag greier å henge med i toppen Endret 21. juni 2009 av Nipps Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Du leser jo ikke hva jeg skriver i det hele tatt. Jeg sa ingenting om verken CL eller noe annet om Europa. Og ja, det hadde vært greit hvis noen lag hadde dominert i Norge også, men det blir jo kjedelig når det kun er ETT lag i 13+ år. Er det virkelig umulig å se det? Sier ikke at det er RBK sin feil, det er jo de andre lagene som ikke greier å være stabile nok i forhold. Men det blir KJEDELIG, og det gjør jo at man utvikler et slags hat overfor RBK. Det blir kjedelig for de som er nøytrale også, fordi det ikke blir noen spenning. De eneste det ikke er umiddelbart kjedelig for, er RBK-supporterne selv. At RBK er det eneste laget med god statistikk i CL, skyldes jo mye at de er det eneste laget som virkelig har fått prøvd seg et høyt antall ganger i nevnte turnering. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Nope, jeg syns ikke det er kjedlig syns heller ikke det er god nok grunn for hat når de ANDRE lagene ikke holder mål. Det henger ikke helt på greip å hate RBK fordi de er effektive og flinke i forhold til de andre lagene (?) Så du syns Rosenborg skal slutte å spille fotball fordi sånne som deg syns det blir kjedlig? :!: Nettopp, hvorfor har de fått prøvd seg så ofte i CL da? Nemlig fordi de har vært gode hjemme, noe andre lag ikke har greid "så ofte". Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Det er jo nytteløst og diskutere med Nipps, han står bombastisk på sitt, og hører ikke etter på hva andre sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå